Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. szeptember 24., szombat

SEGÍTSETEK NEKEM !!!! KÉRLEK TITEKET + FRISS


Sziasztok !!!

Van egy barátnőm akinek nagyon JÓ a blogja igaz nem Alkonyatos . de én szeretem és most hozott egy hülye döntést h abba akarja hagyni ezt nem engedhetem ( ott igazából Társszerező vagyok) de itt most az a lényeg , hogy nézetek be hozzá és mondjátok el mi a véleményetek és kérlek ha tetszik legyetek Rendszeres olvasok és komizzatok sokat. Nélküle nem lenne olyan jó a történet .
Segítsetek nekem , hogy észhez tudjam téríteni.
Sokat jelenten nekem .
a blog címe: http://reni-naprol-napra.blogspot.com/


KÉRLEK TITEKET!!!! Bennetek bízok , hogy segítetek nekem.


Ui: ha jól meg minden akkor holnap Friss!

Puszi . M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése