Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. november 3., csütörtök

Érdemes bekukkantani ! Tedd te is !:D

Sziasztok Kedves kis olvasóim !

Na szóval egyik nagyon nagyon kedves barátnőm más néven Katie , már megint nem bírt magával és nyitott egy újabb remek blogot. Ez a blog a Vámpírnaplók szereplőivel lesz tele . Én már olvastam a Prológusát és csak úgy megsúgnám nektek ISTENI volt mint minden írása amit eddig olvastam . Örülnék ha ti is benéznétek és követnétek őt ! ! Imádom amit ír és nem sajnálom éppen örülök , hogy megajándékozott minket egy újabb remek történettel .
Történet címe itt van csak katt rá és már mehetsz is és olvashatod a remek történetet ami jobbnál jobb és izgalmas jelenéssekkel lesz tele . Nekem hihettek ! Izgalmat szeretnél akkor merülj el Caroline isn't daily life Előre is köszii !! És puszi Melii xd

Ui: Friss készülőben ott se marad el az izgalom ígérem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése