Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. június 16., csütörtök

Egy rajzom

Sziasztok !!!
Nem frisset hoztam ... de este lesz :)
Csak feltettem ezt a rajzot amit ma csináltam ...
Írjátok meg a véleményeteket , hogy milyen lett. Szerintem nem annyira jól máskor jobban szokót sikerülni ... na mind1 csak ennyit akartam
Puszi Melii<3

5 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Nekem tetszik a rajzod. Nem tudom mi bajod van vele. Nagyon jól sikerült
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  2. Szia Alice!
    Köszönöm szépen :)
    Nem tudom olyan deformálatlan szerintem .. habár én minden rajzomról így vélekedek ... önkritika az van nálam ...:)
    Puszi Melii<3

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudom mi benne a deformálatlan. De amit én tudnék annál 1000szer jobb. Én csak daradt cicát tudok rajzolnixD na meg ilyen debil dolgokat :)
    Szóval nagyon jó
    És jó az önkritika, de ez kicsit sok
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  4. Uhh de látnám azt a daradt cicát?? vagy mit ...):
    Köszönöm ..
    Tudom , hogy sok sokan mondták már :)
    Puszi Meiii<3

    VálaszTörlés
  5. Na majd ha lesz időm felteszem :)

    VálaszTörlés