Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2012. július 16., hétfő

Életjel.

Sziasztok .

Tudom, elég sok idő eltelt mire életjelet adok magamról. És sajnálom. De mostanában, egyetlen egy " Alkonyatos Bella Edward" szerelemhez nincs ihletem. Ezért döntöttem úgy, hogy nem törölöm ki amik itt vannak Bejegyzések, és amit elkezdem történetet sem fogom kitörölni, de abba hagyom egy időre :
És egy teljesen más történetet hozok, nem Bella és Edward! Hanem egy farkas és egy alakváltó boszorkány történettel jövök. Ugyan úgy alkonyatos szereplőkkel. Még ma hozom a bevezetőt :D Utána meg ahogy van időm a fejezeteteket. is. Remélem nem haragszotok rám, annyira. Puszi :D

1 megjegyzés:

  1. Hannah ! ♥♥♥
    Már nagyon hiányoztál nekem :) A többi blogod is olvasom, mert tudod rám számíthatsz :D de azért örülök, hogy ide is felkerült valami :D
    Puszi Cassy

    VálaszTörlés