Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 18., szombat

10. fejezet .


Bella szemszöge :

Reggel semmi kedvem nem volt felkelni , olyan jól aludtam és ami tegnap történt az végre kicsit jobb fénybe derítette a jövőmet. De akkor se akarok ki kelni olyan fáradt vagyok ráadásul a saját hülyeségemnek köszönhetően beteg is .De ha most felkelek akkor láthatom annak az embernek az arcát akit szeretek teljes szívemből.
- Bella ébresztő!- éreztem hűs leheletét a fülemnél.
- Mmmmm...- húztam a fejemre a takarót.Próbáltam magam rá venni begyszó de nem ment. Nem akartam fel kelni és ki menni a hidegbe, jó lehet nincs annyira hideg de nem most olyan mintha Alaszkába lennék.
- Suli van ébredj fel !!- éreztem hideg kezét a derekamon. Fura mert amikor meg érint bele borzongok és mindig eszembe jut annak az embernek az érintés pontosan ugyan ilyen hideg volt és kemény .
- Milyen óránk lesz ??- kérdeztem tőle ha olyan ami nem lényeges akkor nem kellek ki.
- Történelem - válaszolt Edward keze még mindig a derekamon hevert.
- Második?
- Biológia.
- Akkor a másodikra bemehetünk !- jelentetem ki. 
- Bella nem kellj fel. Kérlek !!
- A-a-a-a. - ráztam a fejem a takaró alatt.
- De...- kezdet bele a mondottba de valamelyikünk telefonja megszólalt. Meg se mozdultam. - Tied!- aj nincs kedvem érte menni egyáltalán ki az aki kora reggel hív.
- Ide hoznád kérlek !- kértem , éreztem ahogy megmozdul az ágy. Hasra fordultam de a fejemet nem dugtam ki . Még a párnát is oda tettem .
- Jake  az Bella.- mondta Edward .Ki dugtam a kezem , nyújtottam a telefon után , majd ahogy a kezembe éreztem  a fejemet is kidugtam . Fel könyököltem és fel vettem. Edward vissza ült velem szembe megint túl közzel volt hozzám így alig tudtam meg szólalni.
- Szia Bells.Jake vagyok! - halódtam a jól meg szokót mély de nem rekedt hangot
- Öö... Szia Jake !- dadogtam , próbáltam össze szedni a gondoltaimat . így  a már nagyon közel lévő Edwardot megfogtam és arrébb toltam a fejét. Ő csak mosolygót. - Mi ért keretél??- kérdeztem mikor már rendesen tudtam beszélni.
- A motort miatt. - válaszolt Jake a kérdésemre . Nekem meg már teljesen ki ment a fejemből , hogy tegnap csak úgy el vettem . Igaz , hogy az enyém , de akkor is . - Meg beszélnünk kéne !- jelentette ki ami nem lehet valami jó .
- Oké. Figyel , nem otthon aludtam úgy , hogy a sulink előtt nyolc körül oké?- kérdeztem tőle.
- Rendben . De hol vagy ?
- Az nem rád tartozik. Na akkor a sulinál . Szia !- dobtam el a telefont az ágy végébe. - Remek , most mehetek be pedig semmi kedvem .- dőltem vissza.
- Mi akarat??- hajolt felém Edward. Kezeimet a nyaka köré tetem közelebb húztam magamhoz , hogy meg tudjam csókolni. Csókja ugyan olyan hideg és szenvedélyes volt mint tegnap este . Pár percig egymás ajkát becézgettük majd megint el kellet tőle szakadnom levegő utána kapkodva válaszoltam a még feltett kérdésére.
- Motor miatt és , hogy beszélni akar velem.- húztam fel a szemöldököm.
- És miről ?- kérdezte .
- Én nem tudom !- emeltem a fejem mellé a kezemet. - Mennyi az idő?
- Háromnegyed nyolc múlt el.
- Hogy mennyi ??- kérdeztem vissza döbbenten.
- Jól halottad!- jött közelebb de most ki bújtam alóla .
- Hol vannak a ruháim ? Nincs is ruhám ...- járkáltam fel alá .
- Nyugodj meg  . Alice tegnap este beszélt apuddal tudja , hogy itt aludtál és még ruháért is elment. - mutatott Edward a táskára ami a kapanép volt. Oda rohantam fel kaptam .
- Köszönöm . - mosolyogtam és már a fürdőszoba fel rohantam .
- Van öt perced , hogy el készülj !- kiabálta utána Edward .
- Vicces !!- mondtam majd becsuktam magam mögött az ajtót. Gyorsan le vettem a tegnapi ruhámat  és be álltam a zuhany alá . Ahogy végeztem bele tekertem magam egy törölközőbe . Majd meg álltam a táskám előtt és reménykedtem , hogy Alice nem olyan ruhákat vett ki amit nem vennék fel most , hogy beteg vagyok .
Kinyitottam és ki vettem amit benne találtam egy nadrágot ami elviselhető volt majd egy fehér mintás pólót  és egy pulcsit ami nem volt vékony de nem volt elég. Megint fáztam , felkaptam ugyan azt a kabátot ami tegnap volt rajtam . Ki fésültem a hajamat hagytam ugyan olyan hullámosa majd vissza pakoltam mindent ami nem kellet a táskába . Észre vettem , hogy még a tanszereimet is elhoztam . Vissza igyekeztem a szobába Edward már készen feküdt az ágyon ahogy beléptem széles mosolyra húzott a szája az enyém is . Át pakoltam a dolgokat a táskából, majd amikor mindennel végeztem Edwardhoz sétáltam felé hajoltam és szájon csókoltam . Majd elhúzódtam tőle, nagy mosollyal a számon.
- kaphatok egy kabátot ?- kérdeztem tőle, csak fel húzta a szemöldökét.
- Hiszen van rajtad . - mondta.
- Tudom , de fázom , tudod beteg vagyok nem is tudom , hogy lettem az  !- mutattam idéző jeleket a kezemmel.
- Ja , igen nem is tudjuk , hogy lettél beteg ...- mondta miközben a szekrény fel ment majd eltűnt és amikor vissza tért kezében egy kék kabáttal.Amit rögtön rám segített. Köszönés képen nyomtam egy csókot a szájára. 
- Mehetünk?- kérdeztem.
- Felőlem én csak rád vártam ...- mosolygót.
- Ha-ha-ha...vicceske vagy .- néztem rá . Fel vettem az egyik táskát és amikor a másikért akartam nyúlni valaki gyorsabb volt. Elindultunk lefelé már mindenki kész volt.
- Na végre !- szólat meg Emmett amint meglátott.Épp mondani akart valami..
- A-a egy szót se ..- mutattam a szájra.
- Nem is akartam semmit se mondani..- tagadta .
- Persze Em én meg a Királynő vagyok !- mosolyogtam .
- Mondtam már , hogy bírom !!- nevette el magát.
- Igen !- mondtuk mindannyian egyszerre.
- Mehetünk ?- kérdezte Alice.
- Igen , várj köszönöm . - öletem meg .
- Szívesen . - majd elindultunk kifelé amint kiértünk én meg álltam a kocsik előtt.
- Hol a motort?- kérdeztem
- Ott a garázsban ...- mutatta Emmett.
- Köszi!- válaszoltam , le vettem a táskát és Edward kezébe adtam majd a motorért mentem. Nehezen tudtam kitolni nem volt nagyon erőm de el kell vinnem a suliig. Amint sikerült kitolnom még mindenki a kocsik mellett álltak . Edward már eltette a táskámat de nagyon nézet. Ahogy felöltem a motorra és készültem volna fel venni a sisakot meg szólalt.
- Bella nem kéne!- jelentette ki .
- Jól vagyok , nyugi !- mosolyogtam biztatóan , de nem vette .
- Majd Emmett el viszi , te gyere kocsival hiszen beteg vagy !- mondta megint.
- Igen beteg vagyok , de jól vagyok , és nem nem kell Emmettnek elvinni-e megy nekem is .- mondtam majd Emmett felé fordultam bocsánat kérő arccal.
- Semmi gond csajszi. - mondta .
- Oké ! Akkor gyerünk. - mosolyogtam majd fel vettem a sisakot és beindítottam . Meg vártam még mindenki beszáll annak a kocsikba . Majd Rosalie indult el elsőként utána én mögöttem Edward és Carlisle kocsival.
Amint a suli parkolójába értünk észre vettem Jaket és Pault a motornak  támaszkodva . Rosalie beparkolt a meg szokót helyére Edwarddal is. Én ugyan úgy a két kocsi közé álltam be. Leszálltam és Jakehez sétáltam , sisakkal a kezembe .
- Sziasztok !- köszöntem ahogy oda értem .
- Szia !- köszöntek egyszerre. 
- Cullennéknél voltál. - nézet rám furán Jake.
- Igen ott de semmi közöd  hozzá.- nyomtam a kezébe a sisakot.
- De van ...- jelentette ki , ettől ideges lettem mi az , hogy van.
- Nincs. - mondtam mérgesen .- Miről akartál beszélni ?- kérdeztem kicsit higgadtan.
- Majd este , Charlie nálunk lesz gyere át.- mondta
- Jó!- válaszoltam majd sarkon fordultam és a suli felé vettem az irányt .El száguldottam Edwardék mellett meg sem álltam a szekrényemig. Miért lett ilyen Jake mi baj van ? kérdeztem magamtól miközben a szekrényemnek támasztottam a fejem .
- Mi a baj Szerelmem ?- halódtam a meg nyugtató hangot. Rögtön fel kaptam a fejem .
- Semmi. De ma este nem lehetünk együtt. - nyöszörögtem .
- Mert?
- Beszélnem kell apuval és Jake valami baja van !!- forgattam a szemem .
- Rendben . - mondta .
Egész jól telet a napom ahhoz képest , hogy beteg vagyok és majd meg halok annyira fáradt is. De mivel tegnap mindent elmondjam így volt időm gondolkodni este , apámmal ki kell békülnöm még ma.
Már az utolsó órán ültünk Edwarddal , nagyon fáj a fejem ezért le hajtottam a padra , hát ha így jobb lesz de nem . Már majdnem elaludtam amikor éreztem , hogy egy papír darabot , csúsztat be a kezem alatt. Felültem rendesen , hogy lássam mit írt rá.

  Jól vagy ? Szeretlek .Fel vettem a tolat és írni kezdtem .

  Fáj a fejem .. majd nem elaludtam és hiányzik a csókod .. Szeretlek .
Vissza toltam a papírt még olvasta és írta meg támasztottam a fejemet a kezemmel. Majd amikor végzet oda csúszta hozzám egy mosollyal a száján.

  Nekem is hiányzik. Vedd be a gyógyszert mondjuk ! Szeretlek. Néztem rá milyen gyógyszert, majd elém csúsztatott egy kis dobozt . Meg mentően néztem rá . Gyorsan válaszoltam majd elő vettem egy vizet a táskából.

  Köszönöm ! Szeretlek. Majd a tanár felé fordultam .
- Mr. Varner!- szólaltam meg .
- Igen Ms. Swan !- fordult felém.
- Ihatnék , nem érzem jól magam ?- kérdeztem .
- Persze ha tényleg rosszul van !- mondta majd vissza fordult a tábla felé és magyarázta tovább.
- Köszönöm !- válaszoltam , majd gyorsan be vettem a tablettát. Mikor tetem volna el a vizet meg szólalt a csengő. - Végre !- mondtam ahogy fel vettem a táskát.
- Csak nem untad ?- kérdezte Edward ahogy kifelé haladtunk.
- Nem úgy nézek ki?- nézetem rá.
- Igen !- felete , én meg nevetni kezdtem . Elindultunk kifelé a parkoló felé. Már minden Cullen kint volt , mielőtt beszálltunk volna , nem bírtam ki hogy ne csókoljam meg Edwardot. Nem érdekelt , hogy az egész suli látja. Meg fordultam és meg csókoltam amire egész nap vágtam és nem csak én ahogy észre vettem. Majd mosolyogva szálltam be a kocsiba. Intettem egyet a többieknek mivel Edward vitt haza.
Gyorsan haladtunk haza felé észre se vettem mikor meg álltunk.
- Este hívlak jó?- fordultam felé.
- Jó !- szomorodót el ő is velem együtt.
- Edward !
- Igen ?- nézet rám .
- Szeretlek ! - mosolyogtam majd nyomtam egy röpke csókot a szájára.
- Én is Szeretlek Bella !- mondta amint el szakadtunk egymástól.
- Reméltem is na akkor este hívlak . Szia !- mondtam majd kiszálltam a kocsiból. Meg fogtam a két táskát és a ház felé indultam még mielőtt kinyitottam volna az ajtót. Vissza fordultam és intetem egyet Edwardnak aki ezután elhajtót. Szomorúan mentem be a házba , egyenesen a szobámba. Letettem minden dolgot majd fel kaptam a kocsi kulcsot és már mentem is a kocsi felé. Minél hamarabb túl akartam esni ezen. Beindítottam és La Push felé vettem az irányt. Gyorsan hajtottam és amint Billy háza elé értem meg pillantottam apám kocsiját. Tényleg itt van . Úgy döntöttem , hogy elsőnek Jakkel beszélek majd utána apával. Beálltam apám kocsija mellé és mielőtt kiszálltam volna vettem egy nagy levegőt. Majd nagy nehezen kiszálltam és besétáltam a házba , Billy és apám a kanapén ültek és a mecset nézték.
- Á , szia Bella !- köszönt Billy.
- Szia Kicsim!- mondta apám , de úgy tettem mint ha meg se halódtam volna.
- Jake?-kérdeztem
- Szobájába van .- mondta Billy majd rám mosolygót.
- Köszi !- mondtam és Jake szobája felé vettem az irányt , kopogás nélkül berontottam.
- Neked meg a franc bajod van ?- álltam meg előtte.
- Neked is szia . Mi lenne ?- kérdezte most már kedvesebben mint reggel.
- Nem tudom épp eszt szeretném meg tudni én is..- mondtam - Mi bajod volt reggel Jacob?- kérdeztem még egyszer , hogy értse. Le is esett neki.
- Semmi!- válaszolt.
- Nekem ne hazudj mondjad!!- néztem rá mérgesen.
- Jó elmondom , de előtte én kérdezek tőled!- most már megint olyan volt mint reggel .
- Jó kérdez!
- Te és az a Cullen ?- kérdezte de nem nagyon értetem .
- Mi van ?
- Bella te és az ...
- Igen .. és ehhez mi közöd?- kérdeztem tőle mérgesen .
- Sok!
- Jacob nem tudom mi bajod van Cullenékkel de amíg ilyen vagy nem állok veled szóba. - fordultam meg és indultam kifelé.
- Bella ...- szólt utánam .
- Mi van ?- fordultam vissza mérgesen.
- Nem kéne velek barátkoznod!
- Miért nem ?- kérdeztem .
- Azt nem mondhatom el. - hajtotta le a fejét.
- Akkor Szia Jake.- be csaptam magam mögött az ajtót. Amikor kiértem Billy még mindig a tv előtt ült de apám már nem volt ott.
- Apa?- néztem Billyre.
- Kint ül a verandán.- mutatott az ajtó felé.
- Értem ..- majd elindultam kifelé. Apám tényleg a verandán ült és nézte az esőt...Mellé sétáltam majd le ültem mellé a lépcsőre.
- Bella én annyira sajnálom!- mondta és már majdnem sírt. 
- Hé, apu! Figyelj rám.- fogtam meg a kezét. - Meg bocsátok. De... ilyet ne tegyél soha többé. Ez nagyon fájt nekem , mert én ott voltam anya a kezeim között hallt meg és te meg eldöntötted helyettem azt ...- néztem apámra. Már az én szemem is könnyes lett éreztem .
- Tudom , Kicsim és nagyon sajnálom !- ölelt meg apám.
- Én is sajnálom apu szeretlek ! - öleltem vissza.
- Én is szeretlek kislányom !- nyomot egy puszit a fejem búbjára.
- Apu , ha már így itt vagyunk mondanom kell valamit!
- Mi a baj ?- kérdezte aggódva .
- Nincs baj ...- mosolyogtam .- Tudod , Edward Cullen ...
- Dr. Cullen fia .?- kérdezte.
- Igen .
- Mi van vele kicsim ?
- Apa én és Edward egy pár vagyunk !- mondtam apám szeme meg kikerekedett.
- Ohh... nem túl öreg hozzád..?
- Nem egyáltalán nem ...- mosolyogtam .
- Értem Bella de nem nagyon színpatikus nekem ... az az Edy kölyök.-forgatta a szemét apám.
- Edward!- vágtam rá . - Sajnálom de el kell fogadnod ahol én vagyok ő is ott lesz !- mosolyogtam.
- Remek.
- Apa !- csattantam fel.
- Nem mondtam semmit. - emelte fel a kezét.
- Na menjünk !- álltam fel.
- Ki-é ez a kabát?- kérdezte ahogy beérünk a házba.
- Edwarddé.- mosolyogtam .
- Na mi mentünk Sziasztok!- köszönt apám én meg csak intetem egyet  Billynek és Jacobnak aki már az apja mellet ült. Haragudtam rá.
Beszálltunk apámmal a kocsijainkba és hazáig meg sem álltunk.
Ahogy haza értünk elköszöntem apámtól fel mentem a szobámba át vettem egy nadrágot és egy felsőt amibe aludhatok. És már az ágyba is feküdtem ahogy végeztem. Befészkeltem magam ,nyakig takaróba . Majd elő vettem a telefont és írtam egy Sms-t Edwardnak .
 Szia ! Tudom, hogy azt mondtam hívlak , de most értem haza . Már késő lett volna telefonálni. Ezért írok sms-t bocsi ha fel keltelek. Apámmal kibékültem és Jakel meg össze vesztem. :(  Nagyon szeretlek hiányzol. Csók Bella Rá mentem a küldés gombra . Le tettem a telefont a párnára nem tudtam, hogy vissza ír-e vagy nem . Nem akartam fel kelteni . Már majdnem elaludtam amikor rezegni kezdte a telefonom. Edward válaszolt.
Szia ! Semmi baj ... tuti , hogy fáradt vagy , remélem be vetted a gyógyszert.
Nem kell tettél felé épp Emmettel tv-tűnk. Örülök, hogy kibékültetek apáddal.Miért vesztél össze Jacobbal?? Én is szeretlek és nekem is hiányzol. Csók Edward 
Nem akartam ezt sms-ben meg beszélni vele. És jó , hogy eszembe juttatta a gyógyszert.
Köszi , hogy eszembe juttattad a gyógyszert. Most veszem be.
Akkor jó már azt hittem fel kell tettelek...Én is örülök neki. 
De ezt majd holnap el mondom nincs kedvem írogatni és fáradt is vagyok majd le ragad a szemem. Megyek aludni. Holnap a suliba... Szép álmokat. Szeretlek Bella .
Ahogy elküldtem már vártam a következőt nem telet bele egy perc se kb. és már válaszolt is.
Oké. Akkor holnap. Ne legyél butus vedd be.
Szép álmokat szeretlek Edward .

Amint elolvastam rögtön bevettem a gyógyszert és nagy mosollyal feküdtem vissza az ágyba . Nem is kellet sokat várnom az álmosság csak úgy előtort belőlem .

14 megjegyzés:

  1. szia ez szuper jake egy paraszt
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia Melii!
    Nagyon király lett. Hát az az ébresztő nem volt semmi :) Biztos sok mindenki örülne neki.
    Sajnáltam Bellát, hogy ennyire beteg lett, remélem hamar meggyógyul.Azok az sms-ek tök jók voltak.
    Örülök, hogy szent a béke Charlieval, de Jake lehetett volna tapintatosabb is. Kíváncsi vagyok mit fogsz ebből kihozni
    Megint zseniálsiat alkottál
    Alig várom a következőt
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Nagyon jó lett Bella is nagyon jó lett, de nem lehet hogy ez akkor csak infruenza, szerintem. a tüdő gyulladással az ember kórházba megy és napokig ki sem tud kelni az ágyból. De nagyon jó lett JAcov meg teljesen érhető a viselkedése alig várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  4. Szia Melii !
    Ismét nagyon jó fejezetet sikerült összehoznod! Alapból nagyon tetszett... :P
    Nagyon örülök neki, hogy Bella kibékült az apjával, mert ez így nem lett volna jó, hogy állandóan veszekednem.. :(
    Annyira örülök Edward és Bella kapcsolatának... :):D Olyan cukik együtt!

    Na min1 inkább nem is járatom tovább a számat.. xD A lényeg az , hogy nagyon jól sikerült! Imádtam (: Siess a kövivel!

    Puszi: Minie95 (: <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Bocsi, hogy ilyen későn jöttem, de most volt időm. Ma reggel elolvastam a fejezeteket. Nagyon jó kis történetet találtál ki. Gratulálok és csak így tovább! :)
    Szia!

    VálaszTörlés
  6. Szia Alice !

    Örülök , hogy tetszett.Hát neked se lehet rosszat írni :)
    Igen az ébresztőnek még én is örülnék..:)
    Én is kíváncsi vagyok saját magamra , hogy mit hozok ki belőle...

    Oké sietek vele :)
    Puszia Melii

    VálaszTörlés
  7. Szia Roberta!
    Örülök , hogy tetszett. Ez most egy enyhe tüdőgyulladás :)

    Puszi Melii

    VálaszTörlés
  8. Szia Minie 95 ღ !

    Örülök, hogy megint tetszett. Nekem is nagyon tetszik a tied Imádom :)
    Siettek a kövivel :)
    Puszi Melii:) <3

    VálaszTörlés
  9. Szia Nikuska94 !

    Semmi gond örülök ,hogy benéztél..:)
    Köszönöm szépen .

    Puszi Melii <3

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Most az imént találtam rá a töridre, és olvastam is el.
    Azta, nagyon jó.
    Sajnálom Bellát.
    És rem, hamarosan Edwardék talán, elfogják majd azt a mocskos vámpírt!
    Örülök, hogy összejöttek, és hogy Bells kibékült Charlieval.

    Kíváncsian várom, a kövi részt.
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszik a törid!!! =D
    Olyan jó, hogy Bella és Edward így egymásra találtak!
    Bár van egy olyan sejtésem, hogy Bella egy kicsit nehezen fogja elfogadni, hogy Cullen-ék vámpírok, főleg, ha megtudja, hogy az anyukája halálát is egy vámpír okozta!!!
    Úgy sajnáltam szegényt, mikor a temetőben siratta az édesanyját =´(

    Nagyon tetszett! Várom a kövit!
    Puszi
    reni:)

    ui.: kitettelek az oldalaimra!!!=D

    VálaszTörlés
  12. Szia ˇSalivanaˇ(Dorisz)!

    Köszi és örülök , hogy tetszik a történetem :)

    Puszi Melii <3

    VálaszTörlés
  13. Szia reni :) !

    Köszi !
    Jól érzed de a többi legyen meg lepi ..:)
    Sietek a kövivel még ma fent lesz ha minden igaz és úgy sikerül.:)

    Puszi Melii :)<3

    Ui: én is kiettelek :)

    VálaszTörlés