Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 21., kedd

11. fejezet

Hát itt lenne a friss.! Nagyon jó  látni , hogy 12 rendszeres olvasom van ... :)
Jó olvasást és bocsánat , hogy késtem vele ...:)
Puszi Melii


Bella szemszöge :


Reggel a telefonom csörgésére ébredtem fel, csapkodni kezdtem magam mellett a párnát de nem volt ott. Nagy nehezen fel könyököltem szédülni kezdtem de szemlélni kezdtem a szememmel  hol is van. De nem volt az ágyon így inkább a hang után mentem . Már félig az ágyon és a földön voltam amikor meg találtam épp az asztalom előtt volt fogalmam sincs, hogy került oda hiszen este még mellettem volt most meg ott. Na mindegy érte nyúltam és meg se nézve ki volt az fel vettem . Nyúzott hangon szóltam bele .
- Halo?- ennyi telt tőlem most.Azt se tudom merre vagyok arccal és már a telefonom ért megyek mert valaki kora reggel hív.
- Isabella Swan hol a fenébe vagy már? - halódtam a vonal végen egy kis vékony hangot ami nagyon ideges volt.
- Kivel is beszélek ?- kérdeztem vissza fáradtan mert bármennyire is koncentráltam semennyire nem tudtam fel ismerni a hangot.
- Alice !!! - mondta mérgesen barátnőm ...
- Ohh Szia bocsán...- kezdtem volna bocsánatot kérni , de nem tudtam befejezni mert teljesen elfejtettem, hogy félig az ágyon félig pedig a földön voltam .Nyújtózkodni kezdtem és ennek a vége az lett , hogy a földön végeztem teljesen egy nagy Puffal bezárva . Amit a lábam csapódása adott ki amint a padlóra érkezett.- Ááúú!- nyögtem fel hiszen tényleg fájt.
- Bella ... mi volt ez jól vagy ??- halódtam szerelmem aggódó hangját . Gondolom ki voltam hangosítva remek.Dörmögtem magamban .
- Igen!Akkor a suliba szia !- csaptam le a telefont az ágyra hajítottam. Vártam egy kicsit majd nagy nehezen feltápászkodtam és a mosdó felé vettem az irányt. Tiszta komás voltam és ez eléggé látszott a fejemen is amint meg láttam magamat a tükörben szörnyen meg ijedtem magamtól. A hajam mint a széna boglya a szemeim alatt karikák és olyan sápadt vagyok pedig aludtam ezt nem értem . Meg mostam az arcomat háta kicsit jobb lesz egy kicsit jobb is lett , fogamat is meg mostam majd már csak a hajamat kellet rendben hoznom,kifésültem most már legalább hullámos volt és nem egy széna boglyára hasonlított.Vissza indultam a szobába és csak azon járt az agyam , hogy miért nem ismertem fel Alice hangját ennyire csak nem üthetett ki az a gyógyszer, vagy még is... sápadtam el a szekrényem előtt állva . Kinyitottam és keresni kezdtem egy nadrágot meg is találtam egy sima farmer volt ami kicsit koptatott volt néhány helyenMajd egy szürke színű felsőt ami kapucnis volt  majd még egy kabátot is mivel ez nem volt olyan vastag, találtam is egy fekete bőrkabátot. Gyorsan fel vettem őket majd még magamra kaptam a tegnap kölcsön kapott kabátot is Edwardtól. Mikor mindent fel vettem meg keresetem a jogosítványomat mert nem volt a pénz tárcámba amit a táskába tettem. Végig kutattam az egész asztalt mire megtaláltam .Eltettem a táskába fel kaptam az asztalról a kocsikulcsot és az ágyról a telefont majd elindultam lefelé , hogy fel vegyem a cipőmet. Épp a konyha előtt haladtam el amikor észre vettem apámat aki kikerekedett szemekkel nézet fel a reggeli újságja felől amint észre vette. Gyorsan bele bújtam a cipőmbe.
- Hát te kicsim azt hittem rég elmentél??- kérdezte csodálkozva.
- Elaludtam most fogok menni!- magyaráztam miközben a cipőbe tűrtem a nadrágom szárát.
- Értem !- hagyta ennyiben. Meg igazítottam magamon a ruhát majd apám felé mentem nyomtam egy puszit a fejére.
- Szia Szeretlek !- kiabáltam neki mert már az ajtónál jártam.
- Szia én is !- halódtam apám mély hangját . Majd becsuktam az ajtót és elindultam a kocsi felé de meg is torpantam a lépcsőnél. Jó alaposan körbenéztem most mindenhol jég darabok voltak ezért óvatosan indultam el a kocsiig. Majd amikor oda értem bemásztam és már be is indítottam bekapcsoltam a fűtést. Hideg volt már megint mint mostanában mindig már nagyon unom , hogy hideg van én meg beteg vagyok. Elindultam  suli felé de nem hajtottam olyan gyorsan minek úgy is húsz perc és kicsöngetnek . Annyi idő alatt meg én is oda értek .
Azon gondolkodtam , hogy most Alice tuti , hogy haragszik rám , de szerintem ő se lett volna más kép hát na nem ismertem fel most akkor leszakad az egy vagy mi ???kérdeztem magamtól amint a suli parkolójába érve le parkoltam a szürke Volvo mellé. Leállítottam a motort és fel kaptam a táskámat. Majd megint óvatosan léptem ki az autóból bezártam . És a suli felé vettem az irányt pont csöngő szóra értem az ajtóhoz. Amint kinyitottam és be léptem rajta mindenki akkor indult meg a termekből kifelé. Elindultam a biológia terem felé épp oda értem amikor Edward lépet ki az ajtón nagy mosollyal a száján. Én is nagy mosollyal a számon léptem közelebb hozzá és nyomtam a a szájára egy apró csókot. Még mindig mosolyogva váltunk el egymástól.
- Szia te eltűnt lány !!- mosolygót csibészesen.
- Elaludtam na !- néztem rá durcásan. Most ezt úgy mondta mintha ő soha az életben nem aludt volna el .
- Meg se szólaltam !- emelte magasba a kezét. Épp szóra nyitottam a számat amikor meg érkeztek a többiek és Emmett belém folytatta a szót.
- Hello Bella !! Hát te csak nem befáradtál...- vigyorgott Emmett.
- Sziasztok!- mosolyogtam a nagy melákra. - Igen képzeld befáradtam nagy Medve !!- mondtam neki és a mosolyom egyre nagyobb lett. Körbe néztem közöttük láttam ahogy Alice hátat fordít nekem karba tett kezekkel ...
- Neki meg mi baja ???- kérdezte Emmett.
-Szia Alice!- köszöntem neki de semmi még meg se moccant nem hogy vissza köszönt volna. - Komolyan most haragszol rám , de hát azt se tudtam hol vagyok annyira ki ütött az a gyógyszer.- néztem Edwardra aki csak mosolygót. - Alice !- mondta  a nevét de semmi itt telt be nálam is a pohár. - Oké ezt én is tudom legyünk dedósok!- karba tett kezekkel fordultam én is háttat a többieknek.
- Csajok most ez komoly !?- halódtam Jasper hangját.
- Igen !- vágtuk rá egyszerre amitől mosolyognom kellet .
- Várjunk csak Bella mi volt az a puffanás reggel ?- kérdezte Edward .
- Én !- vontam vállat.
- Te ?- csodálkozott Emmett.
- Igen én ..- fordultam meg és úgy mondtam tovább- ..leestem az ágyról nyújtózkodás közben félig itt félig ott voltam ...- magyaráztam .
Ő meg persze nem bírta ki nevetés nélkül épp  csöngő szólalt meg és én már veszekedni akartam vele. Ezt nem hiszem el. Elindultunk a következő óránkra ami rajz volt és Alicel és Jasperrel van együtt. El váltunk Rosalietól és Emmettől a terem előtt. Alice ment be elsőként mögötte Jasperrel amint mi is beléptünk láttam , hogy Alice a terem egyik végébe megy tőlem legmesszebb helyre. Ki fújtam a levőt mérgesen majd Edward után mentem aki a szokásos helyünkre ment az ablak mellé. Soha nem értetem miért is ülünk vagy ő ül az ablaknál... de most nem is érdekel. Leültem és csak néztem kifelé az ablakon nagyon mérges voltam most Alicere komolyan ezért ilyen velem . Csak szóljon hozzám akkor tényleg mérges lesz rám úgy meg kapja a tőlem a magáét..
- Bella hé, nyugi megbékél.!!- halódtam Edward nyugtot hangját és hideg kezét amint az én kezemet nyugtat.
- Edward most ez komoly ezért..- nem tudtam be fejezni a mondatom mert a tanárt belépet és beszélni kezdte.. Ki osztott a a dolgokat elmondta mit kell csinálni vagy is amit akarsz könnyebben . El kezdtem rajzolni teljesen untam most pedig néha jó móka rajzolni de most olyan ideges vagyok. Fel kaptam a táskámat  és elindultam Jasperék felé . Amint oda értem Alice nem nézet fel de Jssper igen . Ő tudtam miért jövök fel állt a dolgaival együtt és Edward mellé leült onnan figyeltek minket nem is kicsit feltűnően. A tanár nem is szolt ránk , hogy helyett cseréltünk. Ott ültem és néztem barátnőmet amint rajzol de egyáltalán nem is vette a fáradságot , hogy rám nézzen . Be pipultam és beszélni kezdtem .
- Na ide figyelj Alice Cullen !- mondtam halkan de mérgesen.- Nem tudom , hogy miért kellet meg sértődnöd rám. Hiszen teljesen ki ütött az a hülye gyógyszer azt se tudtam hol vagyok éppen arccal. Te meg meg sértődtél nekem itt. Alice te vagy a legjobb barátnőm az egész világon és ha most ilyen ovis módjára viselkedsz velem akkor én is ..- tettem a mellkasomra a kezemet s durcásan néztem rá . Ő meg végre felém nézet egy nagy mosollyal a száján. És már a nyakamba is vette magát.
- Örökre.?- kérdezte csilingelő hangon.
- Örökre!- egyeztem bele majd jó szorosan meg öletem én is .- De ha még egyszer ilyen leszel nagyon be pipulok...- néztem rá .
- Soha ígérem !- emelte magasba a kezét.
Az óra többi  részében csak rajzoltunk .
A nap több rész elég unalmas volt csak az ebéd volt olyan amilyen mindig . Emmett tette magát ahogy szokta ugyan azok a hülye viccek és a felében persze én és Edward szerepeltünk , de azért a dicsőséget nem hagytam meg neki mindig vissza kapta amitől persze olyan lett mint egy óvodás akit megütöttek. De hamar vissza nyerte a móka mester részét.
Amint vége lett a többi óránknak rögtön a parkoló felé mentünk. Nem voltunk olyan sokat Edwarddal együtt és nem is akartam egyedül lenni otthon csak is Edwarddal . És még el is kell neki mondanom , hogy miért vesztem össze Jakel kb. minden órán meg kérdezte de nem volt kedvem válaszolni ezért tereltem a szót.
Épp a kocsim előtt álltam amikor szóra nyitottam a számat.
- Nem jössz át?- kérdeztem az előttem álló Edwardtól.
- Lehet !- mondta amit nem nagyon értettem fölég azzal a féloldalas mosollyal ami olyan édes . 
- Akkor ne ! - ültem be a kocsiba morcosan mi az h lehet! Be indítottam és le húztam az ablakot hogy egy kis levegőt kapjak. Épp menni akartam amikor be hajolt az ablakon és már megint olyan közel volt hozzám amitől majdnem ott ájultam volna el.
- Át megyek csak ha viszem őket jó?- kérdezte .
- Lehet !- válaszoltam neki ha már ő is akkor én is ezt teszem .
- Lehet !- kerekedett el a szemem . Én meg csak mosolyogtam .
- Sziasztok !- intettem a többieknek. Tudtam , hogy át fog jönni úgy hogy mentem is haza . Gyorsan haza értem ki szálltam a kocsiból és már a ház felé vettem az irányt. De lassan mentem mert még mindig ott voltak a kis jégkori pályák előttem. Be léptem a házba és meg csapot a meleg egyenesen a szobám felé vettem az irányt . Le dobtam az ágyra a táskámat kerestem egy másik nadrágot és egy felsőt amit át vettem majd amint végeztem fel kaptam a telefont a kezembe és már a nappali  felé vettem az irányt be kapcsoltam a tv. lettem az asztalra  a telefont . És a konyha felé mentem ki nyitottam a hűtőt és kerestem magamnak egy kis kaját volt még egy adag lasangen az be tettem a mikróba és vártam amíg vártam ki vettem még egy vizet is a hűtőből. És csak most vettem észre az a ki cetlit ami oda volt téve.
Szia kicsim ! Ma későn jövök haza . Szeretlek Apa !
Vissza tettem a hűtőre a cetlit és pont sípolt a mikró , hogy kész lett a kajám.
Elindultam a nappali felé épp leülni készültem amikor kopogtak . Nem volt kedvem felállni ezért csak kiabáltam ...
- Gyere be !- helyet foglaltam magam köré tekertem egy pokrócot amikor ezzel végeztem Edward állt az ajtó félfának dőlve és csak mosolygót.
- Szia szép fiú!- mosolyogtam rá.
- Szia szépség !- jött közelebb . Leült mellém és meg csókolt.Vissza csókoltam és olyan szenvedélyes volt hogy alig akartam elszakadni tőle. De muszáj volt ha levegőt akartam kapni.
- Szeretlek .- suttogtam amit levegőt kaptam .
- Szeretlek .- mondta ő is . De láttam rajta kérdezni akar valamit.
- Mond mit akarsz !- amint be kaptam egy lasangen darabot.
- Honnan veszed hogy ...na jó igen ! Mi történt Jakel és  veled?- kérdezte .
- Ajj...semmi csak megint bele szólt az életembe amikor át mentem hozzájuk , hogy beszéljek apával ő is akart velem beszélni és azt mondta Nem kéne barátkoznom veletek ...- fújtam egyet mérgesen.
- És?- kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Semmi és ott hagytam , most miért ne barátkozhatnék veletek. És tudja hogy veled vagyok...-mosolyogtam , de ő nem .
- Mi baj ?- simogattam meg az arcát.
- Semmi mi van ha igaza van ?- kérdezte .
- De nincs igaza . Mi bajod Edward ?- néztem rá döbbenten .
- Bella mi van ha tényleg igaza van és nem kéne velünk barátkoznod..- mondta amitől könny derült az arcomra.
- Te miről beszélsz??- kérdezte sírva.- Miért mondasz ilyet. - álltam fel sírva és a konyha felé menetem . Be dobtam tányért a mosogatóba ami csak úgy csattant és el is tört. Neki támaszkodtam a mosogatónak sírva néztem ki az ablakon.
- Bella sajnálom !- halódtam Edward hangját mögöttem .
- Miért mondtad ezt ?- kérdeztem és elkezdtem a törtöt tányért a kukába dobálni. Még mindig nem válaszolt én meg már végeztem , meg fordultam ő még mindig mögöttem állt.- Edward ... miért mondtad ezt nekem csak te vagy és az apám.. nem tudom , hogy miért mondta az Jake de nem érdekel... - néztem a szemébe az én könnyes szememmel.
- Sajnálom szeretlek !- hajolt közelebb hozzám. Én csak meg csókoltam nem mondtam semmit és már indultunk is vissza felé a nappaliba. Nem beszélgetünk innen kezdve csak ültünk és néztük a tv.
Már késő volt nagyon amikor apám is be toppant.
- Bella kicsim meg jöttem..-állt meg a nappali előtt.
- Szia apu ő itt Edward !- mutattam be neki
- Jó estét Rendőr főnök úr. Én akkor megyek is .- nyújtott kezet apámnak majd felém fordult és mondta - Szia szeretlek. Viszlát.
- Viszlát Edward .- köszönt neki apám.
- Szia szeretlek. - csókoltam meg majd el  is ment. - Jóét apu !- indultam meg fel felé.
- Bella miden rendben ?- kérdezte apa .
- Persze minden rendben szia !- mosolyogtam , majd a szobámba mentem és az ágyra dőltem nem volt kedvem semmihez.
Csak az járt a fejembe amit Edward mondott de miért mondta miért ????? Sírva aludtam el nem értem miért mondta de ki derítem ...



6 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Megint írok neked egy kisregényt :)
    Szóval megint nagyon jó lett. Jó izgalmas lett. Nagyon vicces volt, ahogy Alice és Bella összeveszett, de örülök, hogy kibékültek. Mint az ovodások.
    Edward jól elrontotta a meghitt pillanatot azzal a mondattal. Jó lenne, ha már elmondanák Bellának, hogy vámpírok. Igaz lehet, hogy utána kiborulna egy kicsit... bár nem biztos, hisz a farkasos dolgot is elég könnyen vette.
    Alig várom mit hozol ki belőle.
    Siess a folytatással
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  2. Szia Alice!!!
    Már meg szoktam a regényeidet és nem baj jól esik..:)
    Köszönöm és őrülök hogy megint tetszett amit írtam. :)
    Azt hogy a farkasosat jól fogatta csak azért volt mert Jake a barátja és őt nem úgy szereti az nem lehet h azt is jól fogja fogadni de többet nem is mondok ... Titok majd meg látod..:)
    Siettek de lehet , hogy csütörtökön lesz holnap évzáróm lesz végre :)
    Puszi Melii<3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hááát.. Ismét sikerült egy remek fejezetet összehoznod.. IMÁDTAM! Nagyon tetszett az egész főleg az amikor Alice és Bella összevesztek... Olyan kis " cukik " voltak... pont úgy viselkedtek mint régen én amikor összevesztem a barátnőimmel ... mindig azt mondtam nekik hogy "Öri hari, sose bocsi és nem duncsizzuk meg" aztán a kijelentésem után 5 perccel már nem volt semmi gond xD... talán az a rész "nem tetszett" annyira, amikor Edward elrontotta a hangulatot azzal a kijelentésével, hogy "Mi van ha igaza van ???" De mind1 .. alapjában véve pedig nagyon jó lett az egész.. Kíváncsian várom, hogy Bella mikor és hogy tudja meg az igazat a Cullen családról és arra is hogy hogy fog reagálni amikor meg tudja...

    Bocsi ha az agyadra mentem ezzel a komimmal de ma valamiért nagyon "pörgök" Itthon is már kiakasztottam a tesómat és anyámat is... egész nap jár a szám!! xD xD xD

    Na mind1 a lényeg a lényeg... NAGYON JÓ LETT!! Nagyon tetszett és kíváncsian várom a folytatást... :D:D:D
    Siess a kövivel!! És még 1 szer bocsiii... xD

    Puszi: Minie95 xD:P <3 (:

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett! =D
    Elég viccesre sikeredett Alice és Bella civódása, meg is mosolyogtam egy-két alkalommal. =)
    Azonban mégis sokkal jobb, hogy tisztázták a félreértést!
    Bella elég rendesen kiütötte magát....

    Remélem Edward-ból nem jön elő a "jobb lesz neked nélkülem"-féle viselkedés most, hogy Jake szerint nem kellene Bellának Cullenékkel barátkoznia! =O
    Szükségük van egymásra, és bár tuti, hogy Bella ki fog akadni, ha megtudja az igazat róluk, de a szerelmük sokkal erősebb ennél!!! =)

    Ügyes vagy, csak így tovább!
    Puszi
    reni:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Minie 95 ღ !
    Uhh köszi a kicsi regényt amit leírtál nekem :D
    Nálunk is mindig ez ment az oviba és néha még most is csak nem ilyen ovi szinten :)
    Hát igen nem minden kinek tetszett az a rész amikor Edward elrontotta a hangulatot de hát van ez így ...:) :(
    Kövi csütörtökön...xD

    Semmi gond én is szoktam ilyen lenni akkor én is ki készítek embereket de nagyon... nem baj :))))

    Puszi Melii <3 :)

    VálaszTörlés
  6. Szia reni :) !

    Örülök h tetszett a mit írta. Ez jól esik nagyon :)
    Igen látom neked is nagyon tetszett az a rész amikor Alice és Bella össze vesztek és a kibékülés ...:) Direkt írtam ilyen viccesre...Igen egy kiütötte magát :(
    Arra a részre még egy kicsit várni kell de nem
    sokára mind meglátjátok mi lesz ....:) :(

    Puszi Melii <3

    VálaszTörlés