Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. december 9., péntek

Egy törött szív egy új élet. ~ Hetedik fejezet .


Sziasztok ! Meghoztam , a frisset de viszont jövőhéten csak hétvégén lesz , tanulom kell.  Jó olvasását ! :D
Pusz


 Azt hittem erős vagyok.   


Bella szemszöge .

Majd már csak egy nagydarab vámpír zuhant rám , nem volt időm elugrani így beleépültem a földbe , Demetri alatt. Csak ő lehet neki van ez a szokása . Tudtam , hogy Aro így fog nekem esni, de nem hagyom magam . Lerúgtam magamról Demetrit akit egy nagy fához csapódót , gyors voltam mert már Heidie nyakát fogva álltam a rét közepén.  A szemem újra pirossá változott , düh és méreg került az agyam helyére. Ha egyszer felbosszant valaki egye meg a levét. Erősen szorítottam Heidie nyakát , Aro arcán rémület jelent meg és tudtam , hogy Jane után Heidiet szereti a legjobban és őt is lányának tekinti szóval ha ő meg hal , Aro összeomlik. Ami nekem előny lenne , hogy megöljem , de akkor másik is összeomlanak akiket Aro tart egyensúlyban , azt meg nem akarom . Ha ő elsüllyed miatta, akkor egyszerre több ezer új szülött is keletkezhet. Térdre kényszerítettem Heidiet akinek a fejét oldalra fordítottam és ha arra kerülne a sor egy másodperc alatt hallott lenne . Amit ő is tudod . Sok ideg csak egymás szemébe néztünk , én ezt szót sem mondtam azt vártam , hogy ő mondjon .
- Tudod , ha őt megölöd azzal csak bajt hozol a fejedre. Nagy bajt.- szólalt meg végül Aro.
- Nem ölöm , meg ha vissza hívod a kiskutyáidat. - Félix és Demetri torkából hangos morgás tört fel és már támadni akartak,de én csak Heidie nyakát fordítottam még egy centivel arrébb amit már ő se bírt és fel szisszent .
- Állj !- kiáltott fel Aro.
- Ügyes . -mondtam ,majd lazítottam Heidie nyakán.
- Rendben meg tettem amit kértél, most én jövök.-lépet közelebb Aro.
- Én nem kértem semmit . Te tetted meg , mert egy fogadott lányod életén múlik . Soha nem könyörögtem és nem pont nálad fogom elkezdeni . Aro.
- Meg változtál .- gúnyos nevetés.
- Mondtam , nem változok . Csak erősödőm. - mondtam.
- Lehet . - lehelte.- De emlékszem mikor nálunk voltál, egy félénk új szülött lány voltál akkor még nem volt ekkora szád. Erőd.
- De az már régen volt. Most vagyok az igazi Bella , a családommal. - néztem hátra egy másodpercre a családomra, majd vissza néztem Arora.
- Csak nem ?
- Még meg mered kérdezni ?- förmedtem rá. - Mikor te miattad vesztettem el őket, elvettél tőlük engem. Elválasztottál a szüleimtől és ráadásul a szembe hazudtál mikor segítséget kértem tőled. Miért tetted? Mert te neked , nem lehetett sajátod vagy miért? Tönkre tettél egy családod az én családomat. És képes vagy meg kérdezni . - engedtem el Heidie nyakát és már Arot szorítottam a fához .
- A kicsi Bella , nagy lány lett.- nevetett fel amint a fához szorítottam .
- Egy könnyed mozdulattal megölhetnélek , elég erős vagyok ahhoz , hogy megöljelek miután tönkre tettél . Nem érdekelni mit teszek ezzel , az se érdekel ha több ezer új szülött jelenik meg , azt nem az én dolgom lenne. Az enyém ez , a te halálod .
- Nem , vagy ahhoz elég erős , hogy engem megölj. - mondta , majd már csak annyit vettem észre , hogy repülök és egy fának csapódok . Megráztam a fejem , majd felálltam.
- Ne légy ennyire maga biztos ARO.-  lépkedtem vissza , ugyan oda ahol az előbb még Heidievel álltam . Egyenesen bele néztem Heidie szemébe , aki rosszul döntött mikor az enyémbe nézet. Egyik percben még állt a másikban már a földön vonaglott a fájdalomtól.
Fájdalmat okoztam neki és ezzel Aronak is .Tudom , hogy Jane ki lesz akadva azért mert elvettem a kepésséget de nem szoktam engedélyt kérni . Kiszolgálom magam , ahogy szoktam .
- Ne !!!- jelent meg köztem és Heidie között Aro , így fel néztem rá és a fájdalom amit okoztam neki eltűnt , már állva volt Félix segítségével.
- Tudom , miért vagy itt. És azt is tudom ki mondta el neked , hogy léteznek farkasok. De most jegyezd meg amit én mondok neked.-léptem Aro el és mélyen a szemébe néztem .- Nem ölek meg , de fordulj meg és takarod vissza Olaszországba , itt nincs helye a te törvényeidnek . És főleg nincs helye annak , hogy bántani merd a farkasokat . Ők az én védelmem alatt állnak , ha bántod én is bántok olyat akit szeretsz és ezzel megöllek téged úgy ahogy senki sem tud téged. 
De én leszek, az egyetlen aki ezt megtudja tenni . Szóval dönts okosan és menj el Aro. - mondtam majd hátat fordítottam neki és elindultam a családom felé. De most rosszul cselekedtem, éles szúrást éreztem a hátamban . És mivel félig ember vagyok így a halál is könnyedén utol ér. Sikítva rogytam a földre, nem tudtam mi volt ami a hátamba állt , de tudtam , hogy ezt én okoztam magamnak . Láttam , szerelmem és a családom arcát ahogy a térdem megrogyott és a földre zuhantam .

Edward szemszöge .

Hátat fordított Aronak és ekkor jött az amit nem vártunk , Demetri jelent meg mögötte és egy éles fadarabot szúrt Bella hátába . Hangos sikoly tört fel a torkából majd földre zuhant , térdei nem bírták és becsapódtak a kemény talajba . Ahogy a szememet egy percre is de elvette Belláról , hogy lássam Aro arcát , de nem volt ott senki már nem volt. Azonnal szerelmem mellé rohantam .
- Sajnálom .- suttogta, miközben vér bugyogott fel a torkából .
- Cssss!!! - csitítottam .
- Kicsim . - Esme sírva rohant és térdelt le mellé, Carlisle már mögötte is termett és a hátát néztem .
- Azonnal ki kell szedni a fát , és haza kell vinnünk vagy …. meghal.- az utolsó szót halkan ejtette ki .
- Nem halhat meg .- mondtam , majd szemébe néztem , fájdalom volt nagyon nagy fájdalom . - Nem halhatsz meg , érted nem . -mondtam a szemébe . Kezembe vettem , hogy viszem mikor apám megragadta a kezem és megállított.
- Várj .- mondta , és meg ragadta a fát ,majd egy mozdulattal kirántotta. Bella szájából nagy sikoly tört fel , arcára néztem . De a szeme már csukva volt.
- Bella !!- kiáltottam de nem reagált . Nem tudtam egy helybe állni futni , kezdtem.

           

3 megjegyzés:

  1. HUH!!!
    Egyre izgibb!! Csak így tovább... bár egy kicsit bánom, hogy nem halt meg egyik Volturis se.
    Siess a kövivel.
    Puszi:Reni

    VálaszTörlés
  2. na én leszek az a kis gonosz aki össze szid amiért............ilyen rövid lett :) legközelebb hosszabbra kérem
    u.i. imáááádlaaak

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Reni : köszönöm szépen.Örülök , hogy tetszett.Igen tudom, ezt én is de nem jött rá ihlet -.-"
    Sayume : Gonosz vagy de igazad van ... tényleg rövidke lett , és remélem a kövi hosszabb lesz .
    ui. Én is :DDD
    Puszi nektek :D Bo *.*

    VálaszTörlés