Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2012. október 23., kedd

Kis játék és egy blog ! :D




Helloka, kedves drága olvasóim, akiktől mosoly húzódik a számra mert annyira jó látni, hogy ÍRTOK nekem. Ez valami eszméletlen jól esik : ). 
Szeretnék nektek, mutatni egy újdonsült blogomat, igaz már jó egy vagy másfél hónapra megnyitottam, de csak nem rég tettem fel az első fejezetet  és még szomorún vettem észre hogy senki sem írt vagy pipált nekem, ami ott teljesen elszomorított. Tudom kicsit más hangvételű a történet mint az Edward & Bella, de abba is vannak vámpírok s sok más mágikus lények. Kérlek szépen titeket, nézzetek be hozzám, és írjatok nekem pár apró sort ITT: Kristály város ~ A kristálykoponya élén

A másik dolog amit mondani szerettem volna, hogy sokan találgattok és kérdezitek hogy ez lesz-e vagy hogy Edward hogy viszonyul Bellához, erre ÍGÉREM mind választ adok, ha Komentben szépen megfogalmazott kérdésekben leírjátok nekem. Játszunk egy kis kérdez  feleletet . Szóval aki kérdezni szeretne az írjon nekem.

Azt hiszem ennyit szerettem volna.

Puszi Hannah C: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése