Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 14., vasárnap

16. fejezet. A rossz SOHA sem múlik el ! Vissza jön!! 1 rész .

Sziasztok!

Mivel mára ígértem egy fejezettet ami nagyon hosszú lett. És úgy döntöttem ma az egyik felét holnap meg a másik fel teszem. Hogy azért ne legyen olyan hosszú a fejezet. Így mindenkinek jobb lesz.
Na akkor jó olvasása és a vég miatt ne hari ...de onnan jön majd a második rész.
remélem jó lett. és a rossz dolgok miatt is bocsika :D

Na puszi Melii Gánóczii<3 :)




Bella szemszöge :

Már megint eltelt egy hónap. Élvezem , hogy itt lehetek Forksban főleg, hogy mindenem meg van , a család akit apám és a Cullenek jelenteke, barátok és persze a szerelem amit Edward iránt érzek. Sokat vagyok Cullenékkel és ez engem egy cseppet sem zavar csak néha apámat, de akkor nagyon elmondja mi bántja őt és mindig csak arra lyukadun ki, hogy Edward neki nem tetszik annyira ...mindig azt mondja „ Mindig úgy beszél mintha nem is ebben az században született volna. „ ezen csak nevetni szoktam habár amikor elsőnek mondta aki egy kicsit nekem is fel tűnt. Volt hogy néha úgy beszélt de nem mindig , és engem nem is zavart igazán. Nekem úgy is tetszett amikor rendesen vagy amikor régiesen beszélt nekem igazából csak egy számított az , hogy szeret és én is őt.
Ma is úgy volt , hogy együtt leszünk csak apa meg kért ,hogy menjek el vele La Pushban mert, valaki idióta embereket rabol el majd megöli őket. Nem értettem mért kellet én hozzá , de úgy gondoltam most nem kezdek el veszekedni vele inkább elmentem. 
Elmondtam Edwardnak és egy kicsit kis bukót emiatt.
  •   Minek kellesz te oda ? - jó formán kiabált velem.
  • Nem tudom , de miért kell kiabálnod nem vagyok  süket. - most már én is felemeltem a hangom.
  • Sajnálom, csak kicsit kiborultam. - lazított a kormány markolászásán.
  • Hát vettem észre. - mérgesen néztem rá.- Szerinted nekem van kedvem La Pushba menni ? - tettem fel neki a hülye kérdést.
  • Nem .-válaszolt. Mikor megállt a házunk előtt. Ma vele mentem és ő is hozott haza.
  • Akkor meg … fogalmam sincs miért kellet neked kiakadnod .  - fogtam meg a kezét.
  • Én sem tudom , csak egyszerűen nem tetszik , hogy egy elmebeteg  valahol ott lehet a közeledben. - nézet kér arany szempárjával a szemebe.
  • Nekem se, de nincs kedvem apával veszekedni. Így se tetszik neki , hogy mi együtt vagyunk. Holnap már a suliba találkozni fogunk . Oké? De most már mennem kell apa rám vár. - mosolyogtam rá. Nem válaszolt csak közelebb hajolt és meg csókolt.
  • De ott legyél !- mondta amint el váltunk egymástól. 
  • Te is . - csókoltam meg majd kipattantam a kocsiból és a házba siettem  , ahol már apa várt rám. Beültünk a kocsiba és La Push felé vettük az irányt.

Még vissza emlékezni is rossz  volt. Amilyen arcot vágott Edward azt még az emlékeimbe is rossz volt újra látni. Apám leparkolt  La Pushi parton ahol már Billy és a többi farkas volt.
Nem is tudom mikor beszéltem utoljára Jacobbal vagy épp a többi falka taggal. De egy biztos elég rég volt. Jobban vissza gondolva mikor apámmal kibékültem az nap vesztem össze és azóta, se ő se én nem kerestük egymást, teljesen el is feled kezdtem róla. Apámmal együtt szálltam ki a kocsiból , majd mellette mentem a fiúk felé. Oda érve én meg se szóltam olyan csöndben álltam ott mintha ott se lettem volna.
  • Sziasztok. - köszönt apám én csak egy hanyag integetéssel köszöntem nekik.
  • Sziasztok. - köszönt Billy mindenki nevébe.- Hát te Bella ?- nézet rám.
  • Ez egy ,remek kérdés és ha, tudom a választ akkor majd elmondom. - válaszoltam könnyedén és gyorsan , majd újból csöndben maradtam. Figyeltem ahogy apám a többiekkel beszélget a történtekről.
  • Mi történt ? Mit tudtok eddig? - kérdezte apám.
  • Folyamatosan , emberek tűnnek el a környékről . Van amelyik elő kerül , de már későn. Soha nem találtunk elő embert eddig akik eltűntek közül. Mindegyik holtlestett Dr. Cullen vizsgálta meg aki csak annyit mondod , valami álltat ölhette meg. De állatok nem rabolnak el embereket. Úgyhogy ezért kértünk téged , hogy segíts nekünk....- hallgattam amit Sam mesélt. És hát mikor Carlisle is szó került kicsit megdöbbentem . De tovább figyeltem .
  • Értem akkor majd , Dr. Cullennel is beszélek . De most kérlek mutassátok meg hol volt az akit ma találtatok meg . - mondta apám én meg csak álltam ott . - Itt maradsz addig Bella ? - fordult felém apám , én meg bólogattam . Nem akarom látni a helyet azt e tudom miért vagyok itt.
  • Addig sétálok egyet. Itt találkozunk. - mondtam apámnak aki bele egyetértően bólintott egy majd a fiúk után ered.
  • Várj Bella veled megyek ...- halódtam meg Jacob hangját. Meg pördültem és a szemébe néztem .
  • Kösz nem egyedül megyek. -  néztem a szemébe.
  • Nem biztonságos. - mondta .
  • Tudok magamra vigyázni. Na szia . - hagytam ott Jaobot.
Sétálgattam egy kicsit a parton , néztem ahogy a hullámok a sziklák közé csapnak. Ahogy pontosan olyan ívet vesznek fel mint a szikla formája. Majd a víz felszínén játszadozó nap sugarakat. Gyönyörű volt.
Leültem egy uszadék fára és onnan csodáltam tovább a partot. Még jobb lett volna ha Edward is itt lenne velem. Vele együtt ülni és nézni ,ahogy a nap sugarai játszadoznak a víz és a bőrömön.  Mosolyogva csodáltam a bőrömet, ami mióta itt vagyok nem is tűnik olyan fakónak .
Nem tudom mióta ülhettem ott mikor egy mély ismerős hang szólt meg mögöttem, ijedtem felugrottam és szembe fordultam azzal a személlyel akit már az első nap óta gyűlölök.
  • Hella csajszi.- gúnyos mosolyával nézet rám David .
  • Tudtam , hogy kit nem akartam látni ma. - válaszoltam ugyan olyan hangnemben ahogy ő .
  • C-c-c . Miért beszélsz így velem Bella .?- jött közelebb .
  • Hát nem is tudom mert egy bunkó tapló állta vagy … azt hiszem ezért. - gúnyos mosoly áradt szét az arcomon.
  • Igen … - elakartam futni de nem tudtam mert lefogott. - Ezt tetszik..- hajolt közelebb már majdnem meg csókolt mikor . Oda rúgtam neki ahol elég fáj ha egy fiúnak oda rúgnak. Ettől ő össze roskadt.
  • Nekem meg ez tetszik. Szia .- nevettem a képébe majd hátat fordítottam neki és elindultam vissza felé.
  • EZT MEG FOGOD BÁNNI BELLA!!!- kiabálta utánam , nem törődtem vele , csak mentem tovább. Jót nevettem magamba ezen az egészen. Hiszen ezt már az elején is meg csinálhattam volna. Mikor a kocsihoz értem már mindenki vissza jött ,és ott vártak rám.
  • Mehetünk. - mondtam apámnak. Integettem egyet majd beszálltam a kocsiba. Otthon akartam lenni már nagyon.
Apám még egy ideig oda kint állt és beszélgetett ,már rég besötétedett mire elindultunk haza felé.  Hol voltál ? -kérdeztem apám, miközben haza felé vezetett.
  • Sétáltam a parton majd néztem a vizet... semmi nagy dolog.- mosolyogtam halványa, ja nem nagy dolog a vicces rész kihagytam nem baj ezt majd máskor elmondom.
  • Az is jó.- értet velem egyet. Nem beszéltünk az út többi részében . Elég késő volt mikor haza értem , és nem akartam zavarni Edwardot ezért csak gyorsan lezuhanyoztam és már bújtam is be az ágyamba. Elvettem a telefonom az kis éjjeli szekrényről, épp az órát akartam bekapcsolni. De nem tudtam mert lemertül. Furcsálltam is hogy nem hívott Edward hát ezért. Elő kutattam a töltött majd bedugtam . Ahogy bekapcsolt rögtön ki dobta a tíz nem fogadott hívást és két sms-et amit kb. két – három órája küldött.
Meg nyitottam az egyik üzenetet.

Bella miért nem veszed fel a telefont ? Kezdek megijedni .kérlek hívj fel .Edward.

Ez volt az egyikben , nagy mosoly volt az arcomon, ennyire aggódik értem . Majd a másikat nyitottam meg .

Komolyan Bella kezdek ideg bajt kapni. Miért vagy kikapcsolva. Bella kérlek . Edward.

Istenem ez a pasas annyira cuki. Akkor sem hívtam fel , már rég alszik nem fogom fel kelteni. Majd holnap a suliba beszélek vele. Jó tudom kifog oktatni , hogy miért nem írtam neki vagy hívtam , fel ahogy haza értem. De most akkor sem fogok telefonálgatni. Én is nagyon fáradt vagyok és majd elalszom. És azt még mindig nem tudom miért mentem én , na mindegy ezt majd még meg kérdezem holnap apától. Beállítottam az órát majd letettem és már a párnára tettem  a fejem. Amilyen könnyedén tettem bele olyan könnyedén aludtam is el.
Reggel a telefonom éles csengésére keltem fel. Kóvályogtam egy ideig mire eltaláltam a fürdőszobáig. Ahol gyorsan meg mostam az arcomat és a fogamat. Majd vissza mentem és fel vettem egy szürke ujjatlan felsőt és egy koptatott farmer , meg a nike cipőmet. Fel kaptam egy pulóvert is. Majd a táskámért nyúltam amibe minden dolgot amire szükségem volt, belehajítottam. Rá néztem telefonom órájára ami már nyolc órát mutatott. már elkéstem hu de remek. Rohantam le a lépcsőn apám a konyhába ült és kávézott.
- Szia. Majd jövök.- kiabáltam neki oda majd  egy nagy ajtó csapódással kirohantam  a házból. Be ültem a kocsiba és teljes gázzal mentem a suliba.
Az első óráról megint elkéstem de , már megszokták.  Azért sikerült az óra  felénél betoppannom. A tanár szúrós szemmel nézet rám és a helyemre küldött. Soha sem szeretem ezt a tanárt. Francia volt és én mint mindig kb. most se tudtam semmit. De azért szerencsém volt nem is szolt hozzám a tanár. Mikor kicsengettek nagy megkönnyebbüléssel indultam el kifelé. Ahogy kiértem rögtön meg láttam Szerelmemet, elindultam felé de ő olyan furán nézet rám. Majdnem oda értem hozzá , de ő meg fordult és elment. Ott álltam és néztem ahogy elmegy. Nem értettem miért azért biztos , nem mert nem hívtam fel ő nem olyan mint Alice.
Egész matekon és kémián ezen törtem a fejem , mert bármikor meg akartam kérdezni tőle vagy csak hozzá akartam szólni ő vagy faképnél hagyott vagy egyszerűen ,még mielőtt beszélhettem volna vele elment.
Szomorúan indultam el az utolsó órámra . Ami biósz volt és Edwarddal. Be érve a terembe nem ,körbe néztem és nem volt ott. Leültem a helyemre és néztem ahogy a többiek hülyülnek. Nagyon nem értettem miért ilyen velem. Már majdnem ideg roncs lettem mikor belépet az igazgató nő.
  • Sziasztok. Ma elmarad a biológia. Akinek nincs több órája az mehet is haza.
Nekem ez volt az utolsó órám mára , de úgy gondoltam addig nem tágítok még nem beszéltem vele. Neki még ebéd után van egy irodalma. Kimentem a szekrényemet, ahogy kinyitottam egy papír este ki belőle. Lehajoltam érte és felvettem. Szét nyitottam a papírt és Edward szép betűi virítottak rajta. Olvasni kezdtem...

Bella !
Azt hittem te más vagy mint a többi lány. De tévedtem te is pont ugyan olyan vagy. Nekem ez nem fog menni.
Edward.

Amint elolvastam a levelet amit a szekrényembe, tette . Düh tombolt bennem . Mi az , hogy olyan mint  többi ?  Milyen ? Miért írta ezt nekem. Én nem értek már semmit.
Dühösen indultam az ebédlő felé. Berontottam az ajtón az se érdekelt , hogy többen rám nézte. Csak tovább mentem és a Cullen család asztalánál álltam meg. Edward nem nézet fel rám nem, úgy ahogy a többiek tették. Mindegyikük arcán csalódás tükrözött. Meg ráztam a fejem majd , Edwardra néztem aki még mindig az étellel játszott .
  • Ezt meg magyaráznád nekem MOST!- nem kiabáltam , elé dobtam a levelet. Majd elindultam a  kifelé. Nem akartam az egész iskola előtt kiabálni. Kimentem az udvarra, Edward utána jött de nem mondott semmit. Meg állt előttem és csak bámult. A düh már teljesen átjárt. - MI A FRANC BAJOD VAN MA VELE ? - most már kiabáltam.- MI AZ A LEVÉL ??-  mutattam be az épületbe .
  • Egy levél. - válaszolt flegmán.
  • Uhh de fel tudnálak most képelni. Miért szakítottál velem , azért mert tegnap nem válaszoltam , vagy mert nem vettem fel a telefon. Istenem lemerültem , akkor vettem észre mikor ha értem. Miért?? -  artikuláltam elég jól az utolsó szót.
  • Nem azért, azért Bella mert meg bíztam benned , Te meg meg csaltál... - le fagytam amint ki mondta , hogy meg csaltál.
  • Mit csináltam ? Ugyan mikor tettem volna ?? - kérdeztem, mert nem értettem.
  • Nem tudsz hülyének nézni Bella. Tudom , hogy tegnap Daviddel voltál egész este . Csak az nem értem miért hazudtál..- nem tudtam fel fogni amit mondott. Majd a fejembe visszhangzót Davis szavai „ EZT MEG FOGOD BÁNNI BELLA ! „  tényleg beváltotta amit ígért. És ő el is hitte neki.
  • Nem tudlak , mert hülye vagy Edward. Neki hiszel és nem nekem. Én apámmal voltam tegnap és nem Daviddel . Igen találkoztam vele , de még mielőtt bármi is történhette is elmentem. - mondta neki egy kicsit hangosabban.
  • Nem hiszek neked!- nézet a szembe .
  • Gondoltam , ne is higgy nekem még akkor se ha szeretlek . -  közelebb léptem hozzá. - Dögölj meg . - ezt már dühből mondtam pedig nem akartam. Éreztem , hogy könnyek szöktek  a szembe , sarkon fordultam és befutottam az iskolába onnan meg ki a parkolóba. Beszálltam a kocsimba és már nem bírtam tovább tartani a sírást, ki fakadt belőlem . Haza felé egész úton sírtam , pont úgy ahogy amint beléptem az ajtón. Apám kíváncsi tekintetével találtam szembe.
  • Bella mi a bajod ? - jött oda aggódva apám.
  • Semmi... most már őrölhetsz . Edwarddal szakítottunk. - sírtam apám karjaiba. Tudtam , hogy  örülnek legbelül magában. 
  • Bella kicsim...- ringatott apám a karjaiban , míg a telefonja meg nem szólt.
  • Tudom ,menj . Eleszek egyedül max. nem megyek suliba ennyi. - engedtem el apámat ,majd a lépcső felé indultam .
  • Sajnálom. - mormogta apám. - Bella , én most La Pushba megyek néhány napra legalább négyre ...- intettem és tovább mentem nem , tudott most érdekelni. Bezárkóztam a szobámba ,leroskadtam az ágyra és írva dőltem bele a párnámba.
Sírtam ,mert nem tudtam elhinni mindezt mért gondolja rólam , hogy én meg tudnám őt csalni. Ezt még magamban is hülyeségnek hangzót , akkora nagy baromság volt az egész.
A legjobban az fájt , hogy nem hitt nekem , inkább egy szóbeszédnek ami nem is igaz. És a többiek komolyan egy ribancnak gondolnak most, Jess biztos nem mert ő tudja , hogy én képtelen lennék ilyet csinálni. Elég jól ismer már. De biztos , hogy a Cullen család most annak hisz. Alice is biztos annak ,hisz most , hogy ilyen szemétül elbántam a testvérével.  Hogyan fogom magam tisztázni, előttük. Sehogy ! A legjobb ha mindegyik elkerül engem , igen ez lesz a jó ötlet. 
  • Anya ilyenkor nagyon nagy szükségem lenne rád. Hiányzik a hangod, és a tanácsaid. Miért nem én haltam meg akkor ott, akkor nem lenne most ilyen bajom. - sírtam bele a párnába.
Olyannyira sírtam , hogy állómba sírtam magam . 

Apám már három napja La Pushban van , néha beszéltem vele de akkor se olyan sokat. Ma viszont nem hagyhattam , szó nélkül. Tudom mit akar mondani és ezt a napot nagyon nem akartam , meg élni. A szülinapom ! Reggel mint minden reggel apám hívására keltem fel. Ki se tettem a lábam a lakásból , nagy ívben leszartam a sulit. Nem akartam embereket látni .
Senki másnak nem vettem fel a telefont csak apámnak.
Mikor fel vettem és halk hangon beleszóltam , amennyi maradt . A sírás teljesen elvette a hangomat.
  • Szia apa.- jó formán suttogtam ,úgyhogy elég jól kellet fülelni-e , hogy meg hallja a köszönésem .
  • Boldog szülinapot Bells ...- apám persze, annyira örült , hogy kiabált a telefonba.
  • Juhuu , nagyon jó .- gúnyos hangon ujjongtam.
  • Tudom , hogy nem élvezed , de remélem az ajándékom azért tetszeni fog neked. Mivel én nem tudom most ,haza ugrani és ezt még ma oda akarom adni . Nem holnap ezért , meg kértem Paul , hogy vigye el neked. Tudom , hogy Jacobbal  kicsit rosszba vagy .- hallgattam apám szavait.
  • Oké. Köszönöm. - köszöntem meg ,mert azt hittem ennyi volt az egész és vissza feküdhetek végre. A sírás tengerére.
  • Bella tudom, mire gondolsz . Ma már nem maradhatsz otthon , most rögtön felöltözöl és bemész a suliba. Ha akarsz ha nem . Ma van a szülinapod és a barátaid biztos fel akarnak köszönteni. - parancsnak hallatszott apám szájából.- Milyen barátok.?- gondoltam magamba.
  • Jó. - tudtam , hogy ha most az egyszer nem teszem amit kér akkor tuti, hogy megint haragunk fog rám. - Köszönöm apa.
  • Szívesen Kicsim. Tudom , hogy ezt szeretted volna már nagyon régóta ezért is döntöttem úgyhogy ezt kapod tőlem a 18 . szülinapodra.- nem akartam elrontani apám hangulatát. A hangjából csak úgy sugárzott az öröm és a boldogság. Nincs szívem elrontani inkább még a sulit is túl élem csak , hogy neki jó legyen. - Na most gyerünk készül. Paul tíz perc múlva a ház előtt lesz. Szia kicsim holnap megyek.
  • Oké. Szia apu. Szeretlek. - elhadart még ő is egy olyat , hogy én is majd letette. Kiszálltam az ágyból ahonnan már három napja nem szálltam ki. Bementem a fürdőszobába és öt perc alatt rendbe is szedtem magam olyannyira ,hogy a házból már kilépjek. A hajamat enyhe hullámokban hagytam.
Vissza mentem és felvettem egy lila pólót egy fekete csőnadrágot és egy fehér bőr kabátot . Majd egy cipőt is ami nyári volt , de nem igazán érdekelt. Ezeket fel vetem és már a táskám is a vállamon volt. Fel kaptam a kocsikulcsot a telefont. És levánszorogtam a lépcsőn egyenesen ki a házból. Ahogy bezártam az ajtót és meg fordultam a döbbenettől még a számat is eltártam. Előttem állt az a kocsi amit nagyon de nagyon akartam már. A fehér színe olyan szép volt, hogy el sem hittem amit láttam. Meg dörzsöltem a szemem , hogy biztos csak káprázik, de nem ugyan ott volt a kocsi mikor kinéztem a pilláim alól. Elindultam a kocsi felé ami az enyém. Meg álltam és végig húztam a kezem a szépen fényes motorháztetőn.
  • Ez most , úgy-e vicc? - fordultam Paulhoz aki a kocsinak volt támaszkodva.
  • Úgy tudom , hogy nem . Boldog szülinapot Bells mindenki nevében . - mosolygót , majd megölelt és két puszit nyomot az arcomra.
  • Köszönöm. - úgy érzem egy kicsit még is boldog lesz a szülinapom ha bár nem annyira.
  • Na , jó itt a kulcs , eszméletes ezt a kocsit vezetni. De most irány a suli. Szia . - intette majd elfutott az erdőbe.

4 megjegyzés:

  1. Hali! ELSŐ VOK!!! - mivel már két órája csak frissítgetem az oldaladat, és vártam a fejit. - De nem lényeg. Marha jó lett!!!! Bár bántam, hogy Belláék összevesztek, de csak kibékülnek. Ugye? - kiskutya szemek - Siess a kövivel!!!
    CUPCUP

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett a feji! Imádtam :P
    Kíváncsi vagyok a folytatásra :)
    Ez a David.. Utálom... :S Már bocs de ez van... hogy lehet valaki ilyeeen??? Ajjjj... :S Sajnálom, hogy Edward és Bella szakítottak... :S De majd csak lesz valahogy... Nem is akárhogy... xD (sokatselytőmosoly) :) Már nagyon várom a kövit! Most ha nem baj nem írom azt, hogy siess vele... Mert tudom, hogy mikor fogod hozni... xD :D Várom a kövit!

    Puszi: Minie95 (: ♥♥
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszett a feji, és már alig várom, hogy felkerüljön a kövi feji, mert azzal, hogy Edward és Bella szakítottak, csak egyre kíváncsibb lettem!!!
    Remélem, kiderül majd az igazság mihamarabb, bár van egy olyan sejtésem, hogy annak ellenére, ha az meg is történik, a mosolyszünet még egy darabig meg fog maradni kettejük között...
    Várom már nagyon a folytatást!
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia DestinyHope !
    Örülök , hogy tetszett a fejezet. :D
    Már fel is tettem a kövit. :D
    Puszi Melii

    Szia Minie 95 ღ !
    Neked is örülök, hogy ennyire tetszett a fejezett!!
    Puszi Melii

    Szia Reni!
    Örülök , hogy ennyire tetszett neked is a fejezet. Nem akartam egybe fel tenni mert akkor marha hosszú lett volna . De már fent van a második része is :D
    Puszi Melii

    VálaszTörlés