Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 27., szombat

19. fejezet. A BÁL


Sziasztok! Egy csöppnyi késéssel de itt a friss jó olvasást hozzá.:D


Bella szemszöge:


Egy hónapja  minden vissza tért a normális módjába , ha ezt lehet annak nevezni. Szülök nélkül élni . Nem mondom , hogy egyedül vagyok mert nem vagyok. Itt van a Cullen család aki mindent elmondtak  most már nekem. Kicsit féltem mikor mindent elmondtak teljesen az éltűkről mindenki amit nekem tudom kell , de egyben örültem is mert megosztották velem.  Sokkal jobban úgy éreztem , hogy most tartozom valakikhez vagy épp csak valakihez de hozzá nagyon. Mióta újra együtt vagyunk Edwarddal csak azzal van elfoglalva , hogy vissza szerezze a bizalmamat amit elveszített.  Nagyon cuki ilyenkor . Ahogy próbálkozik , legtöbbször persze kudarcot vall és hát ilyenkor mint egy kióvódás akitől elvették a játék kocsiját. Módon durcáskodik nekem.
Mivel nem tudtam tovább apám házában lenni , de eladni se akartam ahhoz nem lett volna erőm. Ezért a Cullen családhoz költöztem és a házat üresen hagytam . Egyszer majd egyszer újra vissza megyek. De az nem most lesz még túl friss minden. Most még próbálok kicsit normálisnak tűnni ha azt lehet egy vámpír baráttal és családdal akik a szívemhez nőttek nagyon.
Folyatom a táncot amit abba hagytam már egy hónapja  csak abban élek. Reggel kellek és minden a fejembe van az ütem a mozdulat a ritmus , ha csak zene szól már meg minden a maga módján. Beléptem Jess tánccsapatába aminek szó szerint nagyon örült. De én is végre mindent folytatok. Minden nap velük megyek táncolni és legalább este nyolcig csak velük vagyok , majd haza megyek fura a hazát mondani mikor a Cullen családnál élek. És még akkor is csak táncolok az udvaron. Csak ekkor tudok nem gondolni apára és anyára. Csak ekkor vagyok oda bent egyedül és élvezhetem a tánc mámorát.
Ma is mind minden este kint voltam és táncoltam . Senki nem volt itthon azt mondták elmennek vadászni és mire haza érek ők is itt lesznek de egy kicsit előbb érkeztem ezért úgy gondoltam elfoglalom magam . Nem voltam fáradt inkább hiperaktív de az nagyon. 
Kezdtem meg szokni ezt a családot Emmett hülye perverz viccei amiket szeretek , na és vissza vágni neki még inkább. Vagy épp Alice vásárlási láza és kis ördög módjára mindent tudni akar . Rosa aki az elején kicsit mogorva volt velem , de most már teljesen olyan mint Alice. Jasper hu hát ő kicsit még mindig vissza húzódó de kezd feloldódni. Carlisle és Esme ők csak pót szülőknek lehet nevezni. Edward aki nélkül úgy érzem nem tudnék élni.
Ezekkel a gondolatokkal táncoltam az udvaron. Nem volt kedvem fül hallgattatni a fülembe ezért kölcsön vettem Emmett hifiét amit mostanában olyan sokat hallgatok és úgy hallgattam a zenét.
Azt se vettem észre , hogy két kéz csavarodik a derekam köré és magához vonz. Kicsit megijedtem ezért egy halk sikítás hagyta el a számat mire felfogtam ki is az. És persze ebbe Emmett kaján röhögése is segített.

  •   Ez nagyon nem volt érvényes...- kapkodtam a levegőt.
  • Sajnálom... nem lehetett ellen állni neki..- suttogta a fülembe amitől végig remegtem . Szed össze magad Bella .- parancsoltam magamra oda bent . Gyorsan megfordultam és eltoltam magamtól két kezem a mellére tettem és hátrébb löktem , vigyorogtam majd két hátra szaltót csináltam és leültem a fűbe.
  • Ott tökéletes helyen vagy ...- mutattam rá ahogy a fűbe ültem és lihegtem .
Teljesen na most fáradtam ki de nagyon.  Csak meg rebegtette olvadós fél mosolyát amitől olvadni kezdek. De szerencsére nem tudott elkezdődni a folyamat mert Alice és Rosa olyan gyorsan teremtek előttem amitől hátra borultam üllő helyzetbe és már csak a felhőket láttam.
  • Én nem vagyok jövőbe látó és még valami Áúúú- vakartam meg a fejemet ahol beütöttem a földbe miattuk .- Most puklis lettem .-  morcosan néztem rájuk.
  • Bocsi...- mind ketten boci szemekkel meredtek rám.
  • Ezt miért kell mindig eljátszani. Hogy lehet ilyen szeme valakinek ...- dörmögtem  mert tudtam , hogy így mindenre rá tudnak venni . - Nem lehet ezt valahogy megállítani , hogy ne csinálják..- néztem ki a két lány mögül a család többi tagjára.
  • Hát sajnos nem … már mindent megpróbáltunk . DE ők bármit elérnek bármilyen módon....- Carlisle alig tudta nevetés nélkül elmondani.
  • Remeke.- fújtam egyet .- Ezt nekem is meg kell tanítanotok- néztem a két lányra aki bólogattak , majd egy fura kis mosoly jött az arcukra amit csak egyet jelenthet amitől most féltem még pedig a holnapi bál. Már mikor bejelentették, hogy Bál lesz ők már rögtön körülüttök forgott. Csak a bál ! Milyen ruha milyen smink milyen haj...? ez volt a téma mindig . És már kezdtem félni kicsit.  - Fáradt vagyok ma nee..- most én meredtem boci szemekkel rájuk
  • Bella na csak egy két perc lesz ...- Alcie és az egy két perc.
  • Höö jó vicc abból egy két ÓRA szókor lenni. - álltam fel , poroltam le magam mindenhol. - Holnap úgyse megyünk suliba emiatt . Jó kérlek titeket ki PURCANTAM ...- miközben mondtam oldalazva a bejárat felé lépkedtem . Mikor elértem a bejárathoz , azonnal felfutottam és bezárkóztam Edward fürdőszobájába mi most már az enyém is.  Meg könnyebbülve álltam be a zuhany alá.  Tudtam , hogy Alice látta mit fogok csinálni . De most mindent megtettem volna ha ma ne kelljen újra végig hallgatnom ezeket. BÁRCSAK vége lenne.
Tíz perc a zuhany alatt már is jobban tett nekem. Fel vettem a fürdőszobába hagyott felsőt és egy franci bugyit , majd kifésültem a vizes hajamat és vissza ugrálta a szobába . Ahol már Edward feküdte az ágyon .  Oda futottam és rá vetetem magam . Amitől nevetnem kellet, mélyen arany szemeibe néztem . Majd csak megcsókoltam .
  • Na most mond , hogy mára megmenekültem ?- kérdeztem tőle amint elváltunk.
  • Meg .- csókolt meg újra.
  • Ennek nagyon örülök akkor most már...- egyről a kettőre kerültem én alulra ő felém. - … aludhatok.- fejeztem be a mondatott egy Emmettől tanult hülye vigyorral. Majd oldalra fordultam és betakartam magam . Edward furán csodálkozva és csalódottan nézet rám.
  • Ez kínizzás volt...- suttogta a fülembe amint átölelt. Közelebb húztam magamhoz.
  • Nem csak álmos vagyok...- mosolyogtam bele ásításomba.
  • Oké ezt majd holnap úgy érzem vissza kapod. De most inkább aludj...- édesen suttogta a fülembe ami olyan volt mint egy altató már ahogy befejezte és egy halvány csókot nyomot az arcomra elnyomott az álom.
Reggel Alice és Rosa hangjára ébredtem fel amit nem nagyon volt olyan jó. Ásítva ültem fel az ágyba és hát rajtuk kívül még Edward diadalmas mosolya is ott volt a szobába.
Mérgesen néztem rá.

  •   Na ez meg már fáj...- ásítva mondtam neki.
Kikászálódtam és át vágtam magam a két trécselő lány között. Bevágtam magam mögött a fürdőszoba ajtót és már a csap alá nyomtam a fejem ., hogy egy kicsit felébredjek. Mivel oda kint jó formán veszekedtek a ruhákon. Ezért be nyomtam a zenét és max. Hangerőre állítottam . Meg engedtem magamnak egy nagyon jó meleg vizet és úgy döntöttem százszor is újra töltöm , de én ma innen ki nem teszem a lábam addig még nem kell öltöznöm és túl esnem ezen az egészen.
És hát így is tettem , már vagy öt órája vagyok a fürdőszobába mikor már egy törülközővel magamon léptem ki és álltam szembe a két lánnyal aki épp két ruha közül döntött. Volt ott egy piros és egy lila de mivel nem nagyon tudtak dönteni és nem is figyeltek rám , ezért fel kaptam a piros ruhát cipővel minden szarral ami ott volt és vissza mentem a fürdőszobába. Fel vettem mindent majd gyorsan varázsoltam magamra egy sminket és egy hajat . Fura mond egy álarcot is találtam és hát eddig nem is tudtam , hogy ez álarcos bál , na de mindegy azt is fel vettem és kiléptem a fürdőszobából.
Most már teljesen máson veszekedtek.

  • HÉ! - kiáltottam el magam mire mind a ketten felém néztek. - Mehetnék már ?- kérdeztem .
  • Bella te istenien nézel ki ...- ámuldoztak.
  • Igen tudom , na gyorsan kapjátok össze magatokat aztán indulás...-  ezzel a mondattal hagytam el a szobát.
Le mentem ahol nem volt már senki sem . Na remek ők már el is mentek még Esme is . És én meg itthon maradtam velük. Leültem a kanapéra és vártam őket. Öt percig ülhetem  mikor min a ketten megjelentek elég csinosan. Felkaptam a kocsikulcsom és mosolyogva szállunk be .
  • De honnan tudta , hogy ez a jó ruha Bella ?- dugta előre Rosa a fejét.
  • Én nem tudtam  csak már untam , hogy ott álltok és két ruhán vitáztok el vettem és fel vettem ennyi az egész. -  magyaráztam amint már  majdnem a suli előtt voltunk.
  • Mi nem is vitáztunk...- tetet karba a kezét Alice.
  • Aha tényleg nem ...- nevettem fel. Leparkoltam a suli előtt ahol már teljesen tele volt a parkoló a másik két Cullen kocsit is észre vettem . Kiszálltunk és a nagy torna terem felé vettük az irányt. Ahogy hárman beléptünk mintha minden szem ránk szegeződőt volna és hát ez így is volt. Mindenki mindet nézet. Kicsit kezdtem elpirulni . Mindenkin öltönybe estélyibe és álarcba volt.
  • Ha azt mondom , hogy mindenki minket néz akkor nem hazudok...- suttogtam a két lánynak mellettem aki hangosan fel nevetek  erre.
  • Nem hazudsz Bella . - mondta Alice . Majd a fiúkhoz mentünk akik nyálcsorgatva néztek minket. Mindenki a saját párjához ment így én is Edward elé mentem aki jó formán már nyáladzót.
  • Szia . - csókoltam meg .
  • Gyönyörű vagy .- suttogta amint elszakadtunk. - Táncolunk ?
  • Mi az , hogy .- sétáltunk be a kör közepébe . Épp , hogy csak beálltunk mikor a zene változott és egy tangó zenéje szólt meg . Önkéntelünk is kezdtem el úgy táncolni mint a tangót. De nem kellet megijednem mert Edward fura mond tudod követni...
Amint vége lett és a mi táncunknak is vége lett nagy taps fogadott minket. Elhúzódtam és én is tapsolni kezdtem pont úgy ahogy Edward is , folyamatosan mosolyogtunk egymására. Ez most nagyon meglepet de jó értelembe nagyon jó értelembe. Vissza sétáltunk többiekhez akik azt se tudták mi volt ez pont mint én.
  • NA jó te ezt hogyan és én miért nem tudtam róla ?- csípőre tettem a kezem .
  • Ez csak egy pici titok volt...- csókolt meg .
Egy titok és ilyen jó remélem lesz még több ilyen jó titok amit még nem tudok róla....
Jól folytatódót az este , sokat nevettünk és táncoltunk , mindenki volt a parketten még Jess és én is ahogy már egyszer a suliba tettük...
 Még Emmett hülye vicceinek is volt hely most. Jól éreztem magam ezen a napon is legalább volt mi megint elterelje a figyelmemet... ma csak a szórakozásnak volt helye itt ….

Bella ruhája + álarca :D a bálra !


4 megjegyzés:

  1. Sziia Melii!
    Nagyon tetszett ez a feji is.. :D Sőt... Nagyon örülök, hogy most már Rose is rendes Bellával.. :D
    Tetszett az a rész amikor Edward és Bella elkezdtek tangózni és miután befejezték a táncot Bella kérdőre vonta Ed-et.. :) Aranyos volt.. :D Kíváncsian várom a folytatást... Kérlek siess vele!

    Puszi: Minie95 (:<3
    xoxoxo


    Ui: Nagyon tetszenek Bella cuccai... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Minie95!
    Köszönöm és örülök hogy tetszett a fejezet. Úgy éreztem ideje Jó kis Roset is tenni bele.
    Ahogy tudom hozom az új részt:D
    Puszi Melii :D<3

    Ui: nekem is örülök neki :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszett a feji! :)
    Annyira jó, hogy Edward és Bella között minden többnyire rendben van, már csak arra leszek kíváncsi, Bella meddig kéreti még magát...
    Rose pedig, mintha csak Alice klónja lenne! XD
    Nagyon várom már a folytatást!
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Reni!
    Köszönöm szépen és örülök , hogy ennyire tetszett.
    Hát arra én is tisztára kíváncsi vagyok mert eddig semmi sem jutott az eszembe még :(
    De rajta vagyok a témán ...:D
    Ahogy tudom hozom a frisset.
    Puszi Melii

    VálaszTörlés