Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. október 24., hétfő

Egy törött szív egy új élet. ~ Második fejezet .


Elveszett barátnő .

Bella szemszöge

„ Azt hittem soha nem talállak meg de nem így lett …az örök barátság soha nem hűl ki és mindig életben marad, elvezet minket egymáshoz ahogy ez most is történ . „

http://stylist.imgsrv.divat.hu/00/02/77/27736_e29b475c07c91229e04d952e1693b923.jpg?0.42903100%201319469332Másnap reggel időben keltem fel és magamra kaptam gyorsan egy ruha szettet ami nehéz volt kiválasztanom de sikerült , utána gyorsan megmostam az arcom és a fogam , majd összeszedtem a cuccaimat mai nem volt sok dolog. Zsebre vágtam a telefonom kezembe fogtam a kocsikulcsom és így mentem le apámhoz aki már a konyhába ült és mint minden reggel az újságot olvasta .
- Szia Apa .- nyomtam egy puszit az arcára miközben elszáguldottam mellette és ki vettem egy üveg vizet a hűtőből.
- Szia Kicsim . Milyen üde vagy ennyire készen állsz a mi napra?- fordult felé mosolyogva .
- Ez csak egy suli mint a többi , semmi izgalmas nem fog törtnéni így nincs mire készen állnom apa .-mosolyogtam .-Na de rohanom majd jövök szia .- egy nagy puszit nyomtam a homlokára majd már fel is kaptam a táskám és rohantam is a garázsba ahol bepattantam az én kicsi kocsimba amit imádtam , elég drága volt de megérte a sebesség az életem és ezt nem hagyhattam ki . Kitolattam  és már a suli vettem az irányt. Valahogy ma több a kocsi az úton és ahogy láttam  mindenki a suli felé vette az irányt. De nagyon kivirított az én kocsim a tömegből . De még hangyán a csiga tempót ütöttük. Így én nem birok haladni csak néha , de most nem ilyen kedvembe vagyok . Kinéztem , hogy szembe nem-e jön senki és nem jött így kikanyarodtam a szembe lévő sávba tövig nyomtam a gáz majd mikor láttam , hogy jönnek velem szembe gyorsan két pont olyan drága és kivirító kocsi közé besodródtam . Legalább nem csak az én kocsik tűnik ki majd . De ők már tuti , hogy régebb óta ismeretek itt mert nem igazán nézték meg az ő kocsijukat . Szerencsémre ők nem mentem olyan lassan de még mindig nem volt olyan gyorsan amire ma vágytam , így még egyszer kinéztem de épp jöttek így gyorsan vissza rántatom a kormányt. Másodjára már szerencsével jártam , kikanyarogtam és bele tapostam a gázba majd az ezüst Volvó elé ami előttem haladt sodródtam be és még mindig tövig nyomtam  a gázt.
Már a suli parkolójába fordultam be és beálltam a két szabad hely egyikébe. Nem igazán tudtam , hogy ez valakié vagy nem , de nem kiáltott rám senki , hogy te mit képzelsz úgyhogy biztos szabad. Leállítottam a motort és kiszálltam pont akkor ért be az ezüst Volvó a parkolóba . Nem néztem oda inkább befelé hallattam , de azt láttam , hogy mindenki engem néz ahogy belépek a suliba és próbálom megkeresni az osztályt.
- Isabella úgy-e ?- jelent meg mellettem egy fekete hajú srác.
- Bella .- nyújtottam kezet.
- Szia , Bella én Eric vagyok az iskola újság vezetője és én kaptam a remek feladatott , hogy körbe vezesselek .- mosolygót rám , na egy rendes srác de nem az én estem . De úgy érzem ezt még hangosan is ki kell majd mondanom neki .
- Köszönöm Eric, de most annyival is beérném ha segítenél eljutnom a tesi teremig .- mosolyogtam rá .
- Értettem , gyere  meg mutatom merre van .- indult el én meg követtem . - És honnan is jöttél ? -kérdezte miközben a folyosón hallattunk egymás mellett és mindenki jól megnézet.
- Öhmm... Volterrából .- tértem vissza .
- Az Olaszországba van úgy-e ?
- Igen ott.- bólogattam .
-Értem .- mosolygót.- Áhh...Jess , Angeli – kiáltott Eric mire kicsit megijedtem .
- Szia Erci . - állt meg és fordult felénk két lány , minden kettőnek barna haja volt de az egyikek világos volt míg a másiknak sötét . Az egyik egy fejjel kisebb volt nálam a másik pedig pontosan velem egy magas.
- Lányok ...Ő Bella és neki is tesi lesz .- mutatott bele Eric.
- Szia én Jessica vagyok . -ölelt meg a kicsi lány.
- Én meg Angeli.- ölelt meg a másik is .
- Bella .- mosolyogtam rájuk .
- Hát akkor én megyek majd ők oda vezetnek . Sziasztok .- és már el is ment. 
- Gyere. - fogta meg a kezem Jess és húzott maga felé egy kis öltözőbe . Ahol már rengeteg lány öltözött. 20Letelepedtem melléjük és én is át vettem a tesi ruhámat ami egy fekete topból egy rövidnadrágból és egy cipőből állt . Össze fogtam a hajam egy copfba , hogy ne birizgáljon majd meg vártam a két lányt akik két perc múlva már készen is voltak és így mentem ki velük a tesi terembe ahol a fiúk már nagyban kosaraztak . Megálltam a pálya mellett és néztem őket míg nem közeledni nem kezdet felém egy labda nem ijedtem meg inkább elkaptam és kosárra dobtam .
- Huuuu !!! - egyszerre ledöbbent arcokkal találtam szembe magam és közötte pár ismerős arccal is akikkel nem rég találkoztam .
- Te ?!!!- egy mély dörmögős hang és a felém haladó nagy medve és a társai akik tegnap ott voltak . Csak most a lány nem volt velük.
- Nem édes jó apucikád szerinted .- mondtam neki amint oda ért elém .
- Öhmm...Bella mi oda mentünk majd gyere. - mondta Jess és el is mentek .
- Sajnálom , de nincs kedvem barmokkal beszélgetni , BOCS.- gúnyos mosoly terült szét a számon majd úgy gondoltam én el megyek de ez nem jött össze . Mert a nagy medve megfogat a kezem és meggátolta , hogy én elmenjek . - Megölhetlek itt mindenki előtt , ha nem engedsz el engem Emmett . Leleplezlek titeket. 
- Nem tudsz .- mondta a szőke hajú.
- Nem ismertek még engem Cullenék , hogy ne tudjátok mire vagyok képes.
- Honnan tudod , hogy Cullenék vagyunk ?- kérdezte a vörös isten .
- Mondom nem ismertek . ÉN nem lepleződök le de ti igen . Most pedig ...- rántottam ki a kezem .- Bocsi ,de emberekkel szeretek társalogni ..- mondtam és  Jessékhez mentem .
Az egész tesi óra olyan volt mint minden másik amiken voltam , futás játék , talaj torna magyarul unalmas . De egy valami jó volt benne ott volt az a Cullen srác aki irtó helyes volt és nem tagadom , de nem mutatom ki mit érzek mert a szőke hajú érezni fogja . Felkészültem mikor haza jöttem minden vámpír clánlór tudok mindent csak a nevek és az embereket nem tudok ki kihez csatlakozik. Lehet , hogy még jól jön a képességük. Gyorsan mielőtt kimentem volna az öltözőbe a két képességet elvettem az egyik az érzékelés a másik meg a gondolat olvasás volt. Vissza mentem az öltözőbbe , gyorsan átöltöztem és már mentem is ki .
Mondtam a két lánynak , hogy egyedül szeretnék lenni így hagytak is .  Épp , hogy csak kijutottam a folyosóra mikor mellém került a három jó madár.
- Ennyire unjátok az életet? - kérdeztem és úgy tettem mintha jót beszélgetnék velük.
- Hogy érteted , hogy mi lelepleződünk de te nem ?- tette fel a kérdést a vörös hajú.
- Ahogy mondtam ..- néztem rá és azt hittem ott helyben össze tudnék esni az az arc az arany szem a fél oldalas mosolya. - Elsőként is Isabella Swan vagyok.- fordultam velük szembe .- És nem olyan mint ti .- mondtam.
- Emmett vagyok .- mondta a nagy melák.
- Jasper. - nyújtott kezet a szőke.
- Edward .- majd a vörös hajú is istenem megremegtek a lábaim. - Elmondod nekünk , hogy -hogy értetted ? - kérdezte .
- Abba nem lenne semmi mókás ha én mondanám el és nem ti jönnétek rá .- mosolyogtam majd hátat fordítottam és be mentem a menzára ahol már nagyobb volt a sor mint egy piacon . Beálltam a sora és vettem magamnak egy üveg vizet és egy almát , majd keresni kezdtem egy üres asztalt ami nem volt persze láttam , hogy Eric nagyon integet , hogy menjek oda de nem volt kedvem. Éreztem  hogy van itt valami amit nem veszek észre pedig fontos lenne . Jobban körbe néztem és akkor pillantottam meg a Cullen családot akik nagyban beszélgetek és tuti , hogy én vagyok a közép pontba ezért hegyezni kezdtem a fülem .
- Hogy értette ezt ?- kérdezte a kobold lány .
- Alice szerinted ha tudnánk  akkor nem érezném magam ennyire hülyének .- mondta Emmett és úgy éreztem , hogy ez igazán övön aluli  ütés volt.
- Édesem te soha nem voltál okos ...- mondta a mellette ülő szőke hajú lány akinek a hangja nagyon ismerős volt és  árki közül fel tudom ismerni .
- Köszönöm szépen Kicsikém .- csókolta meg . Én meg ott álltam és kutattam az emlékeim közül , hogy felismerjem ezt a hangot . 
- Amúgy ki volt az aki ilyet tett veled?- kérdezte a lány .
- Épp ott áll az oszlopnál és minket néz .- mondta Emmett , nekem meg már a könnyek  a szemebe rég összegyűltek és csak meredten bámultam szőke hajú lányt aki lassan felém fordult és pontosan úgy nézet rám mint ahogy én rá.
- Bella – suttogásnak hallatszót ahogy a nevemet mondja de én hallottam .
- Rose.- én is jó formán suttogtam . Majd futásakna eredtem és teljes erőmmel csapódtam legjobb barátnőmének  és öleltem . Bele fúrtam a nyakába az arcom és sírva öleltem át.
 Élsz !- mondta mikor már egymás szemébe néztünk és épp egy kosza könnycseppemet törölte le az arcomról.
- Igen ….- bólogattam .- Meg találtalak .- mosolyogtam mert alig hittem el .
- Bella istenem azt hittem  meghaltál . Hol voltál ?
- Sok helyen … Volterrába éltem egy ideig majd Charlievel és a barátjaival élek most itt . - mondtam .
- Jujj de illetlen vagyok .Ők itt a családom  Bells. Úgy érzem a férjemmel Emmettel már találkoztál .- mondta én meg még nagyobb sokkba kerültem .
- Igen már találkoztunk .- mondta Emmett.
- ÉN sajnálom – húztam egy kicsit összébb magam .
- HÉ, semmi baj látnunk kellet volna , hogy ugyan olyan vagy mint a Rose . -mosolygót.
- Az erő velünk van .- mosolyogtam Rosera
- Pontosan . Ő itt Alice és az ő férje Jasper . És végül Edward .
- Már mindenkivel találkoztam de azért köszöntem a bemutatást újra. Már Emmett is rájuk dobtam egyszer . - mondtam büszkén.
- Ohh , hogy az te voltál . Büszke vagyok rád .- mondta Rose .
- Tudom. -húztam ki magam mikor meg szólalt mögöttem egy tanár.
- Ms. Swan . Elnézést de az apját kórházba vitték .- mondta én meg sápadt lettem .
- Mi , hol , mikor ? - hadartam de már futásnak is eredtem a kocsim felé , majd beültem és padló gázzal hajtottam a kórház felé . A-a-a nem lehet rendőr és még is ő kerül kórházba istenem ezt meg kapja tőlem komolyan mondom . Oda érve rögtön kiugrottam és a recepció felé futottam hol gyorsan útba igazítást kértem és már a sürgősségi felé futottam . Nem törődtem semmivel csak befutottam a nagy ajtón ,egy nagy nagyon nagy szobába értem ahol két oldat ágyak voltak és mindegyiken feküdt valaki . De nem kellet sok , hogy apámat észre vegyem aki előtt egy fehér köpenyes orvos állt.
- Apa!- oda futottam és szorosan megölelte.
- Bella kicsim. Te mit keresel itt?- kérdezte döbbenten .
- Bent a suliba szóltak , hogy behoztak még is mi történ ? Mondtam , hogy vigyáz magadra apa –hordtam le.
- ÉN vigyáztam magamra .
- Persze akkor most nem lennél itt . - tettem csípőre a kezem és mérgesen néztem rá.
- Az apja rendbe fog jönni csak súrolta a golyó a karját . -el is felejtettem , hogy ott az orvos. Felé fordultam és megdöbbenve álltam . De neki is a levegő bent maradt. - Dr. Cullen vagyok .
- Isabella  Swan .- ráztam vele kezet . - És köszönöm szépen .- mosolyogtam majd vissza fordultam apám felé. - Ennyivel nem úsztad meg .
- Gondoltam .- vette morcosra figurát. Az orvos felírt pár gyógyszer amit addig gyorsan kiváltottam amíg apám kezét bennem kötötték majd vissza mentem érte és haza vittem . Most úgy éreztem nem fogok vele kiabálni ezért beadtam neki az egyik gyógyszer amitől hamar ki is dönt én lefürödtem és át vettem a egy hosszú felsőt majd a mamuszomba bújva kicsoszogtam a hátsó teraszra és ott leültem a lépcsőre.  Halódtam ahogy léptek közelednek az erőből és hozzá már az illatot is . Majd egy szőke hajó nő lépet ki aki Rose volt oda jött és mellém ült.
- Szia .- köszönt.
- Szia .- mosolyogtam rá halványan.
- Hogy van ?
- Jól , csak súrolta a golyó de mit csináltam volna Rose ha nem csak súrolja a golyó ő volt aki úgy mond fel nevelt engem . Nehezen bírnám ki nélküle , hiszen ő volt az egyetlen ember akit szülőmnek tekinthettem még ha nem is az igazi. Azt se tudom , hogy az anyám és az apám él -e még. Soha sem találtam meg őket és pont úgy elvesztettem a hitemet mikor téged kerestelek . Ott is kudarcot vallottam  azért éltem Volterrába , hogy rád vagy rájuk bukkanjak de semmi csak az óriási nagy nulla amit egész eddig 89 évemen keresztül e szemem előtt volt. -sírva fakadtam a végén .
- Hiszen engem meg találtál és majd együtt meg találjuk a szüleidet Bella , most már soha nem fogunk elszakadni egymástól. Örök barátnők , mind örökre. - mosolygót rám .
- Mind örökre . - öleltem magamhoz . Késő estig beszélgetünk még sok dolgot elmesélt az is, hogy került a családhoz meg , hogy Emmett hogyan került a képbe . A családja többi tagjáról is elmesélt dolgokat főleg azt , hogy Edwardnak épp nincs senkije vagyis ő úgy tudja . Már nagyon későre járt mikor haza ment én meg ahogy bele feküdtem az ágyamba már el is aludtam . Úgy látszik a mai nap nagyon kimerített. De apám ennyivel nem ússza meg holnap suli előtt megkapja a magjáét tőlem . És fel is hívom Billyt , hogy jöjjön ki és legyen vele és ha bárhova menni készül azonnal hívjon fel….
           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése