Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. november 19., szombat

Egy törött szív egy új élet. ~ Hatodik fejezet .

Sziasztok! 
Meghoztam az új fejit . Na jó tudom és érzem is , hogy Katie és néhányan mérgesek lesztek rám a vége miatt , de mentségemre legyen itt kellet abba hagynom. A hossza se lett valami hosszú amiért meg én vagyok nagyon mérges magamra . Bocsi ( boci szemek )
De azért remélem jó lett.
Köszönöm a komikat és rengeted pipát . Remélem most is kapok.
Puszi Bonnie :D*.*

Bella szemszöge.

Alice arca a rémülettel nézet az enyémre . Pislogtam néhányt , hogy a piros szemem újra vissza változón aranyszínűvé. Nem igazán lett utána nyugodt de ahogy láttam sokkal könnyebbel nézet a szemebe mint azelőtt. Eluralkodott rajtam a düh és ezért lettem ilyen tudom , jól. Próbáltam lehiggadni és újra egyenletesen venni a levegőt. A dühömet csillapítani amit az a szédült liba gyullasztott fel bennem.  Hihetetlen , hogy közel 40 év után ide jön és azt hiszi én megint keresztbe tettem neki. Azóta el is felejtettem őt miért tennék újra keresztbe neki.
Még mindig mérges voltam de már nem annyira , elindultam vissza a házba . Futásnak eredtem , mert így gyorsabban újra az egyik szobába lehettem . Beérve az egyik vendégszobába rohantam és magamra csaptam az ajtót. Lekellet higgadnom teljesen , bementem a fürdőbe és engedtem magamnak egy nagy kád vizet. Mikor teljesen megtelt a forró vízzel a kád. Levetkőztem és belefeküdtem , elmerültem benne egyenesen a mélyére. Lehunytam a szememet és nem vettem levegőt. Csak a víz alatt lebegtem s mindent kitöröltem a fejemből. Csak egy kérdés volt benne miért mondta el Tanya a vérfaráksókat Aroak és miért hiszi  azt , hogy Edward az övé. Érzem , hogy itt még vannak dolgot amikről nem tudok. De nincs időm most kiderítetlen . Aro nem sokára ide ér , és győznöm kell ellene vagy meghalok . És ha én meghalok akkor a vérfarkasok védtelenek lesznek ellene . Azt meg nem hagyhatom .
- Hömm!! - levegő után kapkodva tervem vissza a víz felszínére. Majd kiszálltam megtörölköztem és fel vettem egy nem harchoz álló ruhát , de meg tanultam Aro játékait és úgy játszok mint ő . Fel vetem egy fekete ruhát és egy hozzá illőcipőt , a hajamat felkötöttem egy copfba . A dühöt ami az arcomon volt eltüntettem , majd nyugodt arccal mentem le a nappaliba ahol a többiek türelmetlenül ültek , néhányan járkálta ide – oda. Meg állta az erkély ajtóban  .-  Itt az idő a harcnak .- mondtam biztos arccal.
- Bella beszélnünk kell !- szólalt meg Edward majd elém lépet .  - Mi volt ez Tanyával ? - kérdezte . - Öhmm … nem igaz amit ő mondott én nem vagyok az övé .- nem tudom miért mondta ezt nekem , de azt amit tettem meg annál inkább nem tudom . Mint egy mohó kislány aki a nyalókája után nyúl úgy csaptam le Edward lágy ajkaira . De ő se tétovázott ám túl sokáig , derekam köré fonta a kezét én a nyaka köré és úgy csókolt tovább. Mikor elváltam tőle mosolyogva néztem a szemébe .- Nem is mert az enyém vagy . - kacér mosoly terült szét az arcán ami megváltoztat őt és engem is .
- Itt az idő !- csattant fel Alice én meg elléptem Edwardtól és csak a kezemet nyújtottam , ő meg fogta és így futottunk a rétre hol még az előbb Tanyával álltam . Mikor oda értünk még csak mi voltunk így volt időm , hogy mondja pár szót nekik.
- Rendben … - csaptam össze a tenyerem és léptem eléjük. - Kérlek titeket , hogy ha lehet akkor egy olyan félkörbe álljatok , hogy mindenkit jól lásson Aro ...- ezzel tudom , hogy épp az ellenkezőjét teszem annak amit kéne .
- De...- és már mondani is akarta Jasper a nagy harc művészünk .
- Kérlek .- néztem rá.- Higgy nekem csak tudni kell amint Aro tesz . Ugyan azt teszem amit ő figyeld meg . Fél kör . A lányok legyenek középen és ti meg a szélén , én ide állók elétek . - megvártam még elhelyezkednek . De Edward nem igazán akart oda állni inkább mintha egy láthatatlan zsinórral hozzám kötötték volna és jó szorosan simult hozzám. Úgy érzem , ha ezt nem itt és nem most lett volna , akkor jól érezném magam . De ezzel itt épp nem sokat segít nekem . Nagy levegőt kellet vennem és oda löknöm a kör szélére. - Ott van jó helyed .- majd rá mosolyogtam .
- Nem egyáltalán nincs itt jó helyem.- mérgesen mondta .- Miért kell makacsnak lenned. Nem szeretem ha valaki ennyire makacs mint most te Bella. - kitűrt mint egy vulkán és még nem végzet úgy érzem . - Meg öleted magad de miért , hogy őket véd . Ezt nem azért mondtam , hogy most nekem ugorj . De nem gondolsz másra mondjuk miránk. Megszerettünk én nagyon . Ők meg itt a szüleid és te meg , most bele ugrasz egy halálos csapásba . Amiben csak reménykedhetünk , hogy mindannyian élve kijutunk , de hogy te is élve kijutsz belőle. - vette egy nagy levegőt majd karba tette a kezét és mérgesen nézet rám. Na ezt most megérdemeltem úgy érzem és még hatásost is volt mert , megingtam egy percre. De hamar vissza is ingtam a rendes helyemre .
- De épp ezt csinálom csak rátok és rájuk gondolok. Senki másra Edward. És én is nagyon megkedveltelek és be vallom szeretlek , de ezt meg teszem még akkor is ha te most itt kitörtél mint egy ősi vulkán. De ha lehet akkor oltsd el magad és akkor törj ki megint ha már győztem és otthon vagyunk . Rendben ?- néztem mezszínű szemébe .
- Nincs rendben , egyáltalán … és ne aggódj meg fogod kapni azt amit megérdemelsz akkor .- egy kacér kis vigyor volt a szája szélén amit csak én láttam és ezen mosolyognom kelt.
Már alig várom . Küldtem neki gondolatba , majd megfordultam és szembe néztem a sötét erdővel ahonnan már a vendég vámpírok illata csak úgy áramlott. Nem is kellet sokat várni Aro és a csapatta megjelentek ugyan abban a hülye viseletbe amit eddig is évezredek óta hordta és egy percre se képesek megválni tőle. Ettől eszembe jutott egy emlék mikor még ebbe a rohadt köpenybe aludtam , olyan kényelmetlen volt mint ha össze kötötték volna a kezem és a lábam , folyton bele akadtam . És aludni persze így nem lehetett.
Vissza tértem a jelenbe és figyeltem , hogy állnak meg előttem a veszélyes ellenségeim , persze ott volt Aro egyik oldalán Tanya a másikon Jane . Akinek az ereje most mindennél jobban jön ezért le másoltam és csak álltam ott és farkas szemet néztem Aroval. Akinek a hülye mosollyal ami már jellegzetes volt a szájára éget , ettől minden egyes szőrszál a hátamon felállt . Gyűlöltem ahogy néz. Félelmetes volt. Még egy éred vámpír is fél ettől a nézéstől.
De én legyűrtem a félelemem és kihúztam magam , nem álltam támadó se védekező állásba , ahogy ők se . Hallottam , hogy néhányuknak halk morgás tört fel a torkukból . De nem törődtem  vele.
- Isabella semmit sem változtál ugyan az a lány vagy aki nálunk voltál...- a szava már megint csak ugyan azt a hatást érték el mint a mosolya.
- Soha nem változom , csak erősödőm ...- gúnyos mosoly terült szét a számon majd ...


4 megjegyzés:

  1. Na ez szép de mi az hogy ennyire rövid tessék vele haladni mert lecsaplak kecsapnak amm nagyon jóóóó :) csak így tovább és igyekezz nekem a kövivel mert le leszel ütve *angyali mosoly*

    VálaszTörlés
  2. Szia Sayu !

    Hmm kezdelek nagyon megkedvelni én is ilyen vagyok :DDD (teli vigyor)
    Igyekszem vele ígérem és akkor nem leszek kecsap haaa!:D

    VálaszTörlés
  3. AJJJJJ.... de nem. Tök jóó.... Csak így továbbb. Siess a kövivel!
    Puszi:Reni

    VálaszTörlés
  4. Sziaa Bonnie!<3
    Nagyon nagyon jó lett :DD
    Hát igen igazad volt tényleg dühös vagyok. Hogy lehet így befejezni? Igen tudom tudom függővég meg izgalom de akkor is. Mikor hozod már a folytatást? Remélem hamar :) mert nem tudok sokat várni
    puszi Katie

    VálaszTörlés