Sziasztok, kedves drága olvasóim.

Szeretném nektek elmondani hogy a friss rész, pénteken érkezik. (2012.10.26) Remélem kibírjátok ezt a párnapot, hiszen nekem sincs mindig időm írni. De megpróbálok !
Ölel titeket, én Hannah C. az író :D

2011. augusztus 29., hétfő

Öröm !:D +Frissek + Krés!

Sziasztok!

Hát tök jó látnom , hogy már egy teljes kerek számot elértek a rendszeres olvasónál!
Az a 30 nagyon tetszik ott remélem lesz ennél több is ... :D
Köszönöm az eddigi komikat és pipákat. Mostanában nagyon sok pipát kapok aminek nagyon de nagyon örülök.

Hát akkor most Frissről is pár pici szót.!
Ebbe a három napban majd megpróbálok hozni frisset vagy is ebbe az utolsó hétben . De utána már sokkal ritkábban lesznek max. csak péntek este és hétvégén. Ha netán lesz hétköznap is akkor az nagyon véletlen lehet .
Most már jobban bele kell , húzom a tanulásba. Úgyhogy szurkoljatok nekem.
És hozom a Frisset még ezen a héten .

Mivel úgy érzem ideje meg kérdeznem ti mit gondoltok a BLOGRÓL és a TÖRTÉNETRŐL. kérlek titeket írjátok pár szót ide a megjegyzésbe.
Lehet rossz vagy jó ... a véleményetekre vagyok kíváncsi .

Úgy érezem ennyit akartam mára. Puszi Mindenkinek . Meliii ^^

2 megjegyzés:

  1. én nagyon szeretem olvasni a blogod.
    imádom mindegyik történeted :D
    sok sikert a tanuláshoz ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia Linda Cullen !
    Köszönöm szépen és hát nagyon örülök neki , hogy eddig minden törim tetszett.
    És kösziii :D
    Puszi Melii :D:$<3

    VálaszTörlés