Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. július 25., hétfő

egy kis megújulás :D + szavazás lezárult.

Hellóka srácok !!!

Épp élvezem a rossz időt itt a balcsi és unalom üzöként kicsit változtattam a kinézetén a blognak. a nagy képet majd otthon lecserélem .... remélem tetszik mondjátok el a véleményeteket...

Szavazások végeredménye....

1.hogy tetszik a töréntetem ???? szavazás végeredménye elég jól sikerült : Jó nagyon... : 30 szavaztatok.  nagyon örülök , hogy így tetszik :D
                                                                                                               Jóóóóó!!!! : 1 szavazat
                                                                                                               Elmegy  ! : 0 szavazat
                                                                                                               Borzalmas ! : 1 szavazat hát ez elégé elszomorított.
2.melyik blogomat olvasod a legjobban ???? szavazás végeredménye : Újra kezdés és a szerelem mind örökké. : 22 szavazat juhuu ennyien olvasátok ezt inkább nagyon örülök neki.... :D
 L.A - es szerelem hírnév : 3 szavazat  :(
Bella élete :  5 szavazat :( :)

hát ennyit szerettem volna :D örülök neki , hogy ennyire tetszik nektek amit itok :D

puszii meliii :D

Ui: megpróbálok frisset hozzni de nem biztos csak lehet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése