Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. november 12., szombat

Egy törött szív egy új élet. ~ Ötödik fejezet .


Sajnálom . Hogy ennyit késtem de itt a feji . Kérek szépen komit és pipát , és köszönöm az előzőhöz . Pusz Meli


Bella szemszöge .

Már majdnem ajkaihoz ért az enyém mikor az ajtó kicsapódott és Alice vigyora jelent meg köztünk. Belül fortyogtam de egyben örültem , hogy ott van .
- Megjöttünk !- mosolygót ránk mi meg nagy sóhajjal rebbentünk szét egymástól.
- Öhmm.. akkor le megyek .- dadogtam ott majd elindultam lefelé. Fejemet rázva értem le , nem tudom mi történ az előbb. Vagyis de tudod majdnem megcsókoltam , én őt . Úristen Bella miért nem gondolkoztál előbb.  De akartam azt nem tagadhatom , hogy nem akartam mert nagyon is . Már mikor először megláttam elrabolta a szívem , de nem tehetek ilyet most már nem . - Sziasztok !- köszöntem mikor oda értem melléjük, anyám és apám épp nagyban beszélgetek valamin , ezt meg még jobban elhinni nem is tudom , hogy ők élnek. Majdnem 90 éven keresztül kerestem őket és sehol sem találtam most meg egyszer melléjük sodor az élet. Pont mint a legjobb barátnőm mellé. Végre volt egy csöppnyi szerencsém az életben és úgy érzem ez nem sokáig fog megmaradni , ha én kiállok Aro ellen , de nem fogom engedni , hogy bántsa Jacobékat azt soha de soha nem engedem meg .
- Szia Bells.- lépet mellém Emmett és bokszolt vállba .
- Szia .- mosolyogtam rá halványan .
- Valami baj van Bella ?- jött oda Rose és állt elém .
- Nem nincs baj .- hadartam majd jobbnak láttam ha egy kicsit kimegyek szellőztetni a fejem.  - El megyek sétálni egyet . - majd ezzel ki léptem az ajtón és még egy utolsó pillantást vettem a más nappaliban álló Edwardra . Aki csak engem nézet , szemébe vágy és szomorúság látszott . 
Ahogy kiértem az udvarra azonnal belevetettem magam az erdő sötétjébe. Örülök ilyenkor , hogy egyvalamire jó az , hogy este is látunk a sötétbe soha sem megyek fejjel a fának. Vagyis eddig még nem volt rá alkalom , de most amilyen szétszórt vagyok oda bent nem csodálkoznék ha fának mennék. Lehet meg is érdemelném , hogy neki menjek netán akkor észhez térnék egy kicsit és nem kívánnék egy olyan vámpírt aki nálam sokkal de sokkal jobbat érdekel. De nem tudom őt elfelejteni , olyan mint egy isten egy fél isten akit mellém sodort az ég .
Egy kis tisztásra értem aminek a szélén patak folyt . A fű már zöld helyet inkább sárgán pompázott a fák csak épp , hogy egy félkört alkottak . Tökéletes hely arra , hogy kitomboljam magam , de egyedül nem fog menni . Egy fát meg nem használhatok párbajtársnak akkor hülyének néznének a többiek ha netán ide jönnek. De ki kell adnom magamból a bennem lévő feszültséget.
- Ni csak, ni csak kit látnak szemeim .- egy női hang csapta meg a fülem , azonnal a hang irányába fordultam és egy szőke nővel találtam szembe magam , pontosabban egy szőke vámpír nővel aki eléggé gonoszul nézet rám .
- Ki vagy ?- szegeztem neki a kérdésem , mert nekem egyáltalán nem volt ismerős ő.
- Egy régi ismerős .- gonosz mosoly terült szét a száján , bármennyire is törtem a fejem nem ugrottam , hogy ki is ő . Régi ismerős ismételgettem magamba , ki lehet ő . Támadó és egyben védekező állást vettem fel pont úgy mint ő is . - Csak nem ismersz fel ? - egy kérdés amiben több volt a gyűlölet mint sok másban .
- Meg lepődsz ha azt mondom fogalmam sincs ki vagy .- vágtam neki vissza , próbáltam nem mutatni azt a kis félelmet ami bennem volt.
- Ohh … a kicsi és védtelen Bella nem tudta ki vagyok .- az a nevetés még egy férfi szájából félelmetesen hangzott volna nem , hogy az övéből. Kirázott a hideg egy percre , majd már csak azt vettem észre , hogy elindul felém lassú léptekkel én hátráltam majd körbe kezdtem el menni . Ő meg csak követett. - Törd a fejed Bella ...- majd nekem futott én meg próbáltam megtartani , de nem ment neki lökött a közeli fának . Kicsit bevertem a fejem ezért mikor felálltam egy percre megszédültem , de vissza nyertem az egyensúlyom . - Meg fizetsz mindenért !- majd még egyszer nekem rohant de most már volt időm elugrani előle és így mögé érkeztem földet.
- Miről beszélsz és egyáltalán ki fene vagy te ?- kérdeztem miközben próbáltam lelökni magamról , mikor nekem futott megint mind a ketten a földre zuhantunk .
- Az aki bosszút áll .- hát ezzel nem sokat mondott már megint . Sikerült kikerülnöm alóla és a rét másik végébe rohanom , ahol pár percig kifújhattam magam . Sehol semmi az emlékeim között , hogy ki is ő valójában , de úgy látni nagyon mérges rám de miért is ?! - kérdeztem magamtól mikor megint felém rohant és nem volt időm se elugrani se meg támasztani magam így a patakba zuhantam . Ahogy felértem a víz felszínére felálltam és kisétáltam belőle.
- Köszi , pedig már fürödtem .- most már kezdte bennem a pumpa fel menni .
- TANYA !- hallottam meg Edward hangját azonnal oda néztem és a családom is ott állt vagyis a szüleim és a most már rendes családom .
Aztán mint villám csapás úgy ért az emlék ami eddig eszembe se jutott.
           
Xoxo. 
Egy rendes nap volt Volterrába mikor Tanya megérkezett és szövetséget kötött Aroval. Ott voltam mikor ezt a szövetséget megkötötte miszerint ő és a családja védettek addig amíg Aronak nem okoznak kárt. Nem sok értelmét láttam ennek a szövetségnek ezért meg is jegyeztem ezt a kis észrevételemet. Akkor lehet , hogy nem kellet volna egy szót sem szólni hiszen még csak pár éves voltam . De hát nem tudtam a számra lakatott tenni . Tanya olyan pipa lett rám , hogy párszor a falnak dobot és kijelentette , hogy ha kárt teszek vagy keresztbe teszek neki ő megtalál és megöl. Ezt nem értettem akkor mert milyen kárt tehetnék neki , hiszen én úgy véltem , hogy akkor találkoztunk elsőként  és utoljára. De ez nem így volt. Rá tíz évvel később Alaszkában találkoztam vele és a családjával , véletlen volt amikor bele ütköztem az egyik vadászatom során . De akkor már sokkal de sokkal erősebb voltam és akkor már nem hagytam , hogy a falnak dobjanak mert neki úgy van kedve . Miután ő elment én Demetrivel és Felixel tanultam harcolni úgyhogy mindent kitanultam amire szükségem lesz.
Akkor aznap csak egymás szemébe néztünk . Majd úgy láttam jobb egy kis ideig itt lenni és olyanokat tettem amivel tudtam jól , hogy keresztbe teszek neki. Mindent ami kedves volt neki elvettem . Azt nem tudom miért jó érzés volt. De mikor olyan közel kerültem a halálhoz akkor jobbnak láttam ha én most itt tovább állok. De tudtam , hogy ezt nem fogja abba hagyni . Csak , hogy azóta eltelt jó 40 év . Mit ártottam én neki most ?   
           
Xoxo. 
           
Vissza tértem a jelenbe és éretlenül néztem az előttem álló Tanyara akinek a szeme vérvörös volt és a gyűlölet csak úgy sugárzott belőle. Vizesen és kicsit fázva álltam vele szembe .
- Eltelt azóta 40 év miért ?- kiabáltam neki . - Miért vagy itt ? Mit tettem most , hogy itt vagy ?
- El vetted azt ami nekem kellet , és most megfizetsz . - gúnyosan és örült dühvel mondta .
- Mit vettem el ?- ráztam meg a fejem .
- Tudod te jól Isabella .- ahogy a nevemet kimondta a hideg úgy futkosott a hátamon mint még soha eddig. Az a sok gyűlölet ami ott volt a hangjában teljes mértékbe elért hozzám. És megijesztett.
- NEM TUDOM VILÁGOSÍTS FEL !- most már jóval hangosabban kiabáltam és most már a düh nálam is jóval nagyobb volt mint eddig .
- Edward az enyém vésd a kicsi eszedbe Bella , ne menj a közelébe mert megöllek . Eddig nem tettem de most már megteszem , nem vagy te olyan erős , hogy meg maradj életbe ellenem .
- Nem vagyok a tied Tanya .- szólalt meg Edward és látszott rajta , hogy már ő is kezd ideges lenni .
- Ohh … dehogy nem édes .- mondta Tanya majd már megint egy óvatlan pillanatban mikor nem arra néztem nekem rohant és mint a ketten a földre  zuhantunk .
Nem hagyom magam ezt már eldöntöttem régen , összeszedtem minden erőmet és lelöktem magamról , mire ő a szembelévő fának csapódót , nem hagytam , hogy felkeljen azonnal rá vetettem magam és a földre szorítottam a torkánál fogva .
- Te voltál aki elmondat Aronak a vérfarkasokat . Te voltál az mert bosszút akarsz állni rajtam . Csak szólok édes drága Tanya , tegyed de te is meg halsz . Nem vagyok ugyan az akit 40 évvel ezelőtt majdnem megöltél . Jóval erősebbe vagyok . - majd ezzel minden erőmet még jobban összeszedve felemeltem és neki hajítottam a másik fának ami nagy reccsenéssel dőlt ki a helyéről. - Takarod innen !- sziszegtem a fogam között.
- Meg fizetsz ezért Bella .- ezzel elfutott . Én meg idegtől rázva ott álltam és ökölbe szorítottam a kezem , hogy lenyugodtak .
- Bella jól vagy ?- két kar jelent meg a vállamon amitől megijedtem .
- Ne érj most hozzá !- Jasper szavai mögöttem majd a két kéz eltűnt rólam .
- Meg ölöm.- fordultam szembe a családommal akik már mögöttem álltak.
- Bella a szemed . - Alice sikítása töltötte be az egész rétet. - Olyan mint Aroéké. Piros …

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Miért hagyja mindenki a legjobb résznél abba?!!! Mindazonáltal nagyon, de nagyon tetszett és kérlek, hogy siess a fejivel!!
    Puszika:Reni

    VálaszTörlés
  2. Szia Melii!
    Nagyon örülök, hogy végre felkerült.
    Alice pont a legrosszabbkor érkezett vagy a legjobbkor ezt még nem tudom eldönteni. Hát Tanya nem lesz a szivem csücske az tuti.
    Remélem hamar felkerül a folytatás
    Puszi Katie

    VálaszTörlés