Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2012. augusztus 15., szerda

Új blog

Sziasztok.

Egy újabb történet tőlem. De ez most egy kicsit más lesz, nem One Directionos, vagy éppen Alkonyatos. Ma megnéztem, barátnőm (Pinky) miatt, egy eszeveszettűl jó filmet. Gondolom, ti is láttátok már sokat. A 'Felhők felett három méterrel ' című filmet, csak mikor én ecseteltem neki mennyire jó is volt, a második része, lecseszett hogy nem jót néztem, meg mert annak nem volt jó a szinkronja. Hát ja nem éppen volt jó, de nekem nagyon tetszett, s azzal kapcsolatban eszembe jutott egy történet. A szereplők nagy része, ugyan az, de a történet egy kicsit elfog térni, azért remélem tetszeni fog nektek.
Legnagyobb kritikusom már olvasta, szóval ime ti is olvasástok.

Holnap ha minden jól, meg hozom az első rész.

Ja és aki még nem látta a kettőt, az AZONNAL nézze meg !:D

Jó ét mindenkinek.

Puszi.

Hannah C.


Felhők felett három méterrel 

Katt a címre, E felett !!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése