Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 10., szerda

Egy kis info !!:D

Sziasztok !
Hoztam egy kis történetet … igaz nem lett olyan jó szerintem , de azért valakinek tetszeni fog. :D
ez egy angyal és egy vámpír rövid és össze zugfolt szerelme . De azt is remélem , hogy ezért ki tudtok rajta igazodni. A véleményetek létszi  vagy caht-ben vagy egy megjegyzésben valahova írjátok meg . Csak írjátok oda , a történet címét. Meg hogy legyen-e még ilyen ezen a kettőn kívül vagy  ne !:D  Fent meg találjátok az  Angyali szerelem -Angyal és vámpír között. Cím alatt. Jó olvasást.
Köszii. Ja és lesz még egy ilyen töri amit hozni fogok de arról még nem árulok el semmit az titok. Nem sokára azt is olvashattok. És a frisset is hozni fogom nem felejtettem el , csak eddig nem nagyon volt időm meg írni … és gondolkodok is a remek fejezeten , hogy ne okozzak nektek csalódást. Még ezen a héten megpróbálom hozni a fejezettet amivel , tudom nagyon sokat kérek … és nagyon sajnálom...:(

És akkor már csak a Novella versenyről kell írnom nektek. Azt már elkezdtük a barátnőmmel olvasni és pontozni. Mindent augusztus 14-és 15 -én tudtok meg . Ha bármi kérdésetek van a versennyel kapcsolatban az írjon nyugodtan.
 
Ui: a három idézet saját ! :D remélem ezek is jók lettek  várom a véleményeket :D :P

Puszii Melii Gánóczii :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése