Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 14., kedd

Friss ... Sajnálom :(

http://img.lapunk.hu/tarhely/atix/kepeslap/kozepeskep/40263.jpgSziasztok !
Rettenetesen sajnálom , de ma nem hozok frisset.
Kiment a bokám elég rendesen és nincs hozzá idegem , hogy ma megírjam az új fejezetet.
De remélem holnapra jobb lesz. Mire haza jövök a Moziból :)
Holnap hozom. Ígérem.

Ne haragudjatok . Te se Alice... :((( 


Puszii Melii  <3
Jóétcakát :)

6 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Úgy néz ki ez egy ilyen nap, nekem se volt a legfényesebb...
    Gyógyulj meg minnél hamarabb :)
    Óóó moziba mész? és mit nézel meg? Én szombaton voltam és a karibot néztem meg ááá nagyon jó volt :D :D
    Jó pihenést és jó mozizást :P
    Gyógyulgass
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Alice!!
    Hát igen a tegnap nem a mi napunk volt.. :(
    Már sokkal jobban vagyok legalább rá tudok állni most már.
    Mi a Másnaposok 2.őt néztük meg nagyon jó az a film . Én is meg akarom nézni a karibot de eddig nem találtam embert aki eljönne velem :( De rajta vagyok :)

    Köszönöm
    Puszii Melii<3

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem baj, de kitettelek a blogomra :)
    Annyira szeretem a blogod, hogy úgy éreztem ott a helye
    De ha baj leszedhetem
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Alice!!

    Vicces de hogy baj ez .. nekem nagy meg tiszteltetés :D
    Én is kiettelek remélem neked sem baj ??:)
    Puszii Melii

    VálaszTörlés
  5. Persze hogy nem nagyon örülök neki :)

    VálaszTörlés