Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. szeptember 9., péntek

21. fejezet. Csak egy kérdés?



"Szeress csak ennyit kell tenned
Ennyit kérek többet nem kell tenned
Ha szeretsz szívem a tied és nem lesz másé
És megigérem hogy melletted maradok örökön örökké!
Nem vagyok a legtökéletesebb ember e-földön
De egy dolgot tudok azt hogy szeretlek
Nekem csak egyetlen dolog számit te csak te!! "
/Ismeretlen/

Bella szemszöge :

- Bella ébredj ...- egy édes dallamos hang volt az ami a fülembe zúgott már reggel. Hideg kezek érintése a derekamon amivel közelebb húz magához, és a hideg lehelet amivel  az arcomat érinti.
Istenem mindenem bele remegett ebbe érintésbe amivel magához láncolt. Mosoly húzódott a számra egy nagy mosoly, de a szememet még nem voltam hajlandó kinyitni. Csak arra gondoltam , hogy szeretem ezt lényt aki mellettem fekszik és csak az enyém. - Elfogunk késni ...- csókolt bele a fülembe .
- Nem érdekel. - suttogtam.
- Miért is nem érdekel ez téged?- kérdezte , szembe fordultam vele átkaroltam a derekát és közelebb húztam magamhoz, kinyitottam a szemet feljebb tornáztam magam , hogy a szemébe tudjak nézni. Azokba a gyönyörű arany szem párakba tudjak nézni. 
- Mert nem érdekel mikor egy FÉL isten fekszik itt mellettem és tudjuk  jól , hogy ez a fél isten az enyém.- csókoltam meg . Érzéki csók volt amit annyira szerettem tőle.
- Ezt én is mondhatnám mikor egy ilyen csodálatosan szép lány fekszik itt mellettem aki olyan mint egy Angyal aki meg az enyém. - most ő csókolt meg fél oldalas mosolyával együtt.
Még vagy tíz percig feküdtünk így és csókolóztunk egymásba gabalyodva. Legszívesebben így maradtam volna egész életembe csak Edwarddal itt egy helyben , csak vele csak itt és csak így. Istenem miért ilyen szívdöglesztő ez a pasas miért ilyen mámorító az illata a szája mint egy puha vatta cukor ami mézízű egyszerre és olyan hideg mint a jég. Mintha elvesztem volna a mámor tengerén ami olyan jó. De a jó kedvem akkor elszállt a mámorral együtt mikor elváltunk egymástól.
- Na !- csattantam fel mikor , felkelt és kimászott mellőlem.
- Gyerünk !- nézte rám mikor felegyenesedett az ágy mellet.
- Most már biztos , hogy nem .- húztam a fejemre a takarót.
- Bella .- mintha nem lett volna rajtam semmi , olyan könnyedén rántotta le róla a takarót pedig erősen markoltam , de úgy látszik ez semmit nem segített.
- Hé!!- néztem rá mérgesen , mert nem volt rajtam a jó meleg takarom .- Fázok, most miért kellet ezt csinálni.- löktem el magam elől mikor kikászálódtam az ágyból és elindultam a fürdőszoba felé.
- Mert akkor, még vagy egy óráig kellet volna szenvednem , hogy te kikelj .- jött utána és úgy mondta.
- Aha.- fordultam vele szembe mikor már az fürdőszoba ajtóba álltam .- És akkor inkább elveszed a takarom és fagyjak meg igazán kedves gesztus volt.- nyújtottam ki rá a nyelvem és csaptam be az ajtót előttem. 
- Oké. Akkor én inkább oda lent megvárlak  - mondta az ajtó mögött.
- Szerintem is .- kiabáltam majd meg nyitottam  a csapot és arcon fröcsköltem magam , hogy felébredjek. Sikeresen húsz perc alatt elvégeztem a fürdőszobai teendőimet és a ruha választást is ami nem volt valami könnyű három féle szettből választottam aki a megfelelő ruhaszettet magamnak az napra. Mikor teljesen kész voltam indultam el lefelé a lépcsőn. Ahogy leértem rögtön fel kaptam a kocsi kulcsomat és mint egy megsértődőt lány elindultam a kocsim felé amit még apámtól kaptam , és nagyon  szerettem .
Beültem és már indítottam a kocsi mikor egy kopogást halódtam az ablakon. Tudtam , hogy Edward lesz ott és értetlen fejjel fog rám nézni. Fel néztem mikor már a kocsikulcsot a gyújtásba tettem és az övemhez nyúlt.
Bekapcsoltam az övemet és Edward szemébe néztem ahol tényleg az értetlenség sugárzott. Mosolyogtam , majd a suli felé indultam, nem kellet sok és már a többi Cullen kocsi is mögöttem haladt az úton. 
Oda értem kiszálltam és a kocsim motorháttetejére ültem úgy vártam a többi Cullent. Edward leparkolt és elsőként szállt is ki a kocsiból. Rögön oda jött elém és megállt .
- Miért mentél el?- kérdezte ahogy körbe zárt a kezeivel.
- Mert te is olyan KEDVES voltál velem reggel . - grimaszt vágtam neki.
- Szóval vissza vágtál nekem ?- hajolt közelebb egy kaján vigyorral az arcán.
- Nem szóba vágtalak , szerinted ? - felhúztam a szemöldökömet és én is közelebb hajoltam hozzá. - Ügyes fiú !!!- kócoltam össze a haját .
- Szeretlek .- nyomot egy csókolt a számra mielőtt bármit is mondatottam volna valami frappánsat.
- Szeretlek . - mondtam amint elszakadtunk egymástól, a szemébe néztem és egy nagy őszinte mosolyt küldtem felé. - Menjünk.- pattantam le a kocsiról , majd a többi Cullen családtag felé kezdtem el húzni Edwardot.
- Helló csajszi!- köszönt Emmett egy nagy kaján vigyorral az arcán amikor oda értem .
- Helló Mamlasz .- köszöntem én is egy nagy vigyorral  majd óvatosan , hogy azért nekem ne fájjon vállba bokszoltam .
- Hé! - dörzsölte meg a vállát mintha olyan nagyon erőset ütöttem volna.
- Jaj , ennyire azért nem ütöttem olyan nagyon erőset , hogy AZ neked fájjon Mamlasz .-  mondta amint beléptem az ajtón és a nagy folyosó tömegébe értem .
- Olyat te nem is tudsz . - kuncogta mögöttem Emmett. Hátra fordultam és kinyújtatom rá a nyelvem , majd  újra meg fogtam Edward kezét.
- Meg vered  nekem .- néztem bocsi szemekkel Szerelmemre amint elköszöntünk tülök és bementünk a Biológia terembe .
- Neked bármit.- csókolt meg halványan.
- Hmm. Bármit akkor még gondolkodol pár dolgon.- ültem le a székembe .
- De akkor te is nekem .??- kérdezte amint ő is helyett foglalt és egymás szemébe nem néztünk újra.
- Én ilyet nem mondtam !- emeltem fel a két kezemet .
- Bella ez nem ér !- nézet rám morcosan.
- Édes sok dolog van ami nem ér !- mosolyogtam rá.- És ez pont olyan dolog.
- Akkor én meg vissza vonom .- jelentette ki és hátat fordított nekem .
- Azt meg már nem érvényes. Csók bélyeget adtál úgyhogy nem ér vissza vonni. - fenyegettem egy picit.
- Hogy mit adtam ?- fordult vissza felhúzott szemöldökkel.
- Ezt !- csókoltam meg . Pont mikor a tanár belépem akkor váltunk szét mi is.
Csak mosolyogtam még a tanár kiadta a remek feladatokat amivel olyan gyorsan végeztünk , hogy az óra hátra lévé részben csak csendben kellet ülni amitől már majdnem tényleg majdnem el is aludtam.
TE is bele egyeztél a csók bélyeged volt az előbb .
Ez volt a lapra írva Edward gyönyörű kéz írásával , még az álom is kiment  a szememből.
- Mi ?- suttogtam neki ő meg csak a papírért nyúlt és megint írni kezdet rá.
Ma suli után gyere velem és megtudod miről is beszélek neked. Szeretlek .
Másodjára csak ez a kicsike mondat volt a papíron. NA jó eddig se értettem miről is van szó , de most már nagyon nem értettem.
Mivel tudni akartam és tudta , hogy még sokára lesz vége a sulinak és azt is tudtam , hogy ha szeretném se tudnám kihúzni belőle azt ami miatt elmegyünk valahova suli után.
Bólogattam , majd tovább figyeltem a nagyon unalmas órára. Egész végig azon gondolkodtam , hogy vajon mit szeretne .
Egész nap a próbáltam kiszedni belőle valamit is de semmi még a többiekből is megpróbáltam , de ők meg semmit sem tudtam . Nagyon jó volt mint egy vak a nagy világban pontosan úgy éreztem magam per pillanat. Már kezdtem feladni az egészet. Pedig már a kocsiba ültünk de azért tettem egy utolsó próbálkozást.
- Elmondanád , hogy hova megyünk és mit szeretnél??- fordultam felé érdeklődve , kivételesen ő vezet az én kocsimat. Halványan rám mosolygót és megszorította a kezem a mit a lábamon pihentettem az övével össze kulcsolva.
- Majd meglátod.- mosolygót majd vissza fordult az út felé.
- Aj már !- csattantam fel és az ablak felé fordultam .
- Nem lehetsz ennyire kíváncsi Fáncsi Bella .- szorította meg a kezem .
- De az vagyok és akkor mi van ?- néztem rá .
- Hamar megöregszel nekem . - kicsit szomorúbb lett ahogy kimondta .
- Jaj egy öreg vén trottyoska leszek uhh. - kacarásztam .
- Ez nem vicces. - most már egy kisit mérgesen is nézet rám.
- Az se , hogy itt titkolózol mikor tudod mennyire kíváncsi vagyok . - vágtam vissza amit persze nem várt és így most hátba döftem.
- Csukd  be a szemed. - mondta mikor meg állt a kocsi.
- Miért is ? Kérdeztem vissza . De választ már nem kaptam mert kiszállt a kocsiból és már ki is nyitotta az én ajtómat mielőtt még bármit is mondta hata volna.
- Csak csukd be. - kért amikor kiszálltam , na jó most engedelmeskedtem neki és becsuktam a szemem . - De ki ne nyisd. - mondta majd már a földet se éreztem a lábam alatt.
- Hé!!!- ijedtembe szórósan a nyakát fogtam meg .
- Nyugalom nem ejtelek le téged soha !- csókolt bele az arcomba.
- Reméltem is .- válaszoltam és csukva lévő szememmel a mellébe bújtattam az arcomat. Halódtam ahogy halkan felnevettet és már csak a szellő hűs érintését éreztem tudtam , hogy most fut . Nem mertem kinyitni a szemem , szerintem nem is kellet volna neki erre meg kérni-e hacsak kiejtette volna azt a szót , hogy futás na már akkor becsuktam volna a szemem. Nem jó amikor nyitva van a  szemem olyankor hány ingerem lesz és forog velem az egész világ amikor végre meg állunk. De ha végig csukva van akkor a jó.
Csak akkor nyitottam ki mikor végre meg álltunk és egy halk kicsi mondottat halódtam meg a fülem mellett.
- Most nyisd ki .- engedelmeskedem és kinyitottam a szemem . Egy csodálatos rét nyílt meg a szemem előtt ahol csodálatos virágok voltak. Még az illatuk is .
Tátott szájjal forogtam körbe körbe , olyan szép volt el se hittem , hogy én most itt állok egy ilyen gyönyörű rét közepén.
- Ez gyönyörű Edward.- néztem végre Szerelmem  szemébe aki csak mosolygót.
- Pont mint te.- ahogy kimondta éreztem ahogy a vér az arcomba szökik és jó piros leszek mint a paprika. - Gyönyörű vagy Bella mikor elpirulsz.- nézet a szemembe amitől még pirosabb lettem .
- Csodálkozol zavarba hozol és akkor még gyönyörű is vagyok … - dadogtam .
- Sajnálom nem volt szándékos.
- De miért is jöttünk ide ?- kérdeztem mert nem tudta még mindig, nem mintha sajnáltam volna . Hiszen ez nagyon szép volt itt minden és élvezet lehetett itt lenni.
De nem válaszolt csak a zsebébe kotorászott majd letérdel elém , nagyon meg lepődtem és még a levegő is bennem akadt, amint elém térdel.
- Isabella Swan , az leletemnél is jobban szeretlek téged , soha nem akarok nélkül élni többé. Mióta meg láttalak beléd szerettem pedig én azt hittem , hogy nekem nem szált senkit az ég , de ez úgy látszik nem igaz. Bella hozzám jössz feleségül?- kérdezte egy nagy mosollyal miközben elém nyújtotta azt a dobozt. Aminek a tetejét felnyitotta és egy gyönyörű szép gyűrű volt benne . Úristen annyira szép volt az a gyűrű én meg még nem is tudtam semmit se mondani. Lefagytam hiszen nem vártam erre a lépésére.
- Edward ezt csodálatos..- csak ennyit mondtam .
- Hozzám jössz ?- kérdezte megint és láttam a szemébe , hogy kezd aggódni nem akartam , hogy azt higgye nem fogok neki igent mondani . Pedig azt akarok de csak nem ment le vagyok sokkolva. Még pár percig csak álltunk és néztük egymást .
- Igen !- nyögtem ki végül mikor már fel akart állni , de ahogy meg hallotta azt a szót rögtön a mosoly még nagyobb lett a száján.
- Komolyan ?- kérdezte vissza.
- Igen !- ugrottam a nyakába amitől hátra dőltünk mind a ketten a fűbe. Én kerültem alulra ő meg fölöttem . - Szeretlek és igen igen igen . Sok sok sok igen !!!- mosolyogtam .
- Szeretlek !- csókolt meg . Ez a csók sokkal jobb volt mint a reggeli sok volt benne a vad tűz amit annyira szeretek .Mikor elváltunk Edward az ujjamra húzta a csodálatos gyűrűt és újra megcsókolt.

3 megjegyzés:

  1. Szia Melii!

    Nagyon, nagyon de nagyon tetszett ez a feji is! Imádtam és imádtam...:D Ed és Bella, eleinte tök viccesek voltak... Mármint az a rész, amikor Ed felakarta kelteni Bellát... xP Aztán Bella viselkedése, hogy tüntetőleg egyedül, ment a suliba.. xP És a végén ez a váratlan fordulat... :D Igazán örülök, hogy Ed végre megkérte Bella kezét és persze annak is, hogy Bella igent mondott... :D Már nagyon várom a kövi fejit! Kérlek siess vele:D

    Sok puszi: Minie95

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem hittem volna, hogy Edward megkéri majd Bella kezét, de kifejezetten örültem neki, hogy megtette, annak meg főleg, hogy Bella igent mondott!!! :D
    Már csak arra leszek kíváncsi, hogy milyen lesz majd az esküvőjük, na és persze, hogy sor kerül-e még a történetben egy varázslatos nászútra...!
    Várom már nagyon a kövit!
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    Nos végre sikerült behoznom a lemaradásomat, ami nem volt kicsi :S
    Akkor most a fejezetről, hát unalmas az tuti nem volt. Az a keltegetés sem volt semmi, na meg persze a válaszreakció xD Arra pedig még csak nem is gondoltam, hogy lánykérés lesz a vége :)Azért Bella viccesen húzta egész nap Edwardot, de ő volt a legnagyobb.
    Alig várom már mi lesz a folytatásban. ÉS hogy milyen lesz az esküvő, Alice biztos nem fog tétlenkedni. Jaj már tényleg alig várom
    Siess vele
    puszi Katie <3 <3

    VálaszTörlés