Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. október 9., vasárnap

VERSENYEK és egy kis infoo. olvassátok el . PLS

Sziasztok!

Ez nem friss még. De mivel sokan vagytok aki szeretnek írni nem csak történeteket hanem Novellákat is ezért szeretném meg hirdetni a Katietel együtt indított versenyeinket.
Két versenyt vagyis inkább Pályázatot indítottunk .  Itt minden fontos információt és a jelentkezéssel kapcsolatban is mindent meg tudtok csak kant Ide!!!! Remélem sokan lesztek mert nagyon örülnék neki ...
JELENTKEZZ MOST!!!Éld ki a benned lakózó írot.  : DDDDD

Akkor még a másik Infom ... tudom nem hoztam már FRISSET nagyon régen és látom néhányaknak már nagyon hiányzik . Én rajta vagyok minden erőmmel de nem mindig tudok hétköznaponként írni. Ezért a FRISS MOSTANTÓL MINDEN PÉNTEKEN ÉS HÉTVÉGENKÉNT JÖN. Sajnálom , de ha majd szünet lesz akkor megpróbálok minden nap írni nektek. Nem akarom bezárni a blogot és remélem ti se akarjátok. De meg vallom az ősszintét meg fordult a fejembe :((((

Puszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése