Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. október 18., kedd

DÖNTÉS !!!! + NÉZZ BE IDE KÉRLEK !!

Sziasztok!!
Tegnap kiírtam valamit és kaptam 6 komit amibe azt írtátok nem szeretnétek ha abba hagynám az írást . Jól esett nagyon jól mert azt hittem , hogy cserben hagytalak titeket és elhagytok engem itt ...:(  de nem így volt . köszönöm szépen annak a 6 embernek akik kihúztam a mély nagyon mély gödörből ami megkövetelte tőlem ezt a kérdést! :D Este töprengtem ezen elég sokat igaz az ujjamtól se tudtam aludni így volt időm gondolkodni és arra jutottam nem HAGYOM abba ... és már meg is jött az ötletem . Úgy gondolom megérdemeltek egy kis ízelítőt belőle mert már elkezdtem mert féltem , hogy elfejetem -.-" xD


Egy törött szív egy új élet
- Hülye rozsdás csavar.- apám nagy robajjal csapta be maga után az ajtót. Idegesen ült le elém az asztalhoz. Charlie olyan mint az apám pedig nem , az sajnálatosan . Vele még 17 évvel ezelőtt találkoztam úgy mond árva voltam és ő befogadott engem . Apámként szeretem őt és ha elveszíteném abba bele örülnék.  Ahogy mondtam 17 évvel ezelőtt hát igen akkor most hány éves lehetek 27 talán ? Nem annál több inkább 89 éves igen pontosan annyi vagyok egy 89 éves félvér vámpír. Nehéz volt ezt elmondani Charlienak főleg , hogy olyan nehéz volt . És mikor elmondtam neki nagyon megrémült elsőként de az olyan hamar el is szált a félelem a szeméből . Talán azért mert a legjobb barátja Billynek a fia az én ősellenségem egy vérfarkas , de soha sem tekintettem Jaket vagy épp a falka többi tagját annak . Teljesen úgy tekintettem rájuk mint néhány középiskolás gyerekre emberre, és nem egy vérengző két méteres vagy még annál több , szőrös nagy fogú farkas. Egy rendes fiú aki eddig a legjobb barátomnak tekintettem . 
Apám maga elő bámult mérgesen fújt néhányat , ideje lett volna megszólalnom.
- Segítsek ?- mosolyogtam rá.
- Mi nem dehogy kell nekem segítség , csak gyúrok mér egy kicsit rá majd megadja csak magát .- állt fel és rögtön indult kifelé tudtam , hogy úgy se fog neki ez sikerülni . Így inkább utána indultam .

Na ez lenne a kis ízelítő. KOMI-ba kérek szépen pár szót , hogy érdemes lenne vagy nem folytatnom és nektek , hogy is tetszik idáig.
Akkor most a másik két dolog amit mondani szerettem volna .
Első . Egyik barátnőmmel Renivel közösen van egy blogunk ahol elég kecséj az olvasok száma pedig szerintem nagyon jó . Szeretnélek megkérni arra , hogy nézettek be és mondjatok pár szót vagy komiba vagy oldat a Chat-be is lehet . Katt a címre!
Életem mint egy hullám vasút.
Második. A másik meg az , hogy Katie-vel indítottunk két versenyt és eddig nagyon kevesen jelentkeztetek ... gyerek és olvassátok el ... remélem sokan lesztek és nem kell abba hagyni a versenyt mert túl kevés a jelentkező. Katt a címre és itt minden kicsi részletet eltudok olvasni és meg is tudtok.. Novellák és pályázatok !
GYERE  ÉS ÉLD KI A BENNED LÉVŐ ÍRÓT!!! :DDD

Hát ennyit szerettem volna Pusz M.

4 megjegyzés:

  1. Szia Melii! :D
    Nagyon tetszik ez a kis ízelítő.. :D Már várom az egész fejit és azt is, hogy elkezd írni ezt a töri.. Azonban mindenek előtt, még az Újrakezdésnek a végét... :) Amúgy pedig ez alapján a kis ízelítő alapján nagyon izgisnek és érdekesnek igérkezik ez a történet is :D Már várom... :D

    Sok puszi: Minie95(:
    ♥♥ :D Xoxo (L)

    VálaszTörlés
  2. Drága Egyetlenem!!
    Tejesen igazad van!És baromira megvertelek volna ha abba hagytad volna az írást....
    De ez a kis ízelítő pedig baromira jó lett és nekem nagyon tetszett..!!! Lányok! szeretném fölhívni a figyelmeteket hogy a novella versenyre próbáljatok meg jelentkezni rá. Na igen a többi oldalt pedig tessék látogatni:)))
    Melii te pedig önbizalom csajszii!!!! szard le azokat akik fikáznak, mert azok féltékenyek!
    Puszillak Ikertesód
    Strucccom <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett az ízelítő:D
    Már várom az egész fejit, a törit szóval hajrááá !

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jóó eddig a új történet és már alig várom hogy olvashassam tovább.
    Puszi Beky

    VálaszTörlés