Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 29., szerda

Friss + Új

Sziasztok!

Holnap lesz Friss ígérem !!! :D
Most viszont csak  azt akartam
mondani , hogy csinálok  este egy másik blogot tudom már a sokadik... de ez egy más történet lesz nagyon más ... remélem valaki majd benéz... már kész is az első fejezetem... !!!
A többit és folytatni fogom csak ritkábban lesz Friss de lesz és mindegyiket be is  fogom fejezni....
Na csak ennyit akartam ... akkor este ... hozom az új blogomat.

Sziasztok !! :) puszi Melii

1 megjegyzés:

  1. Szia! Először is nagyon örülök, hogy holnap már lesz friss és hogy neki látsz egy új törinek! :) Ígérem, hogy befogok majd nézni... :P

    Na mind1 nem is igazán ez most a lényeg... Most csak azért írok neked, mert megszeretnélek kérni, hogy nézz be az oldalamra!! http://edwardesbellaelete.blogspot.com
    Ha jól körülnézel.... egy meglepetést fogsz találni ott, amit neked is szántam... :)

    Várom a frisset...
    Puszi: Minie95 <3 (:

    VálaszTörlés