Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 12., péntek

Sziasztok!

Arra jutottam , hogy mivel elég sok minden fog törtnéi most , és az egyik barátnőm ( Minie95) segített eldönteni. Hogy a következő fejezetet , csak vasárnap este vagy reggel fogom hozni. Elég hosszú lesz !  És arra döntésre jutottunk , hogy ne osszam fel 3-rom részre hanem egy nagyba hozzam ezért. is szóltam , hogy csak vasárnap lesz friss.
Mert én az elején úgy terveztem , hogy felosztom de azt mondta ne mert az úgy kínzás lenne függő véggel abba hagyni., a köviben nagyon sok minden fog történi fordulatokkal lesz tele , úgy h ezt lehet legalább 3rom fejezetnek venni majd remélem.
Hát akkor jó olvasást a ma feltett fejihez és kérek szépen komikt is :D
És akkor vasárnap hozom a hosszút.

Puszi Melii ♥♥ (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése