Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. november 6., vasárnap

Komit léccii !!

Sziasztok !!

Ez most nagy szemétség tőlem de kérek szépen minimum . 3 vagy 2 komit és ha ezek meg voltak akkor hozom a fejit. Nem szoktam ilyet kérni de csak pipáltok és azt nagyon köszönöm , de így nem tudom kinek hogyan tetszik.
Szóval ha van komi jön a fejezet is :d
Puszi .

3 megjegyzés:

  1. én ha akarod 100 at is irok..:D imádom a törid szal csak hajráá és jöhet a kövi fejli..:Dpussy anna

    VálaszTörlés
  2. nekem is ez az egyik kedvencem és remélem itt hamar lesz friss mert ha nem harapok * élezi a fogait * de csak így tovább ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés