Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. szeptember 18., vasárnap

Új!

Sziasztok!!!

Tegnap este késő este eszembe jutott egy új történet és nem hagyhatom kárba menni ezért , úgy döntöttem megcsinálom. Tudom ez már a sokadik blogom de na most mit csináljak . Náhányan vannak közületek aki szeretik olvasni amit írok és én is szeretem csinálni ezt.
Na mindegy is. a lényeg , hogy ez egy új történet.
És már hoztam is a kis ízelítőt róla, ma még az első rész is felkerül este . :D
Remélem ez is tetszeni fog nektek . Puszi M.!.

http://m-angyalcsok.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése