Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 20., hétfő

Friss

Sziasztok!!!

A frisset csak holnap reggel fogom hozni és akkor fejezem be . ÚJBÓL... -.-
Már tegnap este fel tettem volna csak amikor fel akartam tenni és írni hozzá még valamit. Kiléptek belőle így minden amit írtam eltűnt. És mivel este tizenegykor már nem volt erőm  és még hangulatom se volt  újra írni. Így is sírva fakadtam amin 2 órán keresztül dolgoztam eltűnt.....
És ma nem is voltam itthon. Így csak holnap reggel lesz FRISS...
- Nagyon röstellem magam.
Akkor holnap csak ennyit akartam ....

Puszi nektek . Jó éjszakát. Melii :)<3
SAJNÁLOM,SAJNÁLOM ,SAJNÁLOM ,SAJNÁLOM ,SAJNÁLOM , SAJNÁLOM ? SAJNÁLOM ..

2 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Hát nem lehetett valami jó érzés :( Sajnálom
    ÚJBÓL? ez most olyan minthamindig ezt csinálnád pedig nincs így
    Aludj jól
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  2. Szia Alice!

    Hát egyáltalán nem volt olyan jó érzés nagyon ideges és mérges voltam .... :( :@
    Igen ÚJBÓL.!!!
    De annyira jól megírtam azt és most kezdhetem előröl...:((((
    Puszi Melii<3

    VálaszTörlés