Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. november 4., péntek

Nézetek be ide !! Érdemes !:D

Sziasztok !

ÉRDEMES !!! Katt a címre és oda repülsz könyvre !:D

Ez a blog egyik barátnőm remek könyvének nyitottuk . Én csak olyan sminkes leszek itt . Itt csak is ő fogja a történetet adni . Én már voltam olyan szerencsés , hogy bele olvashattam és nekem már akkor a szívemhez nőt. Szóval remélem ti nektek is tetszeni fog. De , hogy ti is elmerüljetek Reni csodás könyvében itt van egy csöppnyi bevezető a mesés világba . Ami csak tényleg pár sor de a lényeg benne van .Ahogy már a címet olvashattok Hatalmába kerített . De minek is ? Egy lány életébe tekinthettek be . Egy lány életébe aki félénk volt addig amíg nem találkozott valakivel . !
Hát  jó olvasást és írjátok meg milyen a történet alapja . És , hogy mennyire várjátok már , hogy olvashassátok.
Puszi . Meli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése