Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 22., szerda

Friss

Sziasztok !!!
Tudom azt mondtam h ma lesz friss. De ez nem lehetséges.. Itthon épp festenek meg minden dolgot csinálnak.. ás az egész ház a feje tetején van.... Ha lesz is az se 100%-os. : )
De megpróbálok valamit összehozni.....: D
Sajnálom őrületesen sajnálom ..... :(
Ne haragudjatok rám
Tudom az egyik legjobb résznél hagytam abba és nem tudom folytatni.... ez még engem is ideggel mert nagyon sok minden van a fejembe amit leírnék.:'(
Na csak ennyit akartam ... még egyszer nagyon sajnálom..... :(
Te se Alice !!! Ne haragudjatok ...:( Bocsi
Puszi Melii <3

4 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Hát, hogy haragudnánk? Ez nem a te hibád, majd fel kerül, amikor meg tudod csinálni. Mondjuk az igaz, hogy elég jó résznél vagyunk.
    És mit festetek? Mi a múlt hétvégén fürdőszobát festettünk xD nem volt semmi...
    Légy jó! :P
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Mi a nappalit csináljuk ide lent.. :) Ez se semmi mekkora ez a ház :O eddig kisebbnek láttam :)xD
    Na mesélj milyen volt????

    Tudom , hogy jó résznél hagytam abba de csak jövő héten lesz friss... úgy látszik ...:'(
    Bocsika ....:(
    Légy jóó <3
    Puszi Melii<3

    VálaszTörlés
  3. Szia! nagyon jók az írásaid! nagyon tetszik az összes blogod :)!!! köszi, hogy írtál hozzám te is és fenn van az új feji :)! Puszi Angel1533

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Köszii ... örülök , hogy tetszettek :)
    Okés megnézem ...:)
    Puszi Melii<3

    VálaszTörlés