Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2012. október 31., szerda

Sajnálom÷ Szünet


Sziasztok.

Elsőként is már most szeretnék nagyon bocsánatot kérni tőletek. Ahogy a címből is olvashatjátok, SZÜNET-et kell hozom. Ugyan is képtelen vagyok folytatni, egyszerűen az agyam már nem tud Alkonyatos blogot írni, töröm magam hogy kipréseljek magamból egy következő fejezetet, és egy következőt, de nem megy. Mintha a falat akarnám lekaparni, puszta kézzel. Sajnálom. 
A szünet, jelenleg nem tudom meddig fog tartani, de azt  biztos, hogy még újra nem jön IHLET addig sajnos, fejezet sem lesz. Lehet ócsárolni  hogy akkor miért hoztam új történetet. De arról nem tehetek, hogy kinőttem  Edward és Bella szerelemét. 17 éves vagyok, és tovább lépek, rettentően sajnálom, és bocsánatot kérek azoktól akik nagyon várták, a következő részt, de most nem tudom folytatni. Nem gátollak meg titeket, a vélemény mondásról, szóval csak hajrá. 

Sajnálom. 

Hannah C. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése