Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. július 9., szombat

13. fejezet

Sziasztok!!! Na meg hoztam a frisset ennyi idő után igazán bocsánat de.remélem tetszik.. Bocsi a hibákért késő van. De majd javítom őket . Nem tudom de nekem ez nem annyira tetszik amit írtam de remélem nektek igen . NA nem is húzom tovább jóó olvasást . Puszi Melii
13. fejezet
Bella szemszöge
Ahogy Edward el ment szomorúan mentem a nappaliba és ültem le a tv elé. Kapcsolgatni kezdtem de sehol semmit nem találtam így otthagytam ahol meg állt . Becsuktam a szemem és csak pihentem . Most már sokkal jobban voltam főleg, hogy Edward itt volt mellettem és nem ment még suliba sem . Pedig mondtam neki , hogy menjen majd utána át jön. De ő nem tágítót minden nap reggel átjött és este elment ahogy apám haza jött.Apám még mindig nem kedveli annyira de Alicet már igen. Ezt nem értettem , hogy miért de örültem neki.
A telefonom csörgése ébresztett fel a gondolkodásomból. Rögtön az emeletre mentem .Fel kaptam az ágyam mellett felfő készülékeke. Apa neve villogót rajta.
- Szia apu !! - szóltam bele.
- Szia kicsim ! Csak azért hívtalak , hogy elmosogatnál és csinálnál kaját létszi Billyék át jönnek ma mecset nézni . És nem lenne időm és úgy is tudod , hogy nem vagyok egy konyha tündér....- jó formán könyörgött apám.
- Rendben !! - egyeztem bele de annak egyáltalán nem örültem , hogy Jacob is át jön. De most mit tegyek majd fel jövök és alszok.
- Oké akkor pár óra múlva. . . szia Bells !! - köszönt el apám és le is tette.Egy sóhajjal tettem le én is a telefont. Majd a szekrényem elé mentem és ki vettem valami normális ruhát . Kivettem egy fekete csőnadrágot és egy hosszú ujjú csíkos felsőt.Gyorsan fel vettem őket majd össze gumiztam a hajamat. Fel vettem az ágyról a telefonom és már mentem is a konyhába.
Elsőnek be néztem a hűtőbe , hogy mit is főzzek de mivel nem sok minden volt így csak a híres panírt vettem elő és a halat.Elkezdtem be panírozni a halat. Hamar végeztem vele majd kisütöttem azzal is elég hamar meg voltam . Már csak mosogatnom kelet. Ahogy a mosogatóba néztem az hittem szörnyet halok annyira sok mosatlan volt.
- Egy hétig beteg vagyok és ez lesz a vége ez hihetetlen !! - morogtam majd engedni kezdtem a vizet. Be kapcsoltam a telefonomon egy zenét és a mosogató szélére tettem.
Már majdnem be fejeztem amikor apám meg szólalt mögöttem és én úgy meg ijedtem , hogy a telefonomat egyenesen a vízbe löktem.
- Szia Bells!! Csak nem megijesztetünk!- halódtam Billy nevetését.
- ÁÁáá nem !- fordultam feléjük. - Úristen! -fordultam azonnal vissza . Kutatni kezdtem a telefonom után , ahogy megtaláltam rögtön kivettem.
- Mi az Bella ???- kérdezte apám .
Nyomkodni kezdtem a de nem reagált semmire . . .
- Ez remek ! - csaptam le az asztalra. Megtörültem a kezemet. Majd a telefont is de rájöttem , hogy ezen ez már nem segít. De akkor most mi fog elérni Edward én azt nem bírom ki ha nem beszélek vele.
- Mi baj ? - halódtam meg Jacob hangját.
- Apa elmentem veszek egy másik telefont!- mondtam neki majd a tárcám és a kocsikulcsomért mentem az emeletre. Fel kaptam őket az asztalról és már mentem is vissza felé.
- Most ??- kérdezte apám ahogy vissza értem .
- Igen most !- mondtam majd fel vettem a fehér csizmám és egy kapatott ami ott logót.
- El menjek veled ??- kérdezte Jacob mellettem állt már .
- Nem ! - vágtam vissza neki semmi kedvem vele lenni.- Apa ha netán Alice hív mond meg neki , hogy majd vissza hívom . . .- kiabáltam neki majd már a kocsim felé haladtam.
Beültem és egyenesen egy bevásárló központ felé vettem az irányt.
20 perc kocsikázás után meg is érkeztem . Kiszálltam bezártam és már rohantam is az egyik telefonon boltba . Még szerencsére nyitva voltak . Beléptem a boltba és egy középkorú nő ült a pultnál. Oda sétáltam hozzá.
- Jó napot ! Miben segíthetek ?- kérdezte kedvesen .
- Jó napot ! Egy telefont szeretnék venni ! - mosolyogtam rá majd nézni kezdtem a telefonokat meg is állt a szemem az egyik kedvenc telefonomon.
- És milyet szeretne van már elképzelése , hogy melyik legyen ??- kérdezte kedvesen de én már tudtam , hogy melyiket szeretném.
- Igen . . . azt a nokia e 71-est szeretném!- mutattam a telefonra.
- Értem és milyen színben van fekete , fehér és piros , piros , fehér és arany vagy csak fehér. . . ?- fel sorolta az összes színt én meg álltam és bámultam , na most melyiket most kéne nekem Alice .
- A fekete pirosat kérem !- döntöttem az a szín tetszett nagyon.
- Oké ! Tessék! 24 000. lesz ! - tette elém a dobozt. Ki vettem a pénzt a pénztárcámból és a nő kezébe adtam . Még adott hozzá egy kártyát majd el köszöntem és már mentem is .
Kocsiba ülve bele tettem a kártyát és már be is kapcsoltam . Be indítottam a motort és már tárcsázni kezdtem Edward számát miközben haza felé vezetem. Kicsöngött de nem vette fel ez fura .
Le tetettem és tovább figyeltem az útra.
- Miért nem veszi fel??- kérdeztem magamtól hangosan. - Remek Bella magadba beszélsz ! - förmedtem magamra majd újból tárcsázni kezdtem de még minidig nem vette fel. Dühösen álltam meg a ház előtt. Fel kaptam a dobozt és a házba rohantam . Belépve a tv-t halódtam meg . Ledobtam a cipőm le vettem a kabátot fel akasztottam majd be sétáltam a nappaliba . Apámék a tv-ét nézték .
- Megjöttem ! - mondtam már olyan hangosan mint a tv üvöltött.
- Szia kicsim!!- fordult felém apám. Majd vissza is fordult a tv-hez .
- Hívott Alice ?? - kérdeztem .
- Igen ! - mondta még mindig a tv-t bámulva.
- És mit mondtál neki ?? Figyelj már rám egy percre APA !!!! - kiabáltam kicsit hangosabban mint az előbb és jé rám figyelt.
- Azt , hogy el mentél telefont venni és majd vissza hívod.- mondta .
- Köszönöm !- mosolyogtam rá.- Fel mentem aludni ! - indultam el felfelé.
- Most hiszen csak fél nyolc.?!!- kérdezte Billy.
- Igen még mindig a gyógyszerek hatása alatt vagyok 2 napig úgy viszlát !!! - mondtam mosoly nélkül . Majd az új telefonommal a kezembe fel sétáltam és bezárkóztam a szobámba. Így ahogy voltam le feküdtem az ágyra és a plafont néztem . Miért nem vette fel mit csinál azt mondta fel fogja venni ??? Mi baja lehet ??? kérdeztem magamtól. Befészkeltem magam a takaróba és a két párna közé. Edward illata volt a párnának. Fel vettem a telefont és újból hívni kezdtem Edwardot.
Most is kicsöngőt de nem vette fel már azon voltam, hogy leteszem teljesen pipa voltam. De fel vették és nem ő volt a vonal másik végén.
- Igen tessék Edward Cullen telefonja ?- halódtam meg egy női hangot a vonal másik végén.
- Bella vagyok és Edwardot keresem ! Te ki vagy ?- kérdeztem tőle .
- Ő épp nincs itt . Én Tanya vagyok a barátnője !! - mondta és bennem meg fagyott még a vér is de a levegő is bent maradt.Azzal a lendülettel lecsaptam a telefont.
- Az nem lehet . . .  nem az nem lehet !! - sírtam el magam. - Nem !!- sírtam bele a párnába aminek Edward illata volt.
Annyit sírtam , hogy állómba sírtam magam .
Edward szemszöge
Pár óra utazás után oda is értünk a Denali klánhoz. Már nagyon fel akartam hívni Bellát de inkább nem Alice azt mondta alszik. Ahogy kiszálltunk a kocsiból rögtön felém futott és a nyakamba ugrott Tanya és azzal a lendülettel meg is csókolt. Azonnal eltoltam magamtól és dühösen néztem rá.
- Ezt nem merészeld még egyszer!- kiabáltam neki.
- Szerinted !! - mosolygót majd el is futott . Nagyon dühös lettem .
Besétáltunk a többiekkel.
- Carlisle!!! - kiabálta Kate .
- Sziasztok! - köszöntünk egyszerre. - Mi ért hívtatok ide mindet ???- kérdeztem dühösen mert jobb dolgom is lenne mint , hogy itt legyek.
- Oké ! De nyugi Edward mi a bajod ?- kérdezte Kate.
- Semmi csak inkább otthon lennék Bella mellett mint itt vele !- néztem Tanyára aki csak mosolygót tudtam , hogy forral valamit.
- Bella ? - kérdezte Carmen .
- Barátnője !! - mondta Alice. Ahogy rá néztem mosolygót és tudtam, hogy ő mindig is mellettem állt. Rá mosolyogtam én is.
- Az nem lehet ! - csattant fel Tanya .
- De lehet !- ültünk le Aliccel a kanapéra.- Na ??- kérdeztem .
- Oké ! - kezdte el Elazar.- Szólni akartunk nektek , hogy itt nem rég volt egy vámpír aki embereket öl. De nekünk azt mondta , hogy ő is állta vérrel táplálkozik. És szerintünk Forks felé tart.! - fejezete be . Bennem meg meg állt az ütő .
- Bella ! - mondta ki a nevét.
- Jól van !! - válaszolt Alice . Amitől egy kicsit meg könnyebbültem de nem annyira, hogy ne azt kívánjam , hogy ott legyek vele.- Nyugi jól van épp nem látok semmit !!! - rá kaptam a szememet és már kezdtem pánikolni.
- Mi az , hogy nem látsz semmit ??- kérdeztem tőle kicsit feszülten .
- Nem tudom semmit nem látok előbb még ott volt aztán semmi. . .- mondta Alice . És igaza volt előbb még a konyhába volt majd minden eltűnt.
- Nyugodj meg fel hívom . Csak add ide a mobilod !! - kért én meg már a kezébe nyomtam.Mivel Bella száma a gyors hívón volt így gyorsan ment. Füleltem de nem csörgött ki hanem csak csak annyit mondod ez a szám ki van kapcsolva.
- Ki van kapcsolva ! - tette le Alice . Azonnal fel pattantam és körbe körbe járkáltam. Csak Bella járt a fejembe senki más.Azt se vettem észre , hogy Alice megint telefonál csak azt , hogy valaki megállít és elém áll.
- Edward ?- szólt rám Alice .
- Igen ?- néztem rá szomorúan.
- Jól van most beszéltem Charlival azt mondta el ment telefont menni majd jelentkezik !  - ki fújtam a levegőt .
- Oké!! - mosolyogtam rá .

Kisétáltam a teraszra nem érdekelt , hogy mit beszélnek úgy is hallom. Már egy ideje ott ültem mikor Emmett jelent meg mellettem.
- Gyere menjünk vadászni ! - ütötte meg a hátam és hát már rám fért egy kis vadászta.
- Rendben ! - egyeztem bele . Majd futni kezdtünk az erdőbe ők is erdő mellett laknak így jó volt.
El kaptunk pár szarvast . Nem tudom mennyi ideje voltunk el . . . de már vissza felé tartottunk.
- Verseny?- kérdezte Emmett .
- 1. . .2. . . 3-rom- és már futott is . Adtam neki egy kis előnyt nem tudom miért hív ki amikor úgy is tudja , hogy veszíteni fog. Utána eredtem és jóval le is hagytam csak úgy el suhantam mellette.
- Gyerünk Emmett !! - oda mondtam neki majd már a ház verandáján álltam és vártam rá ő meg is érkezett.
- Ez nem ér !!! - mondta ahogy mellém ért.
- De !  Tudtad , hogy győzni fogok ennek semmi értelme nem volt.- mondtam neki . Mikor meg halódtam Bella hangját és Tanyáét ahogy vele beszél. Rögtön befutottam de ő nem volt ott . Fel futottam a szobájába és rá törtem az ajtót. Minden egyes szót halódtam ahogy Bellának azt mondj , hogy a barátnőm.Kikaptam a telefont a kezéből de már késő letette . Tanyát a falnak szorítottam a nyakánál fogva.
- Miért tetted??? - kiabáltam rá.
- Mert nem hozzád való ő ember! - mondta nekem én meg még jobban dühös lettem.
- Akkor ki aló hozzám csak nem te !! - néztem rá és már azon voltam , hogy megölöm.
- Fiam enged el !! - halódtam meg apám hangját. Hátra néztem és mindenki ott állt vissza fordultam Tanyához.
- Igen én hozzád való vagyok ő mit tud adni neked hiszen ember??- mondta a szemembe.
- Sokkal többet mint te!! - lazítottam a szorításom.- Ne merészeld ezt csinálni még egyszer mert meg öllek Tanya! - mondtam a szemébe majd elengedtem és kimentem a szobából. Egyenesen le a nappaliba.Leültem a kanapéra és már hívni kezdtem azt a számot amivel Tanya beszélt de nem vette fel tudtam , hogy most sír . Éreztem ahogy besüpped mellettem a hely.
- Jól vagy ?- halódtam Alice hangját mellettem.
- Nem ! Miért nem vetted el tőle?- fordultam felé.
- Mert nem láttam , hogy elvitte . . . sajnálom!! - mondta .
- Semmi baj ! Hogy van?- kérdeztem hátha látja.
- Álomba sírta magát! - mondta én meg a két kezem közzé tettem a fejem . Egész este úgy ültem ott . Senkivel nem beszéltem csak magammal voltam a gondolataimmal és azzal , hogy Bella megint sír és szenved miattam .


Már reggel volt mikor Emmett meg szólat.
- Jól vagy öcsi??- ült le most ő mellém.
- Nem !!- emeltem fel a fejem és most újból tárcsázni kezdtem de megint nem vette fel. Már majd nem sírva fakadtam én is .
- Meg próbáljam ??- ajánlotta fel Emmett én meg csak bólogattam ha nekem nem neki lehet.Megmutattam Emmettnek a számot ő is beütötte a telefonjába majd ki hangosította. És vártuk , hogy fel vegye már majdnem le tettünk és fel adtuk mikor meg halódtam Bella hangját.
- Mi van ??- kérdezte szerelmem idegen és a hangjából lehetett halni , hogy tényleg sírt.
- Szia csajszi Emmett vagyok ! - mondta Emmett vidáman.
- Viszlát!- mondta Bella majd le is csapta .
- Ez mi volt??- néztük egymásra. Csak most vettem észre , hogy mindenki a napaliba van és figyel.
-Oké mégy egyszer!! - mondta Emmett majd megint hívta . De kikapcsolta a telefont. - Sajnálom!- fordult felém.
- Semmi baj !- mondtam majd fel álltam és a kocsimba mentem.
Ott ültem mind a három napig. Magamba akartam lenni és magamba is voltam. Már épp haza felé készültünk. Elköszöntünk minden kitől és már mentünk haza. Tudtam , hogy apám mindent meg beszélt velük erről a vámpírról de engem ez most nem tudod te kötni.Csak Bella volt a fejembe.

Estére haza is értünk . . . ahogy kipakoltunk én azon gondolkodtam , hogy most át megyek de Alice le beszélt róla azt mondta jobb ha ezt holnap meg beszélem vele inkább hagyjam . Bele mentem de nehezen.Lefeküdtem az ágyra lecsuktam a szemem és csak ábrándoztam Belláról és arról , hogy boldogak vagyunk. . . .


Bella ruhája !

Bella kabátja !
Bella új telefonja ! Nokia e-71

6 megjegyzés:

  1. szia e király bár kegyetlen vagy bellával
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Sziia !!

    Tudom de hát lesz jóó is :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    Na sikerült géphez jutnom és elolvasnom. Nem tudom mi bajod van vele.
    Nagyon jó lett, bár sajnáltam Bellát és Tanya nagyon idegesített, de nagyon jó lett :)
    A versenyes Emmettes rész vicces volt
    Alig várom a következőt
    puszi alice<3
    ui: Látom sikerült képet találnod :D és remélem már jobban vagy

    VálaszTörlés
  4. Szia Alice!
    Örülök neki , hogy itt vagy végre... habár már a te frissedet is jó lenne olvasni :D
    Köszi és tök jóó , hogy tetszett neked is :D
    Siettek vele :D
    Puszi Melii<3

    Ui: Úgy bizony :D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Bocsi, hogy csak most írok és, hogy rövid leszek... De nem nagyon van időm komit írni!

    Ez a fejezet is nagyon jól sikerült! :D Nagyon tetszett! Bár mondjuk annak nem örültem, hogy Tanya bekevert... :@ Sajnos! Remélem, hogy Edward és Bella hamar kibékülnek majd! :D Kíváncsian várom a folytatást! Siess vele! (:

    Ui: Nálam is van "új" fejezet! az Edward és Bella szerelme... törinél!

    Ui2: Ha lesz időm akkor a másik töridhez is írok majd komit!Sikerült az 5. részig elolvasnom! :D

    Puszi: Minie95 <3<3 (:

    VálaszTörlés
  6. Szia Minie 95 ღ !

    Semmi baj én annak örülök , hogy egyáltalán írsz nekem komit !!!:D
    Köszi és örülök , hogy tetszett. Kifognak a kövien :D
    Amennyire csak tudok sietek vele...:D

    Ui: Már olvasom is és írok is :D
    Ui2: Okés :S Várom
    Puszi Melii<3<3:)

    VálaszTörlés