Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. október 22., szombat

Egy törött szív egy új élet. ~ Első fejezet .


Sziasztok !!! Hát itt lenne az első rész az új Edward és Bella szerelemből. :D
Kicsi szomorú vagyok mert egy komit sem kaptam a másik törim utolsó részéhez .. remélem ehhez már kapok párat , hogy megtudtam milyen lett.
Hát jó olvasást M.

Egy külön oldalon megtaláljátok Bella dolgait és a házat :D

Első találkozó , soha ne kezd ki velem !

...Bella szemszöge...

Egy törőt szív egy törőt lélek ami nehezen forr össze.”
55
- Hülye rozsdás csavar.- apám nagy robajjal csapta be maga után az ajtót. Idegesen ült le elém az asztalhoz. Charlie olyan mint az apám pedig nem , az sajnálatosan . Vele még 17 évvel ezelőtt találkoztam úgy mond árva voltam és ő befogadott engem . Apámként szeretem őt és ha elveszíteném abba bele örülnék.  Ahogy mondtam 17 évvel ezelőtt hát igen akkor most hány éves lehetek 27 talán ? Nem annál több inkább 89 éves igen pontosan annyi vagyok egy 89 éves félvér vámpír. Nehéz volt ezt elmondani Charlienak főleg , hogy olyan nehéz volt . És mikor elmondtam neki nagyon megrémült elsőként de az olyan hamar el is szált a félelem a szeméből . Talán azért mert a legjobb barátja Billynek a fia az én ősellenségem egy vérfarkas , de soha sem tekintettem Jaket vagy épp a falka többi tagját annak . Teljesen úgy tekintettem rájuk mint néhány középiskolás gyerekre emberre, és nem egy vérengző két méteres vagy még annál több , szőrös nagy fogú farkas. Egy rendes fiú aki eddig a legjobb barátomnak tekintettem . 
Apám maga elő bámult mérgesen fújt néhányat , ideje lett volna megszólalnom.
- Segítsek ?- mosolyogtam rá.
- Mi nem dehogy kell nekem segítség , csak gyúrok mér egy kicsit rá majd megadja csak magát .- állt fel és rögtön indult kifelé tudtam , hogy úgy se fog neki ez sikerülni . Így inkább utána indultam . Felgyűrte az ing ujját és úgy csinált mint aki olyan erős. Majd letérdelt és neki rugaszkodott , hogy leszedje a kereket . Úgy láttam négy csavarból kettő már meg volt és ,csak az utolsó kettővel szenvedik szegény. Ilyenkor olyan rossz nézni , hogy én jóval de jóval erősebb vagyok mint ő . Láttam ahogy szenved teljes erejét bele agya de a csavar meg se módszant . Oda álltam mellé .
- Apa hagy csinálja inkább a mester.- mosolyogtam rá majd arrébb taszigáltam . Levettem a csavarról az a kis csavar húzott , majd leguggoltam és egy kis mozdulattal leszedtem mind két csavart majd apám kezébe pottyantottam őket.
- Oké. Ezt most meg kaptam mire nem jó egy Vámpír kislány .- ölelt át.
- Pontosan . - sóhajtottam egyet. Vámpír vagyok de nem tudom kik az igazai szüleim . Soha sem találtam rájuk sehol sem pedig kerestem őket nagyon de soha semmit sem találtam . Még a vámpírok királyához vagy hogy is mondjam Arohoz és a társaihoz is elmentem de ők se tudtak nekem segíteni . Legjobb barátnőmet  Rose-t is elveszítettem mióta Charlieval vagyok. Egyik napról a másikra eltűnt és nem láttam többé. Senkim nem maradt most már csak Charlie. - Öhmm.... elmegyek és beiratkozok a suliba , most már ideje lenne . - rohantam vissza a lakásba magamra kaptam egy kabátot és a zsebre vágtam a dolgokat amikre szükségem lesz . Majd felkaptam a motorom kulcsát és a garázsba mentem ahonnan inkább kitoltam a motort. Apám a garázs felhajtón állt mosolyogva .
- Sok sikert !- puszilt meg .
- Köszi .- mosolyogtam majd felkaptam a bukósisakot felültem a motorra és már mentem is a Forks-i iskola felé. Már vagy ezredjére járom ki a sulit de én nem bánom . Új barátokat szerzek igaz el is veszítem őket .
Oda értve leparkoltam a suli Titkársága előtt , ha jól olvastam a táblát. Majd mintha észre se véve , hogy mindenki engem néz leszálltam a motorról és a bukósísíkor a motor ülésére téve, besétáltam . Bent meleg szellő csapot meg , ahogy beljebb léptem az ajtón velem szemben a kis asztal mögött épp , hogy csak egy kilátszó nénike ült aki nagyon szélles mosollyal nézet rám . Oda érve én is nagy mosolyt húztam a számra .
- Jó napot !- álltam meg vele szembe .
- Jó napot , miben segíthetek ?- kérdezte .
- Szeretnék beiratkozni , Isabella Swan . - ahogy a nevemet meghallotta még nagyobb lett az idáig is nagy mosolya.
- Áhh igen ön lenne Swan rendőrfőnök lány ...tessék itt vannak a papírok ezeket tessék aláírni . - tolt elém egy köteg papírt. Mivel untam volna ezeket is újra elolvasni , mert már így is kívülről fújtam mi van bele írva így inkább csak alá írtam őket és vissza toltam neki.
Elvette és ő is írogatott még rá pár dolgot majd két másik papírt tolt el .  - Ezek itt a szükséges dolgok és az órarendje . - mosolygót.
- Köszönöm szépen , viszlát. - vettem el és mér indultam is kifelé . Össze hajtatóm a két papírt kis négyzetre majd a hátsó zsebembe dugtam őket. Ki érve már egy egész embersereg áll a motorom körül és nagyon nézegették. Megpróbáltam oda passzírozni magam , nehezen de a végén már a motorom mellett álltam . Fel vettem a sísíkom felültem a motorra és megvártam amíg arrébb szedik a seggüket majd beindítottam. Egész hazáig nem volt senki az utcán így legalább olyan gyorsan mentem amilyen gyorsan csak bírta. Nagy fék csikorgatva álltam meg a házunk előtt. Beálltam a garázsba majd bementem apámhoz aki mint eddig minden esete valami meccset nézet a tv-ben , de kivételesen nem egyedül . Ott volt Billy és Jake is .
- Szia Bells!- köszönt Jake ahogy beléptem és meglátott.
- Sziasztok .- mosolyogtam .- Egy pillanat . - mondtam , majd az emeletre szaladtam ahol gyorsan kényelmesebb kinti ruhát vettem fel majd azokat a papírokat amit a nénike adott kitettem olyan helyre , hogy lássam . Felvettem az edző cipőmet felhúztam a pulcsim cipzárját és már mentem is lefelé. - Farkaskám nincs kedved velem jönni vadászni ?- álltam meg Jake előtt.
2 
- Ó, de hogy nincs kedvem Vámpír . -már fel is pattant a székből.
- Akkor majd jövök apa . Szia Billy.- adtam mind a kettőjüknek egy puszit majd kifutottam a házból Jake  után aki mint mindig megint itt hagyott. Befutottam utána az erdőbe . - Oké. Ez nem ér mindig itt hagysz miért jó ez ?!- kiabáltam bele a nagy sötét erdőbe mert Jaket sehol sem láttam már megint
Egyszer csak elém ugrott , én meg  kaján vigyorral néztem rá.
- Há. Tudtam , kapj el !- nyújtottam ki a nyelvem majd futásba eredtem .Rá kapcsoltam és át váltottam az emberi tempóból a vámpír tempóba.  Hallottam amit Jake is farkassá változott majd kiáltott együtt egy  majd a nyomóba eredt. Kiérve egy tisztásra azonnal szembe fordultam az épp csak akkor ért oda nagy farkassal .- Hmm egy kis harc ?- kérdeztem tőle mosolyogva erre ő  csak egy nagy barna farkashoz hasonlóan bólintott egyet majd egy mosolynak látszó vicsorítással indult el felém. De már jól kelt volna tudnia , hogy én nem maradok ott mikor ő oda ér, de persze megint nem figyelt rám így mikor már elég közel volt én elugrottam és az egyik fa tetején landoltam ő meg egyenesen a földbe fejelt . - Uhh...- ez fájhatott , felállt és megrázta a fejét ahonnan a föld csak úgy potyogót. Épp csak felálltam a fa ágon mikor más vámpírok illata csapta meg az orromat.
Azonnal menj el JAKE !! NE veszekedj menj !. Tudtam , hogy ha hangosan mondom ki akkor észre vesznek így legalább nem vettek még észre. Jake csak rám nézet és hallgatott rám így elfutott örültem , hogy most legalább nem állt le velem vitázni . Én idősebb vagyok mint ő én tudom mi a jó és nem fog baja esni azért mert makacs. Teljesen felegyenesedtem és a falevelek takarásába álltam így mindent beláttam .
Három férfi és egy nő vámpír volt ott , az egyik fiú mint egy nagy barna medve , a másik meg szőke hajú herceg lenne aki mellet a kis kobold szerű lány állt , és a végén egy vörös hajú csodálatos arcú fiú állt.
- Ti is érzitek ezt egy farkas még hozzá itt ?!- morogta a nagy medve .
- Kapjuk el , mit keres ő a mi részünkön !- mondta mérgesen a szőke hajú. Azt nem hagyhatom , hogy Jaket el kapják NEM ! A düh végig áramlott a testemen . Nem tudtam tovább a fán maradni egy mozdulattal ellendültem és guggolva értem földet előttük. Kiegyenesedtem és úgy néztem szembe az előttem állókkal.
- Gondold meg Drága , hogy mit tervezel vagy meghalsz netán véletlen szerűen .- gúnyosan és mérgesen mondtam a nagy medve szemébe .
- Vámpír és még hozzá vega ..- mondta a szőke fiú.
- Ahogy ti is ...- láttam , hogy az ő szemük is arany színű mint az enyém . -De erősebb mint  ti egyben  .
- Oh, a kicsike azt hiszi letudna győzni engem ...- nevetett fel a nagy medve .
- Talán Emmett nem kéne vele kiállnod. ...- szólalt meg a kobold kislány .
- Úgy van hallgass rá Emmett.- mosolyogtam gúnyosan .
- Na ne mond , ÉN tudom , hogy egy ilyen kis lány nem tud engem legyőzni egyáltalán miért véd egy vámpír egy farkast.
- Akkor állok ölébe egy kis harcnak ...- mutattam a  nagy területere majd a másik oldalt termettem  .
- Sajnálom ha fájni fog.- mosolygót rám majd felém indult.
- Ez csak kis szellő lesz ...- mondtam és nem mozdultam megvártam még nekem csapódik és megpróbál eltolni . De nem igazán ment neki , majd úgy éreztem ide kicsit szórakozni . Neki rugaszkodtam és a másik oldalra dobtam ahol a szőke hajú és a vörös istenre esett. Nagyot nevettem , jó hangosan . - Hagy mondjak valamit nektek. Velem nem igazán érdemes kötekedni , akinek nem voltak szülei és úgy lett vámpír megtanulja , hogy vigyázzon magára főleg ha Volterrában tanul. Vésd be a kobakodba , hogy ne kezdj ki velem se azokkal akiket szeretek és ezek közé a farkasok is bele tartóznak , ne árts neki mert megbánod. - mosolyogtam rá kedvesen mikor oda értem a még mindig földön felfő fiúkhoz. - Na akkor máskor . Sziasztok. - mosolyogtam , majd a kobold lányra néztem aki olyan ismerős volt. Nagyon mosolygót rám én is így tettem majd hátat fordítottam és haza futottam , ahol az első dolog az volt , hogy a mobilom után kutattam a szobámba . Amit megtaláltam rögtön Jaket hívtam aki azonnal egy csörgés után fel is vette.
- Na végre azt hittem oda vesztél . Egyáltalán miért kellet elmennem ?
- Hé, szóhoz is juthatok még ma Jake .- szólaltam meg végre.
- Bocsi.
- Na szóval , mert jobbnak láttam ha nem vagy ott még fiatal vagy és nem eshetett bajod , ez volt a jó döntésem . De nem kelt volna értem aggódnod hiszen tudod jól milyen vagyok . Hamar elintéztem őket és meg mondtam , hogy ha közeletekbe mennek akkor megbánják. Ennyi , majd nagy mosollyal a számon eljöttem .- tiszta büszke voltam magamra.
- Hát igen csak az egyetlen Isabella Swan képes ilyenre. - mondta nevetve Jake. - De amúgy meg nem vagyok én olyan pisis , hogy ne tudtam megvédeni magam .
- Aha persze , de most mennem kell Jake mert ugye emberből is vagyok és aludnom is kell . Szia te nagy gyerek .
- Oké. De ezt itt még folytatjuk . Szia Bells.- mondta majd letette a telefont . Én gyorsan elrohantam lefürdeni és már az ágyba is voltam , hamar elaludtam szerencsére.           

1 megjegyzés:

  1. Szia Melii!

    Nagyon jóóó... Tetszik, az alapja a törinek. Érdekesnek ígérkezik... :D Őszinte leszek.. Ebben a fejiben a legjobban az a rész tetszett, mikor Bells találkozott Cullenékkal... :D Emmett itt is hozta a formáját és nem hazudtolta meg magát... xP Nagyon jól megírtad :D Már várom a folytatást Remélem nem kell rá olyan sokat várni...

    Sok puszi: Minie95(:
    Xoxo (L)

    VálaszTörlés