Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 12., péntek

15.fejezet. Vásárlás!


Sziasztok!
Meghoztam a kövi fejezetet és tudom nagyon sokat késtem vele és ezért nagyon is utálom magamat, de remélem ezzel ki tudlak engesztelni titeket. Kérek komikat. És az idézet amit oda írtam saját !!:D
Puszii Melii

Bella szemszöge

" A tánc ami csak , két dolgot tartalmaz a számomra. Egy ahogy elindul a zene és meg érzed a ritmust ami eláraszt a tested minden egyes részét. Át adod magad a zene erejének ami , úgy táncoltat téged mint egy bábut. Kettő örömmel tölt el , hogy ilyenkor semmi más nem jár a fejedben . Csak is a boldogság amit az arcodon vagy épp mások arcán látsz... Csak élvezni ennyi az egész és akkor a tánc soha nem hagy el .... "
                                                                                                                                         Melii Gánóczii

Szombat reggel van és én megint nem alszom ki magam . Mivel megígértem Alicenek a vásárlást , így megint egy kicsivel korábban kellet kelnem . Nem akartam már halasztani , elég sok dolog történt eddig és lehet , hogy még rám is fog férni.
Kikászálódtam az ágyból, komás fejjel mentem a fürdőszobába. Megejtettem egy gyors zuhanyt és hajmosást. Meg szárítottam a hajamat, és épp vissza indultam a szobámba amikor a telefonom csörögni, kezdett lázas keresésbe kezdtem egy szál törölközőben. Végül a párnám alatt találtam meg, mikor meg láttam  Szerelmem nevét villogni , mosolyogva nyomtam meg a gombot majd emeltem a fülemhez.
  • Szia .- szóltam bele , miközben felkászálódtam az ágyról.
  • Jó reggelt . Szia .- olyan volt hallani a hangját. - Most keltél , olyan álmos a hangod?
  •  Öhmm... nem igazán , már fürödtem de igen még álmos vagyok , épp ruhát keresek . - álltam a szekrényem elé miközben a telefont a bal vállammal a fülemhez szorítottam.
  • Ohh.- ennyit mondott, amit nem teljesen értettem.
  • Ohh?- kérdeztem vissza miközben kivetem egy kék kockás inget és az ágyamra dobtam.
  • Igen ohh.- halódtam ahogy elneveti magát. - Érted mennyek ? - szerettem volna ha értem jön, de most valahogy vezetni akartam.
  • Ha engeded , hogy vezessek akkor gyere , ha nem akkor ott találkozunk ?! - adtam neki választás lehetőségét. Majd kivettem egy világos csőfarmert, azt is az ágyra dobtam .
  •  Ezen gondolkodnom kell..- éreztem a hangján , hogy most meg mosolyog.
  • Oké, én húsz perc múlva indulok. Ha igen akkor itt leszel ha nem akkor ott. Szeretlek , de most fel kell öltöznöm , egy száll törülközőben már kezdek fázni. - guggoltam le ls ki vettem egy csizmát ami csak a bokámig ér majdnem. 
  •  Egy száll törölközőben ?- a kis fantáziás .
  • Igen , na szia szeretlek te fantáziás . - nevettem el magam .
  • Én is szeretlek . - mondta , majd bontottam a vonalat, le tettem az ágyra a telefont. Majd egy kék fehérnemű szeretett kerestem , gyorsan magamra kaptam és már csak egy ruha darabot kellet keresnem. Egy kék vagy szürke toppot amit az ing alá veszek. Rövid keresés után meg is találtam a kereset kék topot.
Gyorsan magamra kaptam minden ruha darabot, a nadrágomat megigazítottam a csizmámban és már készen is voltam félig. Már csak a táskám hiányzott amit nem találtam . Nem emlékeztem , hogy hova tettem , fel forgattam az egész szobát  . már legalább félórája csak a szobát kutatom a táskámért , ami egész végig az ajtó mellet volt.
  • Hogy az a...- akartam cifrákat mondani , de inkább nem tettem. Apa oda lent van és nem akarom , hogy hallja. Felkaptam ,belenéztem , hogy mindenem benne van , benne volt szerencsére. Zsebre vágtam a telefonom előtte még a fül hallgatott bele dugtam , majd a fülembe is és beindítottam a zenét. Ed Sheeran – You Need Me , I Don't Need Me . Számát kezdtem el hallgatni lefele menet. Valamelyik este találtam rá és már akkor meg tetszett . Imádok magamban táncolni ezért ezt se hagyhattam most ki táncoltam mikor apámba ütköztem a konyha előtt. Nagy mosollyal a száján nézet rám mikor fel néztem apára.
  •  Szia. Megint táncolsz ?- kérdezte apám a mosolya még mindig az arcán virított.
  • Nem . Csak a zene ,apa . Nem hiszem , hogy újra kezdeném az már a régi múlt apu. - magyaráztam apámnak az igazat, erről csak négy  ember tudod ,apa , anya , Phili és Jessica . De ő megígérte, hogy senkinek nem mondja el. Tudom , hogy ő folytatta és mostanában a suliba is csinálnak ilyen fejlépéseket. Rá is kérdezett de hárítottam a kérdést nem hiszem , hogy újból menne .
  • Én örülnék neki kicsim, emlékszem az arcodra amikor táncoltál , csak a boldogság járta át semmi más. Anyád is örülne neki . Emlékszel mit mondott neked amikor elmondtad nekünk , hogy nem táncolsz többé ?- kérdezte apám , anyám minden szava tisztán csenget a fülembe mint ha itt lenne velem .
  • Az lehet , hogy abba hagyod Kicsim . De a tánc és a zene a véredben van , soha nem tudod kiűzni onnan még ha el is taszítod . A ritmus a minden egyes érzelme a testedben örökké él. Ezt ne felejtsd ez Bella . - mondtuk apámmal egyszerre a szavakat. Meg lepet , hogy ő még emlékszik rá.
  • Egyet értettem anyáddal . És még most is . De ez a te döntésed Bells … dönts ahogy a szíved kívánja. - puszilt homlokon apám.
  • Mennem kell , majd jövök. - öltem meg , majd kirohantam a lakásból.
Anyámat újból felidézni fájt. Meg álltam a verandán ahogy az ajtó csapódás a hátam mögött meghalódtam. Nem akartam sírni , de még gondolni se rá . Vissza szívtam a könnyeimet és vettem egy nagy levegőt. A fejemet felemelve egy csillogó Volvót láttam . Mosolyra húztam a számat. Elindultam a kocsi felé a mellet a szexy barátom állt . Oda érve rögtön a karjaiba vettem magam , mélyen beszívtam a csodálatos illatát és jó szorosan öltem . Ő is ugyan ezt tette de éreztem az ölelésén , hogy nem érti a reakciómat.
  • Mi a baj ? - kérdezte amint elengedtük egymást és egymás szemébe néztük.
  • Semmi .- ráztam a fejemet. - Kulcsok ?- nyújtottam a kezem ő bele ejtette a kocsikulcsot egy szomorú fejjel az arcán.
  • Tessék. - ült be az anyós ülésbe. Meg kerültem a kocsi orrát és én is beültem , bekapcsoltam a biztonsági övet és rá meredtem .
  •  Kapcsold be !- mutattam az övre, felhúzta egyik tökéletes szemöldökét de tette amit kértem .
  •  Így jó?- nézet rám. Még mindig ott virított a szomorú vigyor az arcán.  Én voltam az aki az előbb majdnem elsírta magát az anya emléke miatt. Ő meg itt szomorkodik mert nem vezethette.
  • Most komolyan azért vagy ilyen mert nem vezethetsz ? - kérdeztem tőle és most én húztam fel a szemöldökömet. 
  • Nem , csak utálom ha lassan vezetnek ennyi az egész . - ezt szó szerint sértés volt.
  • Most vérig sértettél Edward. Honnan veszed , hogy lassan vezetek ? - csúnyán néztem rá.
  • Nő vagy . - mosolygót .
  •  És...? - kérdeztem , beindítottam a motort. Feltérképeztem a kocsit .
  • Hát , jól tudjuk , hogy a nők szeretnek lassan vezetni . - magyarázta .
  • Alicel mi van ? - kérdeztem miközben elindultam és direkt lassan .
  • Ő neki a sebesség az egyik szerelme. Na látod erről besz...- nem folytatta mert én is voltam olyan okos. És rá kapcsoltam előttem a két Cullen kocsi villant meg a semmiből. Már százharminccal mentem mikor a nagy Mercedeses mögé értem .
  • Mennyit bír? - fordultam Szerelmem felé aki már tátott szájjal ült.
  • Sokat.- nyögte ki nehezen.
  •  Remek . - mosolyogtam , majd kicsit kijjebb mentem , hogy kilássak nem-e jön kocsi. Nem jött, váltottam és még jobban nyomtam a gáz. Át mentem a szembe lévő sávba egyenesen a Carlise kocsija mellé. Mikor fel tűnt előttem egy kocsi , még jobban nyomtam a gáz és befaroltam Carlise és Emmett közé. - Szerinted , ha motorom van akkor nem szeretek gyorsan vezetni. - mosolyogtam barátomra aki , rám nézet és elállt szeme szája . Mosolya nagy volt.
  • Nem kételkedek a vezetési stílusodban , de Emmettet nehéz leelőzni eddig csak nekem ment.
  •  Fel vágod. Fogadjunk ? - néztem rá .
  • Na . - mosolya még nagyobb lett.
  • Ha én nyerek és sikerül leelőznöm  előbb beérnem a pláza parolába akkor....nem nyavalyogsz ma a vásárlás miatt. És ha valamelyik fiú nyavalyogni mert azt megbánod, de ő is . - néztem előre.
  • Rendben … de ha nekem van igazam akkor nálunk alszol ma . - tetszett az ötlet , de tudtam , hogy ez nem fog megvalósulni ma.
  •  Megegyeztünk. Gyerünk akkor...- megint kinéztem , hogy jön-e másik kocsi nem jött .
Így kielőztem és Emmett mellé álltam aki ahogy meglátta a hülye vigyoromat ő is hülye vigyorral válaszolt. Integettem egyet ,majd beelőztem elé, és tövig nyomtam a gáz. Hamar  pláza parkolója értünk és ni csak kiért be előbb én. Ujjongva szálltam ki. Megkerültem a kocsit és Edward elé ugráltam .
Többiek is meg érkeztek és nézték az öröm ugrálásomat. Majd Edward nyakába vettem magam . Ajkaimat az övére tapasztottam .
  • Nincs nyavalygás . - mondtam amikor elszakadtam tőle és Alice mellé sétáltam akinek a vigyora mint mindig az arcán virított. - Sziasztok ! - köszöntem mindenkinek.
  • Szia .- mint mindig egyszerre mondták amitől felállt a szőr a hátamon.
  • Jó voltál Bella nem is tudtuk , hogy így vezetsz. - halódtam meg Esme dicsérő szavait.
  • Akinek motorja van az a sebességet imádja. - mosolyogtam rá. Emmett csak durcásan nézet .
  • Gyerünk vásárolni. - kiáltotta  Alice és magával rángatott.
  •  Utálok vásárolni. - Emmett nyavalygó hangjára lettem figyelmes. Edwardra néztem , hogy jelezzek neki mire ő fejbe vágta a nagy medvéd. - Áú ezt mért.?
  • Csak !- ennyit mondott Szerelmem .
  • Csak nem kikapsz ha nyavalygunk ? - kérdezte Emmett Edwardtól miközben Alice beráncigált az egyik üzletebe. Halódtam , hogy mit válaszol.
  • De. És te is .- ezen el mosolyodtam , milyen fejet vághat Emmett.
Alice eltűnt az egyik ruha polc mellett. Olyan kicsi volt, hogy alig látam . Majd vissza tért egy csomó ruhával a kezében és a kezembe nyomtam .
  •  Próbálni!- adta ki a parancsot. Meg lepődtem , de nem tudtam mást tenni mivel betölt a próba fülkébe.
  •  Várjunk... most nekem vagy neked vásárlunk ? - fordultam meg a ruhákkal a kezembe.
  • Mind kettő.- mosolygót és behúzta a kis függönyt.
  • Alice. - morogtam a nevét majd ledobtam a ruhákat.
Elkezdtem nézni mit adott a kezembe. Fel se tudnám sorolni mennyi volt és , hogy milyenek. De két ruhán meg állt a szemem kiemeltem a kupac alól. Az egyik egy fekete bőrruha volt aminek nem volt pántja és csak a combomig érhetet.  Gyorsan el akartam suvasztani mikor kedves barátnőm hangja fel csendült.
  • A fekete bőrruhát Bella most !- grimasszal vágtam Alicenek és a ruhára is.
  • Nem !- nem adom be a derekam.
  •  Bella .- dugta be a fejét bocsi szemekkel nézet rám.
  • Ez nem ér. - fújtam ki a levegőt, nem lehet a bocsi szemeknek ellen állni.
  • Köszi.-nagy vigyorral a száján tűnt el megint. Vettem egy nagy levőt és fel vettem  ruhát. Bele néztem a tükörbe és egyáltalán nem én voltam , én nem szoktam ilyen ruhát hordani. Na jó néha. De akkor sem ennyire ilyet.
  •  Kész vagyok! DE nem megyek ki. - kötöttem le . De persze Alice ezt is semmibe vette , elhúzta a függönyt és tátott szájakkal találtam szembe magam. Főleg Szerelmem arca tűnt fel nagyon. - Köszi. -néztem mérgesen az előttem álló barátnőmre.
  • Ez isteni meg vesszük és a fehéret is.- mondta majd eltűnt.
  • Mi...nem , dehogy is Alice ! - dadogtam . 
  • De!Öltözz vissza megyünk a többibe. - halódtam a hangját de nem láttam.
Mérgesen húztam be a függönyt és vettem vissza a régi ruhámat. Vissza adtam a többi ruhát és a fehér meg a fekete ruhával mentem a kaszához, ahol már a többiek is álltak oda adtam a pultosnak. Alice nagy mosollyal fizette ki majd nyomta a kezembe a szatyrot. Én azzal  mozdulattal tovább adtam Edwardnak aki csodálkozva nézet rám.
  • Én nem viszem , amit nem szerettem volna. - mondtam ő meg felemelte ekét és inkább meg se szólalt.
  •  Gyere...- Alice és most már Rose is elráncigált.
Már vagy négy órája járjuk a boltokat és eddig több ruhát vettek nekem mint magunknak. Persze a lányok élvezték én is az elejét de ez már sok. Mindenhova elráncigálnak. A fiúk hülyülnek még Carlisele is akit nem szoktam így látni de jó látni őket. Mindenki meg néz engem és a Cullen családot de nem igazán érdekel. Mikor épp nem az egyik boltba rángatnak be akkor Edwardal ülök egy padon és ölelem.
De már kezdem nagyon de nagyon unni.  De nem akartam szólni és ezzel elrontani Alice vasárasat. Már megint engem akartak ráncigáltak be az egyik üzleteb . Elbújtam az egyik ruha sor mögé.
  • Bella . - halódtam barátnőm hangját a hátam mögött.
  • Ohh nem … nem ...nem – hátráltam és kifutottam . - Nem !!- mosolyogva futottam . - Én már kaptam eleget most magadnak vegyél. - álltam Szerelmem háta mögé aki védni próbált s húga elől. De nem sok sikerrel.
  • Nekem is van . - mosolygót Alice , és kiráncigált Edward mögül.
  •  Anyu!- mormoltam miközben hárman tuszkoltak be a boltba. Megint egy próba fülke előtt állított meg . Eltűnt és vissza is jött egy ruha szettel a kezében . Világos lila ruha szürke kapát és szürke térdig érő csizma.
  •  Ezt vedd fel !- akarta a kezembe nyomni , de én a mellem alt össze fogtam őket és ott álltam mint egy öt éves gyerek aki duzzog. Nem érdekelt , hogy hányan látják és az sem , hogy mindenki nevet rajtam fölég Cullenék . Megsemmisítő  pillantással néztem rájuk ők meg abba hagyták nagy nehezen. - Ne legyél öt éves Bells .- nézet rám Alice.
  •  De az vagyok. Tudod mit ez az utolsó és én utána haza megyek , hulla fáradt vagyok. - vettem ki a kezéből majd bementem és fel vettem . Szerencsére hamar meg is mutattam és vissza is öltöztem . Kifizettük és már mentünk is a parkoló felé.  Már dugig volt Edward kocsija ami persze az én holmim volt mint. Azért nem panaszkodik mert  a másik két kocsi is tele volt.
Elköszöntem mindenkitől , és most át adtam Edwardnak a kulcsokat majd beültem ahol ő ült idefele és bekötöttem magam . Ő is beült majd beindította a kocsi és már haza felé száguldottunk.
  • Mi baj szomorú vagy ? - fogta meg a kezem , és tényleg az voltam , most , hogy haza felé megyünk újból anyám szavai jártak a fejembe amit a táncról mondott.  Eddig eltudtam felejteni mert csak , Alice örült vásárlására koncentráltam amire soha soha többé nem megyek és még ajándékba se adok ilyet.
  • Szólj rám , hogy soha ne tegyek ilyet. Még egy ilyen és nekem végem . - még mindig kifelé bámészkodtam , nem akartam rá nézni , mert akkor tudtam , hogy kiolvassa nem csak ez a bajom és ez most nem kell nekem .
  • Ezt , nem is kell többször mondanod. Mi lenne nélkülem az én Bellám miatt aki Alice ruháiba fulladt bele . - nevette el magát.
  • Ez nem vicces. - morogtam rá.
  • Jó. Bocsánat. - és már a házunk előtt parkoltunk észre se vettem mikor értünk haza.- Segítek bevinni őket oké. - én csak bólogattam majd , kiszálltunk és mind a ketten a ruhákat kezdtük el behordani. Ahogy a bejárati ajtót kinyitottam apám kíváncsi tekintetével találtunk szembe magunkat aki vagy a ruhákat vagy épp Edwardra nézet. 
  •  Kiraboltál egy egész üzlet láncot Bells? - kérdezte apám.
  •  Nem én Alice !- dörmögtem , majd minden egyes szatyrot behajított a szobámba , úgy döntöttem majd elpakolom most nincs kedvem . Edwarddal mindent behoztunk és már csak két szator volt amit a kezembe fogtam .
  • Akkor beszélünk .- csókolt meg .
  •  Igen . Jóét. - csókoltam meg és hosszabban . - Szeretlek !- suttogtam amint elszakadtam tőle..
  • Szeretlek !- mosolygott rám. - Jóét. Szia. - még egy csókot adott majd elment.
Amint elment fel mentem és átöltöztem  , majd azzal a lendülettel le is feküdtem .
Gondolkodtam egy darabig, mi van ha anyámnak és apának igaza van és tényleg nem tudom magamból kiirtani a táncot. De mit tegyek. Azóta nem táncoltam , hogy anya meg halt. Nem is tudom , hogy menne . Akkor tuti , hogy minden egyes emlék feltörne bennem és mi van ha nem tudom őket magamba tartani. Nem akarok gyengének tűnni azért mert emlékek hada lepi el az agyam minden egyes zugát akkor. De lehet , hogy megint örömömet lelném benne . Nem tudom mit tegyek !
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el …..

Bella cipője

Egyik ruha amit Bella felvett.
Bella nadrágja.
Bella Inge.
A bőr ruha az !




Bella ezt hallgatta amikor táncolt a lépcsőn lefelé !


4 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Nagyon, nagyon, nagyon tetszett! Főleg az a rész, amikor Bella "legyőzte" Emmett-et... Ezzel Edward elveszítette a versenyt.. :D Ja és amikor Edward fej becsapta Emmett-et... xD Nagyon jó lett... Alice pedig már csak Alice... javíthatatlan... :D És az a rész amikor Bella a bőrruciba volt.. .Elképzeltem a többiek arcát, amikor meglátták őt... :D Am nagyon tetszenek ezek a ruhák amiket kiválasztottál... :D
    Tényleg és akkor most Bella ismét neki áll, majd táncolni??? Kíváncsi vagyok... :D Remélem igen! :D Nagyon várom már a folytatást! Hozd amint tudod!

    Puszi: Minie95 (: ♥♥
    xoxo

    Ui: Jó hosszú lett a feji... Ennek nagyon örültem... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Minie95!

    Örülök , hogy ennyire tetszett! :D
    Köszi !!:D
    azt még nem árulhatom el mert sok minden fog törtnéi most . sajnos nem sokáig tart az idill :(
    Már lehet , hogy holnap reggel vagy még ma este lesz megint friss...
    A tánc meg egy rejtély amit meg kell fejteni-e Bellának ennyit mondhatok .
    Puszi Melii (:♥♥

    Ui: Örülök, ha már ennyit késtem nem írhattam rövidet :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszett a feji! :D
    Annyira jó volt az egész, nekem is azok a részek tetszettek a legjobban, mikor Bella autóversenyest játszott Cullen-ékkal, amikor Edward kis híján lecsapta Emmett-et, de az abszolút nyerő nálam Bella bújdosása volt! Ahogy elképzeltem magam előtt, ahogy Alice elől menekül Edward háta mögé, utána pedig kisgyerek módjára viselkedik... :D Nagyon-nagyon tetszett!!!
    Remélem, Bella újra elkezd majd táncolni, és kíváncsi leszek rá, mikor is fog majd végül Edward-nál aludni! :)
    Várom már nagyon a frisst!
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés
  4. Sziia Reni!
    örülök , hogy ennyire tetszett neked is :D
    Friss ahogy írtam vasárnap vagy már ahogy látom a hétvégém hétfő felé esik... de hosszabb lesz jóval :D
    Puszi Melii<3 :)

    VálaszTörlés