Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 16., kedd

Végere meg van ....:D!

Sziasztok!

Mindent kihirdettem ! A novella versenyem első  három helyezett.

1. Molnár Isabella.
2. Fruzsi Papp.
3. Reni Németh.

Kitettem a novellájukat olvassátok majd el ŐKET nagyon jók lettek :D
A többieknek is nagyon szépen köszönöm , hogy jelentkeztek mindenkinek küldtem egy e-mailt. És mindenkinek mondom aki küldött novellát remek írok vagytok és nagyon jól és ügyesen meg írtátok a kis novellákat. Sok Sikert legközelebb
Hát akkor legközelebb is ....

Puszi Melii és Katie :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése