Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. október 17., hétfő

Kérdés !!

Sziasztok !!

Tudom rohadt sokat kések és ezért nagyon de nagyon haragszom magamra. De most még az ujjammal is baj történt így ez is gátol két hét sínt kaptam mert tesin bele rúgtak véletlen és valami középporcból letört egy rizsszemnyi és néha nagyon fáj..
De most döntést hoztam és szeretném tudni a véleményeteket erről.

Egy vagy fejezem be és ennyi volt mert úgy látom cserben hagytalak titeket mikor nem akartam csak nincs időm.
v Kettő...mivel ennek nem sokára vége szeretnétek-e egy másik Bella és Edward szerelmi történetet tőlem ..

Kérlek komiba írjatok .

Puszi , és az új rész PÉNTEKEN ... ami már tuti biztos mivel nem lesz sulim így csak írni fogok .

6 megjegyzés:

  1. Szia Meliim!
    Hát eléggé meglepett ez a dolog, de én természetesen a második variáció tetszik.
    Bár szerintem ezt mondanom sem kell :)
    Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz az új történet
    Alig várom, és remélem sokan fognak szavazni természetesen a másodikra
    Puszi Katie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Inkább a kettest választanám.... :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!

    Személy szerint én nem haragszom rád azért, mert ritkán van friss, mert megértelek.. Én is így vagyok ezzel... :/ Sajnos nekem sincs annyi időm, mint eddig szóval... Na mind1 most nem is ez a lényeg. Én azon a véleményen vagyok, hogy ha van kedved, akkor bátran vágj bele... És írj tovább, de ha nincs akkor ne. Kíváncsi vagyok, hogy végül miként döntesz. De én azt mondom, ha van kedved akkor bátran kezdj bele...

    Ui: De azért csöndben megjegyzem, hogy örülnék ha belekezdenél egy másik töribe.. .xP

    Sok puszi: Minie95(:
    Xoxo (L)

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Én is inkább a ketteset választanám. És sok sikert hozzá ha kezdesz egy ujjat.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nemrég keveredtem az oldarra és nagyon megtetszett a történet. Én kiváncsi lennék a másik történetre is.

    VálaszTörlés