Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 20., szombat

18. fejezet.


Bella ruhája


Sziasztok!
Meghoztam a frisset. hát ez most ilyen lett , azért remélem jó lett. tudom egy picit rövid lett....:S
De jó olvasást.
Puszi



Edward szemszöge :

Egész este csak Bella szava zenget a fejembe azt mondta , hogy holnap .  Vajon megtud nekem bocsájtani. Én a helyében nem tudnám , megbocsájtani magamnak , olyat vágtam a fejéhez amit meg se csinált minek hallgatnom én annak a Davidnek a gondolataira.
Nem gondolkodtam értelmesen , hülye voltam nagyon és erre mind későn jöttem rá. Mikor láttam Bellát nevetni , olyan örömmel táncolt a suli udvarán . Amit még képzelni se tudtam volna róla . Hogy képed így összeszedni magát , mintha mindent el tudott volna felejteni arra kis időre és csak a táncnak adta át magát. Mintha nem is tanították volna neki , csak úgy mozgott a ritmussal együtt . Gyönyörű volt ott !
Mikor becsuktam a szemem csak , Bellát láttam ahogyan táncol a suliban .
Nem tudom mennyi ideje voltam az ábrándok földjén mikor Alice hangja rángatott ki onnan.

Gyerünk szed a lábad. Bella ma nem megy be első órára .. ezt látnunk kell. -ezt üzente gondolatban aminek még az értelmét nem fejtettem mikor fel keltem és levonszoltam magam .
  •   Jól vagy öcsi?- ütött vállba Emmett.
  • Úgy nézek ki Emmett mint aki jól van ?- kérdeztem , kicsit durvábban.
  • Hé , ne harapd le a fejem azért mert hülye voltál...- mondta , most már ő is mérgesebben mint az én. De igaza volt .
  • Oké sajnálom. Nem kellet volna így beszélnem.- kértem bocsánatot.
Választ már na akartam hallin ezért inkább sarkon fordultam és vámpír sebességgel a kocsimba mentem. Beültem és már indultam is a suli felé. Nem vártam a többiekre úgy is nem sokára ők is ott leszek. Ahogy oda értem és leparkolta a szokásos helyre , már rá két perc múlva Rose kocsijával ők is meg érkeztek. Nem szálltam ki inkább hangosra állítottam az épp szólta zenét a rádióba. Nem akartam figyelni se hallani ami oda kint vagy épp az emberek fejébe zajlót. Becsuktam a szemem és hátra dőltem az ülésben. De ez a csend nem sokáig tartott Alice ült be mellém a kocsiba . Rá néztem ő meg már kezdte is volna mondani amit akar , de akkor fordult be Bella a suliba és hát nem igen tudtam rá figyelne csak arra figyeltem ahogy Bella beállt a közöttünk lévő üres helyre.
Pár percig még ült a kocsijába majd kiszállt. Nagyon csinos volt .

Bella szemszöge :

 Nem tudtam eldönteni mit tegyek, mikor beparkoltam a két Cullen kocsi mellé. Fáj a szívem és tudtam , hogy ma döntenem kell. A szívem szereti és csak őt akarja , de az eszem nem ezt  mondja . Még mindig nagyon dühös vagyok rá , hogy nem hitt nekem és még a bizalmamat is elveszítette. Nekem ez nem fog menni.
Ezzel a lendülettel szálltam  ki a kocsimból és semminek nézve a Cullen családot aki engem néz , egyenesen a padhoz mentem és leülte. Mivel úgy se megyek be biológiára ma . Nem bírom a vért és hát ma vércsoport mérés lesz , így inkább ha nem szeretnék elájulni akkor inkább ide kint meg várom az óra végét.
Ma reggel nagyon furán ébredtem és hát ez az öltözködésemre is terjed. Nem tudom miért , de ma egy szoknyát vettem fel aminek a színe piros és lilás volt, egy fehér hosszú ujjú felsőt és egy magassarkú csizmát. Egyszerűen nem tudom , miért öltöztem így és miért pont azt a ruhát vettem amit Alice vett nekem . Keresztbe tettem a lábam és úgy ültem egyedül a padon, de a szememet nem tudtam levenni a kocsiból kiszálló Edwardról. Legszívesebben kiabáltam volna , hogy kiadjam a bennem lévő feszültséget.  Miért nem lehet , egy ilyen dolgot gyorsan eldönteni miért ilyen nehéz dönteni .
Szeretem Edwardot , nagyon szeretem és bele halnék ha végleg el kéne veszítenem , de fájt amit tett és legbelül nem tudom mit tegyek.
Nincs már senkim csak ők maradtak, de ők is azt hitték képes lennék megcsalni Edwardot. Meg a szívem mélyén félek is egy kicsit , eddig tudtam , hogy farkasok léteznek Jacob mindent elmondott. Meg valami Hidegvérűek vagy kiről beszélt . De nem tudtam , hogy azok is igaz történetek volta. És nekem pont az egyikbe kellet bele szeretnem halálosan.  De ha bántani akartak volna akkor már meg tették volna. Azért egy kicsit örültem amikor mindent elmondta, nekem . De annak jobban örültem volna , ha ezt nem egy idióta vérengző vámpírtól kellet meg tudnom aki megölte a szüleimet és majdnem engem is ha a farkasok nem mentettek volna meg.
Fogalmam sincs mit tegyek, tettem a két kezem közé az arcomat. Már megint a sírás tető fokán álltam , de vissza szívtam minden egyes könnycseppet ami ki akart folyni. Nem tudom mióta ülhettem ott mikor egy csilingelő hang szólt meg mellettem .

  • Bella szia .- Aliceszel szempárával találtam szembe magam . 
  • Alice.- halkan mondtam . - Nincs kedvem beszélni veletek...- álltam fel és indultam el.
  • Tudom , hogy nagyon mérges vagy ránk azért mert eltitkoltuk . De csak miattad tettük. - nem kiabálta , csak egy kicsit felemelte a hangját. Megtorpantam és vissza fordultam felé.
  • Mérges Alice , szerinted csak mérges vagyok rátok. - már mögöttem állt.- Nem egyszerűen félek , nem tudom miért tettétek régóta tudok a farkasokról a legjobb barátom az. Az akit szívemből szeretek vámpír és eltitkolta előle. A családjával együtt ti maradtatok nekem, . De nem tudom mit tegyek. VELETEK.- az utolsó szót jól kihangsúlyoztam és beviharoztam a suliba. Egyenesen a tornaöltözőbe mentem mivel ma valamiért csak tesink lesz. És ezt a négy órát elkel töltenem a Cullen családdal együtt.
Pont kicsöngettek amikor beléptem az üres öltözőbe. Ledobtam a táskámat és át öltöztem egy rövidnadrágot és egy narancssárga felsőt és torna cipőt.
Felkaptam a telefonomat , kirohantam a tesi öltözőbe miközben vártam a többi diákra, össze gumiztam a hajamat egy copfba. Majd padra leültem és vártam. Tíz perc múlva már a tanár is bejött és egyenesen oda jött hozzám.

  • Isabella én annyira sajnálom. Jól van ? -  kedvesen kérdeztem .
  • Köszönöm. Nem annyira.- álltam fel a padról.- Kimehetnék futni szeretnék egyedül lenni egy kicsit?- nem tudtam , hogy megengedi -e de azért egy próbált meg ért.
  • Persze menj csak.- mosolygót .
 Igazán meg lepet , de meg köszöntem és elindultam kifelé, fül hallgatott dugtam a fülembe. Mikor kiléptem a teremből rögtön futni kezdtem a pályáig bekapcsoltam a zenét és futni kezdtem körbe körbe a foci pálya körül. Mikor már a huszadik nyomorék kört futottam meg álltam és földre vettem magam . A zene még mindig dübörgött a fülembe mi közbe levegő után kapkodtam . Kifújtam magam és fel keltem mikor éreztem , hogy a ritmus át járja a testem a zene csak úgy árasztotta belőlem a lépéseket. Kihangosítottam és táncolni kezdtem , azt amit épp csak úgy jött belőlem. Láttam ahogy a barátaim oda jönnek és utánoznak. Elsőnek csak a lányok de a végén már a fiúk is utánoztak akikkel együtt táncoltam . Mikor másodjára is végig táncoltam rá jöttem mit kell tennem. Rá jöttem bármennyire is meg próbálom eltaszítani Edwardot akkor is szeretni fogom .Én is megvádoltam és még is megbocsájtott akkor én miért ne tennem meg ezt vele is.
Én nem bírnám ki nélküle nekem már így is sok anyám és most már apám nélkül , őt már nem akarom elveszteni nem nem fogom eltaszítani.  Gyorsan fordultam és keresni kezdem a kis tömegben a Cullen családot , hamar meg is találtam a pálya szélén telefonnal a kezembe futni kezdtem Edward felé aki csak bámult maga elé. Át vágtam a barátaimon és egyenesen Edward nyakába ugrottam és meg csókoltam . Nyaka köré tettem a kezem ő a derekamnál fogott és  vissza csókolt. Ugyan olyan érzéki és selymes csók volt mint akkor amikor utoljára tette ezt. Nagyon hiányzott és nem akarok nélküle élni.
Mikor ajkaink szét váltak le tett a földre és egymás szemébe néztük. Meglepődést láttam benne.

  •   Bella én annyira sajnálom, meg bocsájtottál nekem ? - kérdezte, és mintha el se hitte volna amit az előbb csináltam .- Szeretlek.
  • Edward , megbocsájtottam mivel én is csináltam hülyeséget veled szembe. Szeretlek én is de a bizalmam még nem a tied , azt vissza kell nyerned újra tőlem. És szólok nem lesz könnyű- mosolyogtam rá.
  • Rajta leszek … bármit meg tennék csak, hogy újra enyém legyen a bizalmad. - mondta , majd egy halvány csókot nyomot a számra.
  • Reméltem is ….- nevettem fel.
  • Hát akkor öcsi húzd fel a nadrágod..- viccelődőt Emmett.
  • Nem csak neki kell vissza szerezni az ÉN bizalmamat Emmett hanem az egész családotoknak. - néztem Emmett szemébe.
  • Hát akkor én két perc alatt vissza fogom szerezni...- most ő nevetett fel.
  • Honnan veszed, Emmett nem tudsz még mindet. Nem vagyok egy kis baba akit egy cuki mosollyal le veszel a lábáról...- mikor ezt befejeztem már senki nem bírta ki nevetés nélkül.
Tudtam , hogy a mai nappal nagyon meg változott az életem . Jobban mikor meg ismertem Edwardot és a Cullen családot...
Vagy jó vagy rossz értelemben  azt még én sem tudom...




4 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Imádom, Imádom, Imádom!♥♥♥ Nagyon nagyon tetszett legfőképp a vége... Egyszerűen... Nagyon áááááááááááááááááááá :D:D:D:D MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! Már nagyon várom a kövit! Kérlek siess vele! :) Nagyon nagyon de nagyon... xD :)

    Puszi: Minie95 (: ♥♥♥
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia Minie95.

    Hűűű köszönöm. Beakadt a lemez:D
    Jézus köszönöm köszönöm és nagy örülök , hogy ennyire tettszett. habár nekem nem annyira ....:( :)
    Ahogy tudom hozom ...:D

    Puszi Melii (:♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó, hogy végül Bella rájött, hogy épp úgy, mint a táncot, Edward-ot sem tudja eltaszítani magától, hisz egymás részévé váltak.
    Örülök, hogy kibékültek, és már nagyon várom a továbbiakat! :)
    Puszi: Reni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Reni!
    Örülök , hogy tetszett neked is.
    Ahogy tudom , hozom :D
    Puszi Melii

    VálaszTörlés